perim

1.7K 175 139
                                    

Fiji blue - reasons you should care

..

-"ohh sen hyunjin misin?"

-"evet ya siz?"

-"bende namjoon biraz konuşalım mı hyunjin?"

-"ne hakkında?"

-"felix ve senin hakkında birde bugün olanlar"

-"oh doğru hatırladım"

-"o zaman bahçede konuşalım felix uyanmasın"

-"olur"

"miniğini üzerinden yavaşça indirip üzerini iyice örttü alnına minik bir öpücük bıraktı"

-"hemen geleceğim perim"

"yanına da annesinden kalan ayıcığını koymuştu kapıda onu izleyen namjoon un yanına gidip hadi bakışı attı ve alt kattaki arka bahçeye ilerleyip perisiyle ilk konuştuğu banka oturdu"

-"hmm ilk olarak bana kendinden bahseder misin hyunjin? ne kadar felix senin hakkında çok şey anlatsa da senden de duymak isterim"

-"hiç işte sıradan bir çocuğum babam yok annem.. öldü buraya geleli 1hafta bile olmadı öyle birde perimin sevgilisiyim"

-"perin?"

-"felix işte nasıl anlamazsın o peri gibi"

-"ohh sevgilisi misin?"

-"yani bence öyle daha çıkma teklifi etmedim o daha çok minik aşkı bile bilmiyor ama o bana ait! ileride edeceğim büyüdüğümüzde"

-"hmm yaşına göre çok şey biliyorsun hyunjin"

-"çünkü annemin kitaplarını çok dinledim"

-"dinledin?"

-"eve annem çok fazla aşk kitabı ve özelliklede felsefe okurdu bende dinlemek istediğimi söylediğim için sesli okumasını isterdim"

-"anlaşılan bu bilginin kaynağı anneden geliyor"

-"sanırım evet"

-"hmm peki felix? ona nasıl dokunabildin ve titremedi?"

-"bir anda oldu perim yemek yememişti gizlice mutfağa girip hazır bir şeyleri karıştırdım ona yedirirken birileri girdi bende onun bileğini tutup saklandım hiç titremedi bana titreyeceği söylenip ona dokunmamam söylenmişti ama o hiç titremdi"

-"anlaşılan içersin de onun bile bilediği bir güven var sana karşı"

-"bilmem olmasa da ben onu korurum"

-"peki nasıl konuşmaya başladı?"

-"hmm neden burada olduğumu sordu bende annemin öldüğünü söyleyince bana sımsıkı sarılıp ben yanındayım üzülme dedi ilk o zaman konuşmuştu"

-"anlaşıla seni teselli edip yanına olduğunu söylemeyi o kadar çok istemişti nerdeyse yıllardır açmadığı dudaklarını aralamış"

-"başka soru var mı? eğer yoksa perimin yanına gitmeliyim beni göremezse ağlar"

-"aslında bir sorum daha var. bugün ne oldu? neden felix nöbet geçirdi anlatır mısın?"

-"lavaboya gidiyordum sesleri duyunca hızla girdim çocuklardan biri perimi yere düşürmüş ve ona bağırıyordu bu çocuk 2 kere perime laf attı zaten onu döveceğim! her neyse perim çok korkmuştu cidden onu döveceğim perimi korkuttu! neyse konumuz bu değil perim titriyordu ve ağlıyordu kesin o pislik ona dokundu onu geberteceğim! neyse devam edeyim yoksa sinirden gidip dalacağım şimdi! sonra perime sarılıp sakinleştirmeye çalıştığımda beni o adam sandı o ara beni duymuyordu bağırarak ağlamaya başladı onu sakinleştirmeye çalıştım ama ne yapacağımı çok bilmiyordum sonra yona nona felix i sakinleştirmek için iğne yapmaya çalıştığına perim yine ağladı ve bağırdı herkesi o lanet adam sanıyordu ahh cidden o adamı büyünce döveceğim! perime çok zarar vermiş! neyse devam edeyim ben perimi sakinleştirmek için onun gibi oturdum karşısına onunla sessizce konuşup şarkı söyledim sonra gözleri beni buldu sanırım o an orada olduğumu fark etmişti ona sarılmamı istedi bana sarılınca titremesi geçiyor yavaş yavaşta olsa sonra odasına götürdüm bir şeyler yaptık falan bunlar özel alanımıza girer kusura bakma doktor anlatmam perim utanır"

"karşısındaki çok bilmiş çocuğun anlattıklarını ve sitemlerini dinlemişti bıkmadan sürekli perim deyip duruşu onu gülümsetmişti"

-"hmm anladım bu konuyla ilgileneceğim peki hyunjin neden felix e peri diyorsun?"

-"çünkü o bir peri hatta perilerden daha güzel ohh perilerden daha güzel bir şey varsa onun adı felix olur sanırım ona kalbimi kaptırdım bu konuyla ilgili ne yapmalıyım doktor sen doktor sun biliyorsundur değil mi?"

-"hmm bir düşünelim ondan kabini almak istiyor musun?"

-"hayır! perimde kalabilir o böyle mutlu bende mutluyum onun olsun istemiyorum ben kalp falan!"

-"sakin ol hyunjin mecaz bu yani gerçekten öyle değil"

"küçük çocuk gözlerini devirmişti"

-"mecazın ne olduğunu biliyorum doktor"

-"daha ilkokula dahi gitmiyorsun nasıl biliyorsun sen bunları?"

-"annem sayesinde tabi ki de okuduğu kitaplarda çok fazla farklı kelime vardı bende hep sorup not ederdim kitap okumayı annem sevdiği için bende okumak istediğim için okuma yazmayı öğretmişti bana"

-"ohh ne güzel yaşın küçük ama çok bilgilisin peki.. sakıncası yoksa sen nasılsın hyunjin? kendini nasıl hissediyorsun? sorunların var mı?"

-"herkesin sorunları olmaz mı zaten? beni boş ver perimle ilgilen"

-"hayır tabi ki de olur hem felix le ilgileniyorum fakat seninle de konuşmak istedim iyi misin?"

-"hmm perim olduğu için iyiyim ama o olmasa boşlukta olurdum bazen annemin sesini duyuyorum bana onu çok mu seviyorsun? diyor ben bir şey demeyince gülüp ona tüm sevgini ver karşılığını alacaksın diyor tabi bunlar rüyalarımda oluyor şizofreni değilim doktor her neyse birde bazen uyuyamıyorum hiç bir şekilde bazen ise berbat rüyalar görüp ter içersin de ağlayarak uyanıyorum ama ne gördüğümü bende tarif edemem ama hep aynı rüya oluyor nedense anlam veremedim"

-"anlaşılan o ki yorgunsun hyunjin bazı şeyleri fazla düşünüyor olmalısın bu zararlı bir şey biraz zihnini rahatlatmalısın bu sayede rahatlayabilirsin"

-"tamam bir şey demeyeceksen daha gidiyorum malum perimi özeldim de"

-"hmm son bir şey felix senin sayende şu kısacık zamanda dahi çok ilerledi onun öğünlerini atlamamasını sağlar mısın? duyduğuma göre günde bir öğün yiyormuş bazen hiç yemiyormuş iyileşmesi için iyi beslenmesi ve uykusunu iyi alması gerek ve bir dahaki seansa ikinizi birlikte görmek istiyorum sende gel senin yanındayken konuşabiliyor sürekli yazı yazarak anlaşıyoruz birde ilaçlarını kullanması için onu ikna etmedi istiyorum bir çok ilacını almamada çok ısrarcı"

-"birincisi bunları bana söylemenize gerek yok. perimi gayet de iyi besliyorum. göreceksiniz yakında çok sağlıklı olacak, ve ikincisi ise eğer iyi uyku çekmesini istiyorsanız perimle odlarımız birleştirin! bunu yapamazsanız zaten her gece odamdan kaçıp onun yanına gideceğim üçüncüsü perim zaten tonla ilaç alıyor minicik o midesinde yer kalmıyor yemek için anlıyor musun? ilaçlarını azaltman gerek perim in midesi hep ilaçlarla doluyor! ama yine de onun iyiliği için ilaçlarını almasını sağlayacağım ve son olarak zaten perim bensiz daha bir yer gidemez malum her yer kötü insanlarla kaynıyor lavaboda bile bulaştılar perime artık lavaboya da onunla gideceğim o yüzden her seans beni göreceksiniz ve son olarak iyi akşamlar doktor beni daha fazla tutmayın perimi istiyorum şuan"

-peki o zaman perine gidebilirsin hyunjin"

"hyunjin koşarak arka bahçeden çıkıp persinin odasına çıktı arkasında ise kocaman gülümseyen bir adam bırakmıştı içinden bu çocuk çok şey biliyor diye geçirdi"

"odaya girdi ve hala mışıl mışıl uyuyan perisini görünce bir oh çekti uyandıysa ve beni göremediyse tekrar kötü olur diye endişelenip durmuştu konuşma boyunca yanına kıvrıldı minik perisini kolları arasına aldı beyaz saçlarındaki çilek kokusunu çekti içine ve oda gözlerini kapatıp rahat bir uykuya daldı ilk defa bu kadar rahat uyumuştu sabah gözünü yerinde kıvranan persiyle açmıştı uykulu gözlerini ovaladı ve dudaklarını ısırıp yerinde kıvrana perisine baktı"

-"ne oldu peri neyin var"

"perisinin yüzüne yaklaştı dağınık siyah saçlarıyla"

-"ş-şey j-jinnie.."



evet bu bölümde end nasıldı sevdiniz mi iyi bir uyku çekin <3

what is our fault  -hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin