illenium - in your arms
..
-"ağlama ağlama jinnie b-bende seni iyileştireceğim söz veriyorum lütfen ağlama"
-"ama susmuyor hiç susmuyor hep kafamın içinde benimle konuşuyor perim ne yapacağım susması için.."
-"onu ben susturacağım jinnie bana güven seni ondan kurtaracağım bak bende artık konuşabiliyorum sana dokunabiliyorum hatta bak şuan kekelemiyorum sende böyle olacaksın bir daha onu duymayacak, görmeyeceksin her zaman benim sesimi duyacaksın her zaman beni göreceksin jinnie inan bana"
-"ama ne kadar çabalasam da susmuyor hala konuşuyor susmasını söylüyorum ama devam ediyor ben sinirlendiğimde bana gülüyor anlamadığım şeyler söylüyor boğuk sesiyle artık buna dayanmak istemiyorum!"
"hıçkırıklar içerisin de ağlayan büyüğüne daha sıkı sarıldı siyah saçlarını okşadı minik eliyle her şeyin geçeceğini söyledi"
-"felix, hyunjin sonuçlar çıktı!"
"gelen hemşirenin sesiyle minik kolan o tarafa döndü"
-"g-geliyoruz!"
"büyüğünün göz yaşlarını sildi büyüğü de perisinin göz yaşlarını siliyordu"
-"doktora anlatalım jinnie ona güvenebilirsin eminim senin iyileşmene yardımcı olacaktır"
-"şimdilik saklasak olmaz mı?"
-"ama jinnie söylememiz gerek"
-"şimdilik.. en azından şimdi söylemeyelim haftaya söyleyelim"
-"ama ya bu hafta bir şey olursa?"
-"olmaz aylardır katlanıyorum hem seninleyken de iyiyim"
-"peki ama haftaya söyleyeceğiz net!"
-"hıhım"
"persinin yanağına öpücük kondurdu minik olan büyüğünün siyah saçlarını düzeltti minik elleriyle kucağındaki persiyle ayağa kalkacağında perisi ayağa kalkıp büyüğünün yanığını öptü ve sıkıca kavradı elini"
-"seni seviyorum jinnie eğer onun sesini duyarsan bana söyle onun sesini keseceğim"
-"hhm"
"birlikte kapıdaki hemşirenin yanına gittiler hemşirenin de ilerlemesiyle yine o odanın önüne geldiklerin de minik olan kapıyı açıp odaya büyüğüyle kendisini aldı odaya. hyunjin in aynı yere oturmasıyla kendisi de kucağına oturmuştu yine doktora karşı olacak şekilde"
-"tekrardan hoş geldiniz çocuklar"
-"h-hoş bulduk"
-"ilk olarak çok güçlü olduğunu söylemeliyim felix değerlerin az da olsa yükselmiş ki ben bu azıcık değeri dahi yıllar içerisinde zar zor yükseltebiliriz sanıyordum ve artık bazı ilaçları almana gerek yok fakat alman gereken yeni ilaçlarda var daha hafifleri diyebiliriz yani ilaç sayın çok az değişecek sabah aldığın ilaçlardan 3 tanesi eksiliyor fakat yeni 2 tane geliyor yani az da olsa eksiliyor"
-"illa perime içireceksin o ilaçları yani?"
-"maalesef hyunjin bu sağlığı için gerekli"
-"her ilaç sağlık vermez doktor bazen mutluluk çoğu ilaçtan etkili olur"
-"evet öyle fakat felix in durumu farklı tabi ki de mutlu hissetmesinin de etkenleri var fakat o bir albino hatalığı vücuduyla alakalı"
-"albino mu? onun tek farkı beyaz olması! oda bir insan albino dememelisin siyahi olan insanlara siyah diyor musun?! siyah diye sesleniyor musun? hayır değil mi? bu yüzden perime bir daha albino deme adıyla seslen!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what is our fault -hyunlix
Teen Fictionalbino bir çocuk olan aynı zamanda anksiyete ve psikolojik hastalıkları olan küçük bir beden ve onu gördüğü andan beri neyi olduğunu merak eden bir çocuk bu dünya için fazla küçük ve saf olan ruhları birbirlerinin eksiklerini tamamlayabilirler mi...