adela - rolling in the deep
..
"miniğinin terliklerini giydirip yataktan indirdi birlikte el ele yemek haneye adımladıklarında yollarını kesen çocuklarla küçük peri elin tutuğu büyüğünün daha sıkı tutu elini arkasına saklanmıştı boşta olan eliyle de büyüğünün tişörtünü sıkıyordu gözlerinden korktuğu ortadaydı.."
"geçenlerde felix e bulaşan jun woo ve onun iki arkadaşı vardı karşılarında büyük olanın sinir ve öfke dolu bakışlarının ardında miniğinin korkmuş bakışları gizleniyordu adeta.."
-"bizim velet saklanıyor baksanıza ahahah ne o çok mu korktun? ah ama biz senin hyung unuz bizden korkmamalısın? unuttun mu ben senden iki yaş büyüğüm dokuz yaşındayım ben dokuz!"
-"sen kime velet dediğini sanıyorsun lan!"
"hyunjin çocuğun üzerinde gideceğinde felix tuttuğu ellerini ayırıp büyüğünün beline sarıldı sıkıca ve kafasını sırtına dayadı"
-"g-gidelim lütfen j-jinnie"
-"nereye gideceğini sanıyorsun? hyungların dan izin aldın mı da gidelim diyorsun velet!"
"jun woo yanlarına yaklaşıp felix in kafasına doğru elini götürdüğünde hyunjin bileğini kavramış ve sıkmıştı hyunjin in sert ve hiç zorlanmayan bakışları vardı jun woo ise acıdan yüzünü buruştururken sıktığı dudaklarını araladı"
-"alın lan şunu! benim işim bu veletle!"
"hyunjin e doğru gelen iki çocuğun üzerine bileğini kavradığı çocuğu itti biri yere düşmüş biri de sendelemişti"
-perim biraz bekle tamam mı? bunları dövmezsem içim rahat etmeyecek"
-"j-jinnie hayır b-başın belaya g-girer "
-"hiç bir şey olmaz biraz bekle perim"
"perisini duvar arasına çömeltip yanağına minik bir öpücük kondurdu ve ona doğru gelen çocuklara sinirle baktı"
"yumruk atmak için koşan çocuğun önünden çekilip çelme takmıştı o çocuk yere yapışırken diğeri de gelip hyunjin e sarılmıştı"
-"hyung gelin vurun!"
-"mal mısın?! arkadan sarılman gerek salak!"
"çocuğu penisine diz kapağıyla vurduğunda yere çömelip acıdan kıvranmıştı sıra jun woo a geldiğinde kocaman gülümsedi ve yavaşça yanına adımladı"
-"lan ben sizin hyungunuzum beni korusanıza!"
"ağzını kapamasıyla yüzüne yediği yumruk bir olmuştu hyunjin yere düşen çocuğun üzerine çıkıp kafa attığında çocuk bu sefer hyunjin i üzerinden itip üzerine çıkmış ve yanağına bir yumruk geçirmişti kanayan dudağına elini götürdüğünde perisinin endişeli sesi dolmuştu kulağına"
-"j-jinnie!"
"sırıtarak üzerinde çocuğu itip üzerine çıktı yumruklarını geçirirken de bir yandan da nedenlerini sayıyordu"
-"bu perimi korkuttuğun için! buda perime bulaştığın için! buda perimin ilk defa ona dokunmamı istemediğini söylemesini sağladığın için! buda perime eskiyi hatırlattığın için! buda piç kursunun teki olduğun için!"
-"u-uzak dur b-benden!"
"çocuklardan biri yerden kalkıp felix in yanına adımlamıştı"
-"eğer hyung u bırakmazsan ona d-dokunurum! dokunduğumda ne olacağını b-biliyorsun değil mi?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what is our fault -hyunlix
Teen Fictionalbino bir çocuk olan aynı zamanda anksiyete ve psikolojik hastalıkları olan küçük bir beden ve onu gördüğü andan beri neyi olduğunu merak eden bir çocuk bu dünya için fazla küçük ve saf olan ruhları birbirlerinin eksiklerini tamamlayabilirler mi...