harry styles - sign of the times
..
"hyunjin hızla minik koltukta oturup titreyerek kafasını tutan perisinin yanına ilerledi dizlerini kendisine çekmişti yine korkmuş görünüyordu hyunjin miniğinin önünde dizlerinin üzerine çöktü ve aşağıdan yüzüne baktı"
-"perim neyin var? bak geldim buradayım"
"felix ağlamaktan kızaran gözleriyle büyüğüne baktı dudağını büzmüştü ister istemez"
-"s-sende beni b-bırakma jinnie! l-lütfen bırakma b-beni k-korkuyorum!"
"hyunjin yavaşça aldı miniğini kollarının arasına"
-"şihht seni bırakmıyorum ağlama sakın bak boya kalemleri de alıp geldim"
-"b-bir daha gitme!"
-"gitmeyeceğim hadi gel pijamalarını giyelim"
"felix olumlu anlamda kafasını salladı ve ellerinin tersiyle sildi göz yaşlarını hyunjin miniğinin üzerindeki kedili pijamasının eteklerine gitti eli yavaşça çıkardı üzerinden vücudu da her yeri gibi bem beyazdı damarları ve kemikleri belli oluyordu bu görüntü onu üzse de ne kadar güzel oluğunu düşünmeden edememişti büyük olan gülümseyerek baktı perisinin yüzüne"
-"vücudun çok güzel bem beyaz aynı saçların gibi ama çok zayıfsın peri sanırım seni sürekli beslemem gerekecek"
"felix utandığı için gözlerini kaçırmıştı hyunjin beyaz saçlarını dağıttı eliyle hafiften miniğinin üzerine yeni çıkardığı civciv li pijamaları giydirdikten sonra miniğini koltuktan indirdi belinden tutarak, eşofmanını çıkarmasında yardım edip yine sap sarı olan eşofmanı giydirmişti felix ne kadar utansa da bir şey diyememişti"
-"sıra s-sende otur"
"hyunjin felix in dediğine anlam veremeden felix hyunjin i koltuğa oturturdu ve üzerindeki sweat i çıkartmaya yeltenmişti hyunjin ona ayak uydurup yardım ederek üzerindeki sweat den kurtuldu"
-"ohh v-vücudun ç-çok güzel j-jinnie!"
-"ehh biraz spor yapıyorum yani işte şöyle böyle"
-"kıkıı hemen h-havalara g-girme!"
-"tamam girmem"
"minik olan büyüğünün pijama üstünü kafasından geçirdi ve kollarını da sokmasında yardım ettikten sonra sıra eşofmanına geldiğinde arkasını döndü minik olan"
-"g-giyin ayıp olur b-benim giydirmem"
-"neden ayıp olsun? benim vücudum senin , senin vücudun ise benim"
-"ö-öyle dimi t-tamam o z-zaman"
"felix önüne geri dönüp büyüğünü kolundan tutarak ayağa kaldırdı hyunjin eşofmanını çıkardığında yeni eşofmanını ona doğru uzattı ikisi de üstünü giydiğinde hyunjin ellerini miniğinin beline koydu ve ona büyük bir gülümseme sundu"
-"ne yapmak istersin peri?"
"felix eliyle hyunjin in çizim defterini gösterdi"
-"güzel hadi o zaman çizim yapalım"
"felix olumsuz anlamda kafasını salladı"
-"sen y-yap bende seni i-izleyeceğim"
-"emin misin?"
-"hıhım"
"hyunjin kafasıyla miniğini onaylayıp boyama defterini ve kalemlerini aldı bıraktığı koltuktan felix çoktan yatağa oturup hyunjin i bekliyordu bile perisinin yanına gitti ve bacaklarının arasına aldı küçük olanı felix dizlerinin üzerine çizim defterini koymuş çizen hyunjin i izliyordu bir orman çiziyordu kuşlar olan parıltılar içerisinde ortada ise beyaz elbiseli arkası dönük küçük bir çocuk vardı bir süre ne çizdiğini tahmin etmeye çalıştı minik olan aklına bir şey gelmeyince de büyüğüne sordu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what is our fault -hyunlix
Teen Fictionalbino bir çocuk olan aynı zamanda anksiyete ve psikolojik hastalıkları olan küçük bir beden ve onu gördüğü andan beri neyi olduğunu merak eden bir çocuk bu dünya için fazla küçük ve saf olan ruhları birbirlerinin eksiklerini tamamlayabilirler mi...