cavetown - trying not to cry
..
"hmm jinnie?"
"saçındaki el beyaz saç diplerini daha da sıktığında canı daha da çok acıdığı için yüzünü buruşturmuştu minik eliyle büyüğünün saçını sıkan elinin bileğini kavradı hafifçe"
-"ımm acıyor jinnie bırak lütfen"
"hyunjin hala donmuş bir şekilde dururken küçük olanın saçı çekildiği için dolan gözleri de yerini almıştı"
-"j-jinnie bırak l-lütfen acıyor!"
-"hmm?"
"büyük olan gözlerini göğsün yatan perisine çevirdiğinde kocaman açılmıştı gözleri kendi eline baktığında ise şaşkınlığı daha da artmıştı"
-"b-ben özür d-dilerim isteyerek cidden b-ben yapmadım"
-"hmm sorun değil ama neyin var jinnie..? n-neden neden beni duymadın?"
-"b-bilmiyorum ben ben b-bilmiyorum"
"titreyen bedenini perisinden çekip uzaklaştığında küçük çocuk eliyle kopan saçlarını alıp büyüğüne gülümsemişti"
-"sorun değil hadi gel uyuyalım"
-"yok ben hava almalıyım sen uyu"
-"o zaman bende geliyorum"
-"gerek yok"
"yataktan inip kapıya doğru adımlamıştı hala kocaman açık olan gözleriyle"
-"hayrı geleceğim"
-"gerek yok dedim sana!"
"minik olan yataktan inmek için bacaklarını sallandırdığında büyüğünün bağırmasıyla korkup geri yatağın içerisine girmişti"
-"aa ımm p-peki"
"büyük olan ağlamamak için kendisini tutarken alt dudağını dişleyerek çıktı odadan. arkasından kapattığı kapıyla perisinin saçını çektiği titreyen eline baktı"
-"n-ne yaptım ben"
"dizlerini kendisine çekerek yere çöküp sessizce ağlamaya başlamıştı ellerinden birini ise kafasına sarıyordu. kafasına dokunan parmakları sertçe itti"
-"hyunjin"
"hmm n-nonna?"
-"hadi gel biraz konuşalım"
-"i-istemiyorum"
-"ama eğer burada ağlamaya devam edersen felix seni duyup endişlenir hm?"
"kafasını haklı olduğunu onaylarcasına sallayıp ellerini önlüğünün cebine sokup adımlayan eun'u takip ediyordu. arka bahçeye çıktıklarında eun bir banka oturup bacak bacak üst üste attı ve yanına vurdu bir kaç kez küçük çocuğu yanına oturması için çağırırcasına. hyunjin ise yavaşça yanına adımlayıp yerini almış ve parmaklarıyla oynuyordu"
-"genellikle zor ağlarsın hyunjin ne oldu?"
-"hiç"
-"hmm felix ile ilgili değil mi?"
-"hmm"
-"ne oldu küstü mü sana?"
-"hayır"
-"ee?"
-"ben p-perime zarar v-verdim"
"küçük ellerini yüzüne getirip bastırmıştı ağlamasının gözükmesini hiç istemiyordu yoksa insanları onu güçsüz sanar ve perisini koruyamazdı bu düşünceler kafasın içini yiyip bitirirken titreyen dudaklarından hıçkırıklarının süzülmemesi için dişlerini geçirip sessizce ağlıyordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what is our fault -hyunlix
Novela Juvenilalbino bir çocuk olan aynı zamanda anksiyete ve psikolojik hastalıkları olan küçük bir beden ve onu gördüğü andan beri neyi olduğunu merak eden bir çocuk bu dünya için fazla küçük ve saf olan ruhları birbirlerinin eksiklerini tamamlayabilirler mi...