Este.
Kinek mi jutt ilyenkor az eszébe?
Hideg,alvás,csillagok,fekete,hold,és még rengeteg dolog lehett...
De Viennának teljesen más.
🍪🐾🍂⚜🪐
Hálószobában ült Vienna,Marlene és Dorcas.
Mai napjuk hosszú volt.
Kettő átváltozástan, 1 sötét varázslatok kivédése,szintúgy 2 gyógynövénytan és végül bájital főzés.
Nagyon elfáradtak már az első órán,és akkor még a Tekergők hozzták a formájukat.Minnie folyamatosan magyarázott. Pálcájával írta fel a fontosabnál fontosabb tudni valókat. Ezzel párhuzamosan Sirius és James a hátsó padsorban ültek. Melletük jobboldalra Remus és Peter foglalt helyet. Ballra pedig a Vien és Marlenne ültek.
Visszatérve a kettő fiúra.
Sirius valahogyan hozott a konyhából kenyeret és vajat. Míg a báttyám sajtott és valami húst.Tudom,tudom elég nehéz lehet ezt így elképzelni,főleg hogy mégis csak Minerva óráján van.
Miután a fiúk megreggelizetek!
MEGINT!
Úgy tüntették el a nyomokat,mint egy jól nevelt kisficsúr.
A második átváltozástanon meg rajzoltak a könyvben.
Sötét varázslat kivédése óran nem történt sok minden.
Igaz James egy aprót odapiritott Perselusnak,de ezen kivűl semmi.A kettő növénytanról annyi maradt meg hogy melletem lévők mind aludtak az első órán.
És nem mernék ráfogadni,de mintha Lily és Remus is inkább olvasot.Én személyszerint kibírtam.
Az első órát.
A másodikat pedig,hát......
Teljes képszakadás.
Arra emlékszem hogy újra bementünk az üvegkertben és leültünk. Dorcas mellet támasztom a fejemet a kezemen hogy valami megtartsa most a kvidics labda nehézségű fejemet.
Ezzel nem voltam egyedül.
Peter is probálta magát,vagyis inkáb a fejét megtartani. Kevés sikerrel.
Ahogy magyarázott az előttem lévő professzor,óvatlan pillanatban lankadt a figyelmem és rávezettem tekintetemet a Peter-re.
Szemei lassan csukodtam majd hatalmas puffanás.
Alig ha néhányan láthaták hogy mi volt ez. Peter pedig fájó homlokát tapogatta.Bájital főzésen se történt olyan sok dolog. Lily és Perselus egy párban voltak,ahogy Sirius és James is. Remus Peter mellet volt. És most Marlene,Dorcas-szal probálta a receptett megvalósítani. Én pedig egyedül voltam mint a kisujjam.
James minden másodpercben vagy Lily-t csodálta vagy Pigyogyuszt küldte el melegeb éghajlatra.🪐⚜🍂🐾🍪
-Ahhhh!-szendvedet Marlene hangosan és látványosan!-Unatkozok!
Könyvemből felnéztem.
A lány gyönyörű szőke haja súrolta a földet. Az ágyán "szenvedet" hátton fekükve.
Hangosan fújtam ki a levegőt és tértem vissza a könyvemhez. Egy mugli könyv,amit még Lily adott nekem. Kisasszonyok a címe. Jó olvasmánynak igérkezik,ugyan is kb félórája kezdtem de már,a 100. oldalnál tartok.
Éppen egy vicces résznél tartottam mikor elég közelről hallotam egy szuszogást.
Nos....Mivel Potter vagyok ezért semmitől nem félek. Okos,és bátor boszorkány vagyok.
YOU ARE READING
Vienna Potter
FanfictionBarna hajú,sőtétzöld szemű lány,aki a Potter család nevet viseli. Nevén szólítva: Vienna Potter! Ismerős a neve? Nem? Akkor bemutattom James Potter húgát! A Tekergők oszlopos tagja,ki jobban-rosszban kiáll családja mellett. A tanulmányi évei alatt,s...