*Bölümü Beethoven - Moonlight Sonata dinlerken yazdım. Siz de o şekilde okursanız daha çok hoşunuza gidebilir*
Kızlar tuvaletinin kapısını aralayınca aklına gelebilecek en son manzarayla karşılaştı: musluğa eğilmiş bir şeyler fısıldayan Tom Riddle.
"Tom?" dedi kız şaşkınlıkla. "Tuvaletleri karıştırdın galiba, burası kızlar tuvaleti."
Genç adam hızlıca doğruldu. Elindeki asayı çabucak ceketinin cebine soktuktan sonra Lucy'nin kendisini şüpheyle süzen gözlerinin içine baktı. "Sen iyi misin Lucy? Çok kötü görünüyorsun."
Kız kaşlarını kaldırdı. "Olanları duymadın mı?"
"Hayır," dedi Tom. Musluğun yanından ayrılıp Lucy'e yaklaştı. "Süpürgeden düştüm. Bugün maç vardı, belki bilmiyorsundur." dedi Lucy. Tom kıza çok yakındı. Zümrüt yeşili gözleri parıl parıl parlıyordu. Bu yakışıklı genç adam belli ki insanları nasıl manipüle edebileceğini çok iyi öğrenmişti.
Lucy biliyordu, Tom konuyu her değiştirmek istediğinde aynen böyle davranırdı. Çok üstelememeye karar verdi, nasıl olsa öğrenirdi.
"Yorgun görünüyorsun," diye fısıldadı Tom. "Evet, Madam Pomfrey istirahat etmemi istemişti. Ama sanırım kendi odamda da dinlenebilirim." dedi Lucy olabildiğince ciddi. Tom'a tutulup gitmek istemiyordu.
O tuvaletten çıkarken Tom arkasından gülümsüyordu.
-*-
Orta yaşlarının sonlarında olmasına rağmen hala dinç bir cadı olan Profesör Merrythought, Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersinde Patronus Büyüsü'nü anlatıyordu.
"Bir savunma büyüsü olan Expecto Patronum ya da Patronus Büyüsü, karanlık yaratıklardan korunmak için yapılan ve pozitif duyguların saydam, ruha benzer bir hayvan şeklini aldığı bir büyüdür. Korunma amacının dışında, diğer büyücülere mesaj göndermek için de kullanılmaktadır. Peki bana Patronus Büyüsü'nün sıklıkla ne için kullanıldığını söyleyebilecek var mı?"
Lucy ile birlikte Abraxas, Annabel ve Henry de el kaldırdı.
"Evet Miss Lewis?"
"Genelde Ruh Emiciler için kullanılır."
"Çok doğru. Slytherin'e 5 puan. Patronus bir çeşit pozitif güçtür ve Ruh Emicilerin besini olan umut, mutluluk gibi duyguların bir yansımasıdır. Ancak insanlar gibi umutsuzluğa kapılamadıkları için Ruh Emiciler'in ona zararı dokunmaz."
"Peki bizler yapmayı deneyebilir miyiz Profesör?" diye sordu Lucy. Merrythought gülümsedi. "Elbette deneyebilirsiniz ancak şu an yapabileceğinizi pek zannetmiyorum Miss Lewis. İsterseniz yanıma gelip bir deneyin, böylece arkadaşlarınız da uygulamalı olarak görebilir."
Lucy asasını alıp Merrythought'un yanına giderken profesör fısıldadı: "En iyi anılarınızı düşünün Miss Lewis, en mutlu olduğunuz zamanları."
Lucy gözlerini kapattı ve düşündü. Arkadaşlarını, Hogwarts'ı, derslerini...Abraxas ve Benedict'in şakalarını, Weasley ikizlerinin çıkardıkları şamataları, Tom'un ona sarılmasını, Annabel'in derslerdeki çokbilmişliğini, Diana'nın saçlarını yapışını, Tom'un gülüşünü...
"EXPECTO PATRONUM!"
Farkında olmadan sıkı sıkı kapattığı gözlerini yeniden açtığında sınıfın kubbe şeklindeki tavanına doğru süzülen parıl parıl bir kuş gördü. Bir anka.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pandora'nın Kutusu║Tom Riddle
FanfictionÇok şey istemiş ama istediklerini gerçekleştirememiş insanların tarihi hazindir. Onlar ne yapmışsa düşle gerçek arasında köprü kuramamış, tam kurdum derken her seferinde o köprüden geçerken kendilerini talihsizliklerinde boğulurken bulmuşlardır. ~ ❝...