LIST OF BAD AND GOOD THINGS,
czyli mam bardzo mało rzeczy na głowie, dlatego otwieram kolejkę do one shotów :)
┌ ┐
TYTUŁEM WSTĘPU
└ ┘
i. jestem leniwym człowiekiem.
chociaż nie, nie leniwym; prokrastynującym. czasami coś pójdzie mi ultra szybko, a za coś innego będę próbował sprzedawać duszę diabłu, żeby tylko to dokończyć.
chodzi mi o to, że nie mam pojęcia ile mi może zejść czasu przy jednym one shocie i tym bardziej nie określę, kiedy zostanie wrzucony. pAin, i know, ale jest jak jest i musimy się z tym pogodzić (chyba).
❅
ii. właściwie piszę o wszystkim i wszystkich (oprócz starkera, thorki, yelenat). więc tak, pełne pole do popisu :)
❅
iii. radzę nakreślić samemu fabułę (może być nawet na jedno/dwa zdania!), bo wtedy jest większa szansa, że one shot zostanie szybciej napisany!
bo wiecie, nakreślona fabuła = +10 do potwierdzenia szybszego napisania, czy coś
❅
iv. nie sugerujcie się tym, że napisaliście jako pierwsi – owszem, będę na to patrzeć, ale po prostu nie gwarantuję, że zostanie wrzucone jako pierwsze, bo zapewne będę pisać kilka one shotów na raz. it is what it is niestety.
❅
v. możecie puścić wodze fantazji w kwestii uniwersów! (tbh trochę na to liczę)
┌ ┐
FORMULARZ
└ ┘
1. ship/friendship/postać.
2. „tonacja” fabuły (smutna/wesoła), fabuła i happy/sad ending.
3. uniwersum.
4. długość one shota (huknę jak ktoś mi napisze liczbę nie z tej ziemi, istg).
5. rzecz specjalna (kłótnia/nawyk/czynność, która koniecznie musi tu się znaleźć bądź cokolwiek innego, co chcielibyście tutaj zobaczyć) lub jej brak.
6. ...z sercem próbującym zrobić sru papa, smut (forma lekka/dosadna, na końcu/w środku, cokolwiek, tak, można napisać prywatnie, jeśli ktoś tak woli, wtedy po prostu przy tym punkcie napiszcie „priv” albo „szmaciarz”, no cokolwiek) aLBO JEGO BRAK OFC.
7. nastrój grafiki (jasne/ciemne barwy, może co ma się na niej znaleźć), bo tak, mam tyyyle wolnego czasu :D
8. można, ale nie trzeba, oznaczyć jakąś osóbkę/osóbki.
9. say: done!
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
KOSZYK NA ZAMÓWIENIA:
\_______/
KOSZYK NA WSZELKIE PYTANIA:
[_______]
CZYTASZ
Dog Tags » Marvel One Shot
Fanfiction» gdzie mamut postanawia uporządkować wszystkie one shoty.