apocalypse - cigarettes after sex
..
-"nereye gidiyoruz nonna?"
"doktora"
-"neden? randevum bugün değildi"
-"sence hyunjin? bugün olanları düşündün mü?"
-"hatırlamıyorum ki"
-"doktora anlatırsın o zaman yapıp da hatırlamadığın şeyleri"
-"bana inanmıyor musun?"
-"kendi yaptıklarını hatırlamıyor olamazsın. felix'i kandırabilirsin belki ama benim senden yaşça büyük olduğumu unutuyorsun sanırım"
-"kimseyi kandırmıyorum ben!"
-"bunları doktorunla konuş hyunjin"
"hastanenin önünde duran arabadan kaşlarını çatıp kapıyı çarparak indi hızla, her zamanki görüşmesi olan odanın kapısını çalmadan girmişti yine. ve büyük bir sinirle çarpıp doktorun önünde durmuştu çatık kaşlarıyla"
-"ohow bu ne sinir hyunjin kapı bile çalmıyor musun?"
-"sen bana inanıyorsun değil mi?!"
-"dur bakalım bir bağırma ne konuda inanıyor muyum?
-"o çocuğu dövdüğümü hatırlamıyorum ben tamam mı?!"
-"ha demek şu konu dur bakalım bağırma şimdi konuşup hallederiz tamam mı?"
"küçük çocuk kafasını olumlu anlamda sallayıp ilerideki deri koltuğa atmıştı bedenini. kapıyı tıklatıp çatık kaşarıyla içeriyle giren eun la buluşmuştu gözleri"
-"hyunjin sen-"
-"sorun yok eun şuan görüşmedeyiz çıkar mısın?"
-"ah peki seninle sonra konuşacağız hyunjin"
"küçük çocuk omuz silkip çatık kaşarıyla önüne dönmüştü, eun da araladığı kapıyı geri kapatıp namjoon ve hyunjin'i baş başa bırakmıştı odada"
-"hmm anladığım kadarıyla bu gün çok kötü bir kavga ettin fakat bunu hatırlamıyor musun?"
-"evet tam olarak öyle! bak bana inanmıyor olabilirsin ben olsam bende inanmazdım ama perim bana inanıyor tamam mı? sence perim bana boşuna inanır mı?"
-"en son bir kaç sene önce felix'e sebze canavarlarının olduğunu ve eğer yeteri kadar sebze yemezse onu korkutacaklarını söylemiştin diye hatırlıyorum. hatta felix buna çok inanıp günlerce sebze yiyip yiyemediğinde de sebze canavarları beni korkutacak diye ağlıyordu her geldiğinizde yanlış mıyım?"
-"ya o başka! ben sadece perimin sağlını düşünmüştüm tamam mı?"
-"peki eminim o zaman felix yine sen ne dersen de sana inanmamıştır hıhm"
-"anlatmayayım en iyisi sende bana inanmayacaksın nasılsa!"
-"hayır anlat seni dinliyorum ama bana doğru konuşmak zorundasın bu bizim kuralımız biliyorsun değil mi?"
-"hhım o zaman neresinden başlasam?"
-"en başından başlamaya ne dersin? bugün son görüşmem seninle yani dilediğin kadar vaktim var"
-"peki o zaman"
"derin bir nefes aldı küçük çocuk sinirlendiğinde çok hızlı konuşurdu ve şuan düşününce bile sinirleniyordu."
-"bak şimdi doktor! düşününce bile aşırı sinirlendim tamam mı?!"
-"tamam sakin ol süt getirmelerini isteyeyim mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what is our fault -hyunlix
Teen Fictionalbino bir çocuk olan aynı zamanda anksiyete ve psikolojik hastalıkları olan küçük bir beden ve onu gördüğü andan beri neyi olduğunu merak eden bir çocuk bu dünya için fazla küçük ve saf olan ruhları birbirlerinin eksiklerini tamamlayabilirler mi...