uyanma vakti

1.7K 165 222
                                    

charlotte cardin - between the bars

..

"oda gülümseyerek miniğini kulağına yaklaştı"

-"hmm sen yaramazlık peşinde misin?"

-"h-hadi ama jinnie s-sadece patates k-kızarmasını v-ver"

-"öpersen veririm"

"miniğinin gözleri kocaman açıldı"

-"ş-şimdi mi?"

-"hıhm"

-"o-olmaz herkes b-bize bakıyor"

-"o zaman patates kızarmasını unut yürü bakalım yumurta yiyeceksin"

-"off t-tamam!"

"minik olan büyüğün kulağından çekilip dudağının kenarını öptü ve hemen geri çekildi utandığı için kafasını eğmişti minik perisinin beyaz saçlarını öptü ve tabağına patates in birazı koydu"

-"bu kadar yiyebilirsin ama yumurtanı da yemen gerwk"

-"a-ama ö-öptüm!"

-"yine de dediğim yap hepsinden yemelisin sadece patates yiyemezsin hiç sağlıklı değil"

-"offf!"

"mink olan offlayarak masasına gitti ve tabağındaki azıcık patatese göz devirdi büyüğü de yanına gülümseyerek gelip oturmuştu"

-"jinnie y-yalancı!"

-"hmm ne yalanı atmışım ben?"

-"p-patateslerimin hepsini v-vermedin ş-şuna bak a-azıcık"

-"üzgünüm perim ama ben patateslerin hepsini veririm dememiştim hem yumurtayı da yemek zorundasın"

"mink olan siyah camlı gözlüğünün arkasından göz devirip çatalını eline aldı ve patateslerine çatalını sinirle batırıp ağzına götürdü tüm ağzını patatesle doldurup çatık kaşlarla büyüğüne bakıyordu"

-"kıkık çok tatlı görünüyorsun"

-"s-sonorloyom bon!"

-"hıhm sinirlisin sen hadi yumurtaları tokuştur"

"hyunjin elindeki haşlanmış yumurtasını tutarak miniğine uzattı perisi de kendi yumurtasını eline alıp tam yumurtasına vuracağında durdu ve ağzındaki patatesini yutup dudaklarını araladı"

-"iddia i-iddia a girelim k-kıranın b-bir dilek h-hakkı olsun"

-"hmm mantıklı olur"

"birlikte yumurtalarını tokuşturduklarında çatlamayan yumurta minik periye aitti"

-"o-olley! yendim s-seni jinnie!"

-"hmm peki dileğin nedir perim?"

-"hmm s-sonra düşüneceğim b-bunu"

-"peki yemeğini ye bakalım"

"minik olan kafasını olumlu anlamda salladı patatesleri ve yumurtasından başka bir şey yemediği için büyüğü arada ağzına salatalık, domates ve peynir veriyordu zorla"

-"j-jinnie s-sevmiyorum bunları!"

-"ama sağlıklılar yemek zorundasın"

-"offf!"

-"açç ağzını bakalım aa"

-"h-hay-"

"ağzını açmasıyla ağzına giren salatalık bir olmuştu gözlerini devirip zorla da olsa çiğneyip yuttu minik elleriyle tepsisini önünden itip karnını tuttu"

what is our fault  -hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin