جونگکوک با دیدن قیافه های ترسیده دو پسر مقابلش
پوزخند زد و به پسر فرفری توی بغلش نیم نگاهی انداخت"اون فرفری همیشه انقدر خوشبو بود؟! "
چانیول که سرش توی گردن کوک بود .صدای نفس های منظم و بدن شلش از خواب بودن پسر فرفری خبر میداد .
جونگکوک با اخم به محافظ ها که تازه رسیده بودند نگاه کرد و دستور داد پشت در اتاق منتظر بمونند .
سهون بعد باز شدن در با دیدن دو پسر ایستاد و با تک نگاه بی حسی برندازشون کرد .
با چک کردن وضعیت چانیول تو بغل کوک سر تکون داد و با هل کوچکی کیم تهیونگ لرزون رو عقب فرستاد ، وارد اتاق شد.
اتاق وی ای پی شماره 79 غرق در سکوت بود .
تنها صدای نق نق های چانیول غرق در خواب که سرش روی پای کوک بود سکوت اتاق رو بهم میزد .
سهون به محض ورود به اتاق کتش رو روی دسته مبل پرتاب کرد و با آرامش روی تک مبل اتاق نشست .
این رفتار های ضد و نقیضش بشدت با روان دو پسر لرزون بازی میکرد .
دو پسر با قدم های لرزون به طرف مبل روبه روی اوه سهون رفتند .
اون پسر به شدت ترسناک وخطرناک بنظر میرسید و اون نگاه بی حسش ضربان قلب کیم تهیونگ رو به بازی گرفته بود چه برسه به جونگین رنگ پریده که رسما لال شده بود .
تهیونگ توی خوابشم نمیدید اوه سهونی که انقدر دوستاش ازش میترسیدن این شکلی باشه .
.این آدمی که روبه روش بود یا بهتره بگه پرنس یخی مقابلش ..... در یک کلمه وحشت ناکه .
شاید باید حق رو به یولی میداد که بعد از خاموش کردن گوشیش دیگه روشنش نکرد بود حتی تا همین العان .
واقعا مرد روبروش معنای واقعی کلمه ترسناک بود.
اون نگاه بی حس و بی معنیش، چشم های مشکلی نافذ و مغرور ، قد بلند و بدن روی فرمش ، پوست رنگ پریدش ، لب های سرخش ، انگشت های کشیدش ..
فااک مگه خوناشام ها واقعی بودند؟؟؟
اون داشت یه خوناشام واقعی رو میدید ..و هر لحظه منتظر بود به سرعت به طرفش بیاد تا گلوشو پاره کنه ... و تمام خون بدنشو مک بزنه ..
اون خون اشام ، جذاب...نفس گیر .....سکسی خیره کننده بود ....
اوکی کیم تهیونگ اگر زمان دیگه ای این خون اشام رو میدید حاظر بود با کمال میل خون و کونشو در اختیارش قرار میداد ....
رسما توی مغزش ریده بودن، مگه نه؟؟...
بانشستن تهیونگ ، جونگین هم دقیقا کنارش نشست ، فعلا تنها مکان امنش کنار ته ته بود .
YOU ARE READING
lovely boys
Fanfictionلاولی بویز به معنی 🚫پسرای دوست داشتنیه 🚫 اولین تصوری که توی ذهن همه میشینه بعد شنیدن این اسم چند تا پسر کیوت و دوست داشتنی و بامزه و آرومن پسرای که گوگولی و ساکتن ولی گررررلز باور نکنید اونا به هرچی شبیهن جز آروم و ساکت و کیوت اون لعنتیا...