Slytherin'in o sene Quidditch şampiyonu olmasını sağlayan Lucy, sınavları nasıl verdiğini asla unutamayacaktı. Yine o gün, korkunç bir sıcakta, Profesör Miller'ın kendilerini sınıfa çağırmasını bekliyorlardı. Profesör onlardan bir ananası masanın üstünde dans ettirmelerini istiyordu. Profesör Dumbledore bir fareyi kibrit kutusuna çevirmelerini istemişti, sonrasında ise Horace Slughorn için Unutma İksiri yapmaları gerekmişti.
Tılsım'dan sonra son sınavları olan Sihir Tarihi'ne girdiler. Lucy şu ana kadar tüm sınavlarını başarılı biçimde vermişti. Çoğu kişi onun kadar şanslı değildi. Örneğin Benedict'in kibrit kutusunun bıyıkları vardı, Abraxas'ın ananası ise dans etme işinde pek başarılı olamamıştı. Sınavları Lucy'den daha iyi veren biri varsa, o da Tom Riddle'dı. Evet, tüm profesörlerin gözdesi Tom-Mükemmel-Riddle.
Sınav çıkışı, tüm öğrenciler çok rahatlamıştı: Annabel bile. Güneşli bahçeye çıkarlarken, "1637 Kurtadam Davranış Yönetmeliği'yle ilgili biraz sıkıntı yaşadım sadece," dedi Anna. "Öyle bir soru mu vardı?" diye mırıldandı Benedict. Gülüştüler.
"Artık sınavlara da, ezberlere de, Cincüce ayaklanmalarına da bir son!" dedi Abraxas gerinirken.
Akşam yemeğinde öğrencilerin günlerdir ilk defa rahat rahat kahkaha atabildiklerine tanıklık ediyordu Hogwarts. Sınav stresi şatonun üstünden kalkmıştı.
"Annemde de bu pelerinden var. Söylediğine göre büyükannemden kalmış."
"Saçmalama Parkinson, bunlar bu sene içinde üretildi."
"Sensin saçma Nott. Hem sen modadan ne anlarsın ki?"
Benedict çapkınca yanından geçen kızlara göz kırparken "moda benim güzelim," dedi Parkinson'a. Kayısı kompostosu az kalsın Lucy'nin boğazında kalıyordu. Benecit'in bir sürü kıza aynı anda utanmaksızın yazması çok komikti.
"Yok artık," diye fısıldadı Abraxas. "Bakanlıktan yapılan açıklamayı duydunuz mu? Gellert Grindelwald Amerika'yı tamamen etkisi altına almış diyorlar."
"Britanya'ya neden girmiyor sizce?" dedi Tom. "Belki Britanya'dan zararlı çıkacağını düşünüyordur. Sonuçta Bakanlık baya etkin, değil mi?" dedi Abraxas. "Sanmam," diye mırıldandı Tom.
"Daha farklı şeyler duydum," dedi Annabel yanlarına otururken. "Söylenene göre Grindelwald buradan birilerinden korkuyormuş."
Kısa süreli sessizliğin ardından, "Kızım şaka mısın, söylesene," dedi Benedict. Annabel güldü. "Dumbledore ile aralarında bir husumet olduğunu söyleyenler var."
"Yok artık," dedi Abraxas.
"Neden olmasın ki? Aslında mantıklı; yaşları yakındır diye düşünüyorum, eğer Grindelwald'la hayatlarının herhangi bir döneminde bir araya geldilerse bu mümkün olabilir. İkisi de çok güçlü büyücüler sonuçta, birbirlerini korkutuyor olabilirler. Madam Brave bir derste Dumbledore'a Bakanlıktan özel bir rica mektubu geldiğini ağzından kaçırmıştı, hatırladınız mı? Sizce o rica ne hakkındaydı? Şahsi görüşüm Bakanlığın Dumbledore'un bu işi halletmesini istediği yönünde. Grindelwald kendisine yenilmez bir ordu kurdu, Amerika'daki büyük büyücü otoritesi MACUSA bile Grindelwald'un suçlarını engelleyemiyor. Bu durumda Dumbledore'a Bakanlığın rica mektubu göndermesinin tek bir sebebi olabilir: Bakanlık bağlantılı bazı kişiler Albus Dumbledore ve Gellert Grindelwald'un tanıştığını düşünüyor." dedi Lucy.
Bu büyük teori herkesin suspus olmasına sebebiyet verdi. "Çok akıllıca," dedi nefesini tutmuş olan Tom. Benedict kızın elini sıktı: "Tebrikler azizim, Yüce Riddle fikrine katıldı. Sende ışık görmüş olabilir."
"Başlıklara bakın: 'Kara Büyücü Dehşet Saçıyor', 'Grindelwald'un Saldırıları Büyü Dışılarla Savaş Başlatabilir', 'Avrupa Büyücü Topluluğu Tehlikede Olabilir'... Böyle sürüp gidiyor." dedi Abraxas.
"Avrupa bile güvensiz hissediyorsa, Grindelwald büyük tehlike arz ediyor demektir. Gelecek Postası'nın ne kadar yanlı haber yaptığını bilirsiniz, genelde Bakanlık ne isterse onu yazar. Ancak belli ki durum bizzat Bakan'ın bile kabulleneceği vahimlikte." dedi Annabel.
"Biliyor musunuz, babam Grindelwald'un söylediklerinin biz büyücüler için çok uygun şeyler olduğunu düşünüyor. Söylediğine göre, ona hakimiyet gücü verilirse dünya çok daha iyi bir yer olurmuş. Saklanmamıza gerek kalmazmış. Kulağa fena gelmiyor aslında, bu özgür büyücüler işi yani." diye fısıldadı Abraxas.
Herkes suspus oldu. Gellert Grindelwald bu hikayedeki kötü adam olmayabilir miydi gerçekten? Büyücülerin rahat yaşamasından başka bir dileği olmayan cesur lider miydi?
"Ne olursa olsun, büyücü, cadı ve muggleları katledip terör yayıyor. Özgürlük masumların kanını dökerek elde edilmez," dedi Lucy.
Tom ise sadece konuşulanları dinliyor gibiydi.
Lucy düşünmeden edemedi: Gellert Grindelwald hayatının her döneminde kötü müydü gerçekten? Yoksa yaşadıkları, hırsı ya da bir ihanet mi onu canavarlığa itmişti? Çocuklar anne ve babalarının da bir zamanlar küçük olduklarını kavramakta zorlanırlar, işte bu da onun gibiydi. Kötülüğüyle ün salmış kişilerin geçmişlerinde sıradan insanlar olduklarını düşünmek tuhaftı.
-*-
Sınıfı en iyi notlarla geçen Tom, sonuçları hiç de fena olmayan Benedict'le Abraxas ve tüm notları yüksek olan Lucy ile Annabel; birlikte King's Cross İstasyonu'nda Peron Dokuz Üç Çeyrek'e girdiler. İstasyonda ailelerini beklerlerken, "Size mektup gönderirim." dedi Benedict tuhaf duygusal ortamı bozmak için. "Ben de eğer annem kağıtları yakmazsa göndermeye çalışırım." dedi Abraxas gülerek.
"Anna!"
Mor-mavi karışımı saçlara sahip olan tuhaf giyimli bir kadın ve Lucy ile Tom'un aylar önce karşılaştıkları Mrs Weasley, Annabel'e sesleniyorlardı. "Yengemle annem," dedi Annabel. "Gitmem lazım. Hepinizi seviyorum çocuklar, hoşça kalın."
Hafif duygusal bir vedalaşmanın ardından Annabel onu bekleyen ailesinin yanına koştu. Biraz sonra ailelerini gören Abraxas ve Benedict de gidince Lucy ile Tom da yetimhanelerine geri dönmek için yola koyuldular.
"Zor olacak değil mi?" dedi Lucy. "Evet." diye fısıldadı Tom. "Yuvadan çıkıp yeniden yetimhaneye dönmek epey zor olacak."
Yeniden selam! Bu bölümle birinci sezonu kapatmış bulunuyoruz. Onuncu bölümle birlikte asıl heyecanlı, aksiyonlu ve gizemli kısma girmiş olacağız. Nasıl bir başlangıç yapacağımı pek bilemiyorum o yüzden yeni bölümün gelmesi biraz uzun sürebilir. Sezon finali gibi düşünün.
Şimdilik benden bu kadar, sonraki bölümde görüşmek dileğiyle, sihirle kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pandora'nın Kutusu║Tom Riddle
FanfictionÇok şey istemiş ama istediklerini gerçekleştirememiş insanların tarihi hazindir. Onlar ne yapmışsa düşle gerçek arasında köprü kuramamış, tam kurdum derken her seferinde o köprüden geçerken kendilerini talihsizliklerinde boğulurken bulmuşlardır. ~ ❝...