idfc - soap
..
"büyük olan beyaz saçlı perisinin üzerine çıktı ve şaşkın bir şekilde ona bakan miniğine gülümseyip beyaz dağılmış saçlarını düzeltti"
-"belki gerçekten içinde kelebek olmayabilir ama bu hissi tadabilirsin ister misin?"
-"a-ama ayıp d-dedi nona biz k-küçükmüşüz"
-"kim demiş? alt tarafı öpeceğim yanağını da öpüyorum ne var bunda insanlar çok abartıyor"
-"d-değil mi?! b-bence de!"
-"peki kelebek ister misin minik perim?"
"küçük olan kocaman gülümseyip büyüğünün ensesindeki saçlarına götürdü minik ellerini okşuyor ve parmaklarının arasından geçişinin ne kadar yumuşak olduğunu düşünüyordu"
-"g-gözlerimi k-kapıyım mı? k-kız öyle y-yapıyordu"
-"bilmem kapatmak ister misin?"
-"h-hayır görmek i-istiyorum!"
-"sen bilirsin kelebekleri hissetmeye hazır ol o zaman"
"yavaşça yaklaştı beyaz çocuğun dudaklarına ikisinin de gözleri otomatikman kapanmıştı yaklaştıkça daha da doladı minik kollarını boynuna büyüğünün elleri ise belindeydi"
"yavaşça eğildi ve dudaklarını birbirine değdirdi yumuşacık bir his almıştı bu hoşuna gitmişti geri çekildiğinde bem beyaz çocuğun yüzünün kızardığını ve gözlerinin kocaman açıldığını fark etti"
-"ne oldu peri? hissettin mi kelebeklerini?"
-"o-ohh evet! a-ama kalbim ç-çok hızlı atıyor!"
-"utandığın için olabilir yanaklarına bak kıpkırmızı ısırmak istiyorum"
-"ya sus k-kelebeklerimle i-ilgileneceğim ben!"
"minik olan battaniyeyi kafasına kadar çekip utancını gizlemeye çalıştı bir yandan ise karnındaki o hissi tadıyordu cidden çok güzel hissettirmişti dudakları ilk defa bu kadar yumuşak bir şeye dokunmuştu ve bunu sürekli yapmak istiyordu"
-"minik perim çok utangaç"
"yanına uzanıp bir elini başının altına yasladı diğer elini ise perisinin beline yerleştirmişti felix hafiften battaniyeyi indirdi sadece gözleri gözüküyordu"
-"j-jinnie"
-"hımm"
-"ç-çok yumuşaktı çok s-sevdim bir gün i-iyileştiğimde bunu h-herkesle yapabilir m-miyim? b-beni yanlış a-anlarlar mı?"
"ne kadar ona kızmak istese de bu masumluğu gülümsemesine neden olmuştu"
-"aşık olan insanlar sadece bunu yapabilir peri"
-"a-aşık mı o n-ne? aaa aşk dimi a-aşk oo o sadece k-kız la erkeğin a-arasında yaşanmıyor mu s-suç mu i-işledik!"
-"hayır bilinenin aksine tüm canlılar arasında yaşanıyor ve bir cinsiyet önemli değil birbirini seven erkelerde var kızlarda var"
-"ohh! sen b-bunları nereden b-biliyorsun!"
-"annem.. onun bir arkadaşı vardı ikisi de kadındı ve evliydi o gün anlatmışlardı bana iki insanın arasında yaşandığını"
-"ohh a-anladım. j-jinnie"
-"efendim peri"
-"s-sana aşık o-oldum! b-beni hep ö-öpmek z-zorundasın çok s-sevdim y-yumuşacık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what is our fault -hyunlix
Teen Fictionalbino bir çocuk olan aynı zamanda anksiyete ve psikolojik hastalıkları olan küçük bir beden ve onu gördüğü andan beri neyi olduğunu merak eden bir çocuk bu dünya için fazla küçük ve saf olan ruhları birbirlerinin eksiklerini tamamlayabilirler mi...