ben seni iyileştireceğim

2.2K 229 188
                                    

dvwn - fairy

..

"felix karşısındaki bu çocuğun neden ona peri dediğine anlam verememiş sonrada umursamaz bir şekilde önüne döndü hyunjin yavaşça yanına ilerledi ve yanına rahatsız olmaması için çok yakın olmayacak bir şekilde oturdu"

-"tanışmak ister misin peri? benim adım hyunjin 7 yaşındayım ya sen?"

"hyunjin elini uzattığında felix hızla kendisini arkaya çekti hyunjin felix in temas kurmadığı aklına gelince hemen elini geri çekmişti"

-"aaa pardon peri sadece tanışmak istemiştim üzgünüm"

"felix cebinden kalem ve bir minik defter çıkardı ve gizlice bir şeyler yazıp hyunjin in yanına koydu"

-"neden bana peri diyorsun?"

"hyunjin gülümsedi ve felix e doğru baktı"

-"çünkü çok güzelsin peri gibi ilk defa senin gibi birini görüyorum"

-"felix yine bir kağıda bir şeyler yazdı ve hyunjin in yanına bıraktı"

-"ben hasta olduğum için böyleyim bilmiyor musun ve bu güzel bir şey değil"

"hyunjin anlamamıştı beyaz olması diğerlerinden farklı olması bir hastalık mıydı şimdi?"

-"canın acıyor mu?"

"hyunjin in sorusuna felix şaşırmıştı kafasını olumsuz anlamda salladı"

-"o zaman hasta değilsin diğerlerinden farklı olman bir hastalık değil ve bence çok güzel görünüyorsun"

"felix yine bir kağıda bir şeyler yazıyordu bu sefer baya bir uzun yazmıştı hatta hayatında yazdığı en uzun yazıydı bu"

-"ben bir albinoyum ve bir çok hastalığa sahibim canımın yanıp yanmamasıyla bir alakası yok can acıtmayan çok fazla hastalık var ve ben kız değilim bana güzel diyip durma"

-"güzel olmak için kız olmana gerek yok peri bir ağacın güzel olduğunu söylediğinde onun cinsiyetine bakmıyorsun dimi veya bir yemeğin o zaman bizlerinde güzel olmak için cinsiyete ihtiyacı yok"

"hyunjin in yemek demesiyle felix guruldayan karnını tuttu"

-"ahh sen yemek saatinde yoktun yoksa hala bir şey yemdin mi?"

"felix olumsuz anlamda kafasını salladı"

-"gel benimle seni besleyeceğim!"

"hyunjin ayağa kalkıp ilerliyor felix ise bembeyaz kıyafetleri içersin de minik adımlarla onu takip ediyordu hyunjin kendi odasına çıktı felix ise kapıda bekliyordu hyunjin minik adımlarla kimseyi uyandırmadan çantasında getirdiği abur cuburlardan birin aldı ve felix in yanına gidip felix e uzattı felix eliyle kafasını olumsuz anlamda salladı ve cebine koyduğu minik defteriyle kalemini çıkartıp yazı yazıp hyunjin e gösterdi"

-"ben bunları yiyemem yasak bana ve bunlar çok zararlı"

"hyunjin felix in dediğini anlamıştı bunlar onun sağlığını kötü etkileyebilirdi o yüzden bir süre düşündü bu küçük çocuğun karnını nasıl doyurabilirdi aklına gelen fikirle gülümsedi ve kısık sesle felix e sorusunu sordu"

-"mutfağın yerini biliyor musun?"

"felix neden sorduğunu anlamasa da kafasını olumlu anlamda salladı"

-"hadi o zaman beni oraya götür sana lezzetli ve sağlıklı yemek pişireceğim"

"felix bunun yanlış olduğunu bilse de hyunjin i onayladı ve en alt kattaki mutfağa doğru ilerledi bu sefer hyunjin onu takip ediyordu"

"mutfağa geldiklerinde felix ışığı açmak için uzandı ama boyu yetmiyordu hyunjin kolayca uzanıp ışıkları açtı felix ise arkasından onu takip eti"

-"sen şu tezgaha otur ben ne yapabileceğimize bakayım"

"felix olumlu anlamda kafasını salladı ve tezgahın üzerine zıplayıp oturdu minik ince bacaklarını sallıyor ve daha az önce tanıştığı çocuğu izliyordu"

-"o bak pilav var içine bu sebzelerden koyarsak güzel olur"

"hyunjin eline doğranmış ve önceden marine edilmiş sebzeleri aldı ve doldurduğu pilav tabağına döküp karıştırdı gerçekten lezzetli görünüyordu ve sağlıklıydı bir şey pişirmelerine gerek kalmamıştı zaten pilav pişirme makinasında durduğu için pilav da sıcaktı"

"karıştırdıktan sonra minik perinin yanına ilerledi ve ağzına kadar doldurduğu kaşığı ona uzattı felix kaşıktaki yemeğin hepsini alamasa da birazını alabilmişti ağzı dolu bir şekilde yemeğini çiğnerken gözlerini kocaman açtı geçekten çok lezzetliydi hemen defterini ve kalemini çıkartıp bir şeyler yazıyor bir ynadan da yemeğini çiğniyordu"

-"çok lezzetli!! nasıl bu kadar iyi bir aşçı olabilirsin?"

"hyunjin okuduğu şeyle gülmeye başlamıştı"

-"sadece hazır şeyleri karıştırdım ama büyüdüğüm zaman sana daha lezzetli yemekler pişireceğim"

"felix in yüzü düşmüştü çünkü ilerde hala yaşayabileceğini düşünmüyordu hyunjin bunu fark edip felix in yüzüne yaklaştı"

-"neden üzgün görünüyorsun peri?"

"felix elindeki deftere yine yavaşça bir şeyler yazdı ve hyunjin e gösterdi"

-"ileride hala yaşayabileceğimi sanmıyorum.."

"hyunjin okuduğuna anlam verememişti çünkü periler ölümsüzdü ona göre ve eğer bu perisi bir ölümlüyse ona kendi hayatını verip yaşatacaktı"

-"çok mu hastasın? ben seni iyileştireceğim!"

"felix duyduğu sözlerle şaşırmıştı bu çocuk doktor değildi onunla yaşıt olan küçük bir çocuktu nasıl onu iyileştirebilirdi ki.."

"gelen adım sesleriyle hyunjin perisinin bileğini kavradı ve elindeki yemek tabağıyla birlikte tezgahın altına saklandı"

ahh gerçekten şu sıralar felix in hyunjin e fazla yaklaşmamak için kendini zorlaması ve elinden geldiğince ondan uzak durması .. gerçekten felix in şu sıralar zor zamanlar geçirdiğini hissediyorum.. bu beni üzüyor ve bölüm yazarken zorlanıyorum umarım yakında iyi olur paylaştığı fotoğraflarda yüzünden okuyabiliyorum zor zamanlar geçirdiğini bu konu hakkında uzunca bir yazı yazmıştım ama sildim çünkü bölümlere odaklanmanızı ve kendinizi de üzmemenizi istiyorum çocuklar şu sıralar fazla yoruluyorlar lütfen hepsini destekleyip yanlarında olduğumuzu gösterelim çünkü bizler onlara güç veriyoruz aynı onların bize verdiği gibi..<33

 her neyse nasıldı beğendiniz mi sete gittiğim için yazamamıştım aşırı yorgundum bu yüzünden şuan kahve içtim ve kendime gelmiş bir şekilde yazıp atıyorum umarım beğenmişsinizdir sizin görüşleriniz benim için çok önemli görüşlerinizi belirtmeyi ve oy vermeyi unutmayın<33









what is our fault  -hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin