arctic monkeys - 505
..
-"h-hep öyle d-derler zaten!"
"küçük beden daha da büyük açılıp yaşlar akan gözleriyle üst kattaki odasına koşup kapıyı kapatmış ve kilitleyip arkasına eğilip oturup ağlamaya başlamıştı. bir yandan da titreyen bedenine hakim olmaya çalışıyordu.."
-"felix lütfen aç kapıyı bak hyunjin yakında geri dönecek cidden!"
-"i-inanmıyorum! inanmıyorum size! o-o da beni bırakıp g-gitti dimi y-yalan söylüyorsunuz!"
-"hayır hayır sadece halası annesine götürecek onu. biliyorsun annesinin mezarına yıllardır hiç gidemedi hyunjin yoksa oda gitmek istemezdi bunu biliyorsun"
-"y-yalan söyleme nonna! j-jinnie de gitti i-işte! h-herkes gibi...."
-"felix aç kapıyı bak nonna'nın ne zaman bize yalan söylediğini gördün ki hem neden yalan söylesin?"
-"dimi nonna asla yalan söylemez felix"
-"d-dinlemek istemiyorum! y-yalnız bırakın beni!"
-"bir süre yalnız kalsa iyi olur çocuklar hm hyunjin geldiğinde eminim daha iyi olacaktır."
-"ama nonna ya fenalaşırsa kapıyı da kilitledi"
"eun cebindeki anahtarları çıkartıp salladığında chan ve jeongin kafalarını olumlu anlamda sallayıp son kez felix'e seslenmişlerdi"
-"felix yalnız kalmak istediğinden emin misin?"
-"evet felix hyunjin gelene kadar seninle birlikte kalabiliriz"
-"i-istemiyorum!"
-"tamam o zaman ama şimdi sakin ol tamam mı? gidiyoruz biz akşam yemeğini odana getireceğim lütfen o zamana kadar mantıklı bir şekilde düşün."
"eun buruk bir gülümseme takınıp çocuklarla birlikte kapının ardından ayrılmıştı chan direkt olarak eun'a sorgulayıcı bakışlarını yolladı"
-"cidden hyunjin geri gelecek mi nonna?"
-"benimde pek bir bilgim yok ama halası evlatlık edinmek istiyormuş. şuan sadece bir süreliğine gitti dedi müdüre hanım"
-"ne demek evlatlık edinmek istiyor? hyunjin bunu hayatta istemez! özellikle felix olmadan hayatta kabul etmez bunu!"
-"bende biliyorum açıkçası halasını da pek gözüm tuttuğu söylenemez"
-"madem gözünüz kadını tutmadı neden hyunjin'i onunla yolladınız?!"
-"şiht sakin olun halası sonuçta değil mi? eminim daha iyi bir şekilde geri dönecektir"
-"hiç sanmıyorum"
"chan kafasını iki tarafa sallayıp jeongin ile odalarına doğru yürümeye başlamıştı, eun ise bu çocuklarla ne yapacağım diye düşünüp dudağını dişlemeye başladı."
..
"gözlerini araladığında yine aynı odada ve yine aynı yatakta yatıyordu. kim bilir kaç saat geçmişti. çatık kaşlarıyla kilitli olan kapıya adımlayıp konuşulanları dinlemeye başladı"
-"tabiki de geri vermeyeceğim çocuğu ne kadar .ok miras kaldığını söyledim ya sana! müdüre ile konuşacağım yaşlı hasta bir şey zaten benimle çok mutlu buraya artık gelmek istemediğini söylerim hallederim. yani bana bırak sen o işi"
-"orospu çocuğu"
"sessizce içinden küfürler edip cama doğru yaklaştı. ikinci kattaydı atlarsa yüksek ihtimal bir yeri kırılırdı fakat kenardaki küçük taşlara ayaklarını koyarsa az yaralanarak inebilme ihtimali vardı. hyunjin'in buradan inebilecek kadar korkusuz olduğunu düşünememişti her halde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what is our fault -hyunlix
Teen Fictionalbino bir çocuk olan aynı zamanda anksiyete ve psikolojik hastalıkları olan küçük bir beden ve onu gördüğü andan beri neyi olduğunu merak eden bir çocuk bu dünya için fazla küçük ve saf olan ruhları birbirlerinin eksiklerini tamamlayabilirler mi...