ruth b. - dandelions
..
"eun koridorda felix in kapsında endişeyle duran hyunjin in yanına ilerledi"
-"bir sorun mu var hyunjin?"
-"aa şey.. peri nerede odasında yok"
-"aa felix mi? o şuan hastanede"
"hyunjin endişelenmişti yoksa dün sarıldığı için perisine bir şey mi olmuştu?"
-"neden! ona ne oldu! iyi mi!"
-"sakin ol hyunjin felix gayet iyi sadece psikolog a gidiyor bu günler o kadar"
-"oh iyi yani dimi?"
-"evet iyi ama siz ne ara tanıştınız da odasını bile öğrendin?"
-"h-hiç! görüşürüzzzz!"
"hyunjin hızla oradan uzaklaştı felix e dokunmaması söylenmişti ama hyunjin dün sarılmış hatta öpmüştü bile eğer bunu söylerse felix de azar yiyebilirdi"
"daha kahvaltı saatine biraz olduğu için hyunjin bahçeye çıkıp merdivenlere oturdu güneşin yumuşak ışığı bu hafif soğuk havada çok güzel hissettiriyordu bir süre sadece manzarayı izledi.."
" yemek vakti geldiğinde eun gelip bahçedeki tüm çocukları yemek haneye götürdü hyunjin yemeğini yemek istemiyordu çünkü büyük ihtimalle perisinde yemediğini düşünüyordu"
-"neden yemiyorsun hyunjin?"
"eun un sorusuyla hyunjin oynadığı yemek çubuklarını bırakıp ellerini yanağına koydu"
-"çünkü peri yok kesin oda yemiyordur"
-"merak etme sabah felix gitmeden önce yemeklerini yedi ve senin de yemen gerek"
-"sanırım o yediyse yiyebilirim"
"hyunjin yemeğini yerken eun gülümsüyordu daha ilk geldiği günden felix i herkesten çok önemseyen bir çocuk vardı artık belki de birbirlerine gerçekten iyi gelebilirlerdi.."
"hyunjin yemeğini bitirip odasına çıktı defterini ve boya kalemlerini alıp bahçeye indi perisi için bir çizim yapmak istiyordu ama ne yapacağı bir türlü aklına gelmedi en sonunda buranın manzarasını ve ilk gördüğündeki gibi salıncakta oturan perisini çizdi o kadar özen göstermişti ki bu çizimi küçük bir çocuğun yaptığına inanmak zordu saatlerce o merdivende oturup resim çizdi kapı kapanma sesiyle arkasına dönecekken sırtında hissettiği ağırlıkla arkasına baktı perisi sırtına atlamış ve kollarını boynuna dolamıştı kocaman gülümsüyordu herkes çok endişeli ve şaşırmış bir şekilde ikiliye bakıyordu"
-"felix sen ne yapı-!!"
"hemşiresi olan yona endişeyle bağırırken cümlesini bitirememişti bile felix titremiyordu insanlar ona bir metre dahi yaklaştığında titreyen çocuk gülümseyerek hyunjin in sırtında boynuna sarılıyordu bu da neyin nesiydi"
-"gelmişsin peri"
"felix hızla kafasını salladı ve ceketinin cebinden çıkardığı kağıdı hyunjin e uzattı hyunjin kağıdı açtı ve perisine ait olan el yazısıyla yazılmış uzun yazıyı okudu"
-"biliyor musun şuan bunu yolda gelirken yazıyorum seni çok özledim.... ve ilk defa randevum iyi geçti psikoloğum olan namjoon abi bana senin benim ilacım olabileceğini söyledi ona seni anlattım ve oda çok şaşırdı çünkü tek dokunabildiğim sendin! sabah yanına gelip seni uyandırmak istemiştim ama hastane randevum vardı üzgünüm hüüü.. beni çok özledin mi yoksaaa~!"
"hyunjin okuduğu yazıyla gülümsemesine engel olamadı"
-"seni o kadar çok özledim ki az kalsın ağlayacaktım!"
"felix hyunjin dediğine inanmıştı hemen ellerini hyunjin in yanaklarına koydu ve üzgün bakışlarını yolladı kafasını olumsuz anlamda salladı ve bir elini gözüne getirip yaş akarmış gibi yapıp elini olumsuz anlamda salladı bu ağlama sakın demekti ve hyunjin bunu anlamıştı"
-"tamam ağlamam şaka yaptım zaten"
"felix gülümsedi ve hyunjin in yanına oturup bir koluna sarıldı yaptığı çizimi inceliyordu onların başına toplanan insanlardan haberleri yoktu resmen tüm yurt başlarındaydı yıllardır kimseye dokunmayan ve güldüğü hiç görülmeyen felix şuan bam başkaydı bu gerçekten o felix miydi?"
-"beğendin mi?"
"hyunjin yaptığı resme hayretle içersin de bakan perisine sordu felix hızla kafasını olumlu anlamda sallayıp güneş ışığından daha parlak gülümsemesini sundu"
-"o zaman bu senin olabilir her baktığında beni hatırla olur mu?"
"felix kaşlarını çattı ve hyunjin in koluna daha sıkı sarıldı gözleri dolmuştu çünkü korkuyordu.."
heyooo naberrrr nasılsınızzzz neyse ceyda kasabalı girişi yapamayacağım hiç, ben klasik ceyda girişi yapıyorum merhaba bölüm nasıldı? beğendiniz mi? oy vermeyi ve yorum bırakmayı unutmayınnn <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what is our fault -hyunlix
Teen Fictionalbino bir çocuk olan aynı zamanda anksiyete ve psikolojik hastalıkları olan küçük bir beden ve onu gördüğü andan beri neyi olduğunu merak eden bir çocuk bu dünya için fazla küçük ve saf olan ruhları birbirlerinin eksiklerini tamamlayabilirler mi...