peri gibi..

2.3K 230 183
                                    

benjamin james - beggar

..

-"peri gibi.."

-"bir şey mi dedin hyunjin?"

"hyunjin olumsuz anlamda kafasını salladı ve beyazlara bürünmüş olan perisini izledi bir süre, beyaz saçlı çocuk bir anda bayılmış ve oturduğu salıncak düşmüştü herkes sanki  hiçbir şey olmamış gibi oyununa devam ediyordu bu hyunjin i şaşırtmışı tam yanına gidecekken orada bank da oturan beyaz önlüklü bir kadın felix i kucağına alıp hyunjin in yanından geçerek götürmüştü"

"eun hyunjin in elinden tutup diğer çocukların yanına götürdü ama hyunjin oyun onamak yerine eun un yanında bankta oturuyor ve beyaz saçlı çocuğu düşünüyordu onun kirpikleri bile beyazdı ve hyunjin ilk defa beyaz birisini görmüştü."

-"ona ne oldu?"

-"kime ne oldu hyunjin?"

-"beyaz çocuğa peri gibi görünüyordu.."

-"aa felix den bahsediyorsun felix biraz hasta o yüzden bu durum çok sık gerçekleşiyor buradaki herkes alıştı"

-"o.. çok mu hasta?"

-"hmm birazcık hasta olabilir ama iyileşecek endişelenme"

-"onunla konuşmak istiyorum konuşabilir miyim?!"

-"maalesef şuan olmaz felix in dinlenmesi gerek çok çabuk yoruluyor ve felix kimseyle konuşmaz onun şuana kadar sesini duyan olmadı"

-"ama ben duyacağım! onun konuşmasını hatta, hatta kahkaha atmasını bile sağlayacağım göreceksin!"

-"umarım bunu başarırsın hyunjin eğer bunu yaparsan herkes çok sevinir"

-"göreceksin başaracağım"

-"ama felix e dokunma sakın olur mu? dokunulmaktan hiç hoşlanmıyor titremeye başlayabilir"

-"anladım ama göreceksin onun bana hep sarılmasını da sağlayacağım ben onun kurtarıcısı olacağım!"

-"hahah anlaşılan ilk günden sevdiğin birini buldun hyunjin"

"hyunjin etrafa bakmaya başladı binadaki camlarda gözünü gezdirdi acaba beyaz saçlı çocuk şuan hangisindeydi düşüncelerinden ayrılmasının nedeni gelen sesti"

-"hadi çocuklar yemek saati herkes yemekhaneye"

"eun hyunjin ve diğer tüm çocukları yemek haneye götürdü herkes sıraya girip yemeğini alırken hyunjin etrafı gözetliyordu gözleri beyaz çocuğu arıyordu o yemek yemeyecek miydi neredeydi?"

"hyunjin yemeğini aldı ve boş bir masaya oturdu yemeğiyle oynuyor bir lokma dahi almıyordu eun hyunjin in yanına yaklaştı"

-"nasıl yemeklerimizi beğendin mi?"

-"hmm hıhı şey peri nerede o yemek yemeyecek mi?"

-"felix uyuyor eğer uyandığında yemek yemek isterse yer"

"hyunjin üzgün bir şekilde kafasını yere eğdi yemeğini zorla da olsa bitirdikten sonra eun un onu götürdüğü odaya gitti oda 4 kişilikti ve buradaki hiçbir çocuğu tanımıyordu kendi dolabına kıyafetlerini yerleştirdi ve eun yatma saati olduğunu söylediğinde herkes yatağına girdi hyunjin annesinin ona aldığı ayıcığına sarılıyor ve perisini düşünüyordu o çocuk gerçek miydi? gerçekten bu dünyadan mıydı onu tekrar görmek istiyordu.. hyunjin düşüncelerinden sıyrıldı ve lavaboya gitmek için ayaklandı yavaş adımlarla odadan çıktı ve alt kattaki lavaboya doğru yöneldi işlerini hallettikten sonra beyaz saçlı perisinin bahçe kapsına ilerlediğini gördü ve yavaşça onu takip etti beyaz saçlı çocuk bahçedeki bir banka oturmuş ve dimdik karşısına bakıyordu yorgun ve solgun görünüyordu hyunjin yavaş adımlarla yanına ilerledi onu korkutmak istemiyordu felix ona doğru gelen hiç yüzünü bilmediği çocuğu görünce tırstı ve biraz kendisini geri çekti"

-"korkma peri ben hyunjin "

nasıldı? felix bem beyaz olduğu için hyunjin ona peri diye sesleniyor..😭

iyi geceler umarım beğenmişsinizdir ben şimdi uyuyacağım sizde uykunuzu iyi alın! <33

what is our fault  -hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin