Vienna Potter szemszöge:
5 órával később:
A kiscsapat fáradtan szált le a Roxfortos vonatról.
-Utálom a karácsonyt!-mormogta Sirius az orra alatt.
-Igen! Már mindenki tudja,hiszen az elmúlt 5 órában mást se mondtál!-emelte fel Jamie a hangját.
-Jó,de az. Na!-kezdet el veszekedni a Black fiú,Potterrel.
Én a kettő fiú mögött sétáltam csendben.
-Tudod!-szólalt meg a semmiből Lupin fiú.-Ez nagyon fog hiányozni!-mutatott az előre!
Báttyám és Sirius veszekedet valamin,de úgy mintha ők nem utaztak volna 8 órát.
James a táskáját húzta,míg Sirius agy nagyobb kvidics táskát vitt.
Ha jól hallotam éppen arról beszéltek hogy James annyira akar kapni egy új seprűt.-Igen,nekem is! Sirius nélkül olyan unalmas lenne az élet!
-Minden varázslónak vagy akkár mugglinak szüksége van egy olyan barátra mint Sirius!-beszélgetett velem Remus.
Én válaszként hevesen bólogattam.
Így csendben sétáltam oldalamon Lupin fiúval,majd másik oldalomon meg Petert fedeztem fel.
-Peter-löktem meg kicsit a vállát,hogy rámfigyeljen.-Jól vagy?
-Persze,persze. Csak nagyon éhes vagyok!-mondta,majd gyomra hangosan adta tudtunkra hogy az animágus fiú nem mondot hazugságott.
-Nem jössz át hozzánk?-kérdeztem meg.
-Nem,köszönöm! Amúgy is otthon már várnak!-indokolta meg a visszaútasítását.
És mint egy végszó.
-Peterrr!-hallotunk egy női hangot.-Peterrr! Kisfiam!-rohant hozzánk Peter anyukája,hogy aztán egy jó erős anyai ölelést adjon fiának.
-Annyira üres és halk volt nélküled a ház!-mondta a nő Peternek,csomó arcra puszi közben.-Jól'van anya. Elég,nem szükséges ennyi puszit adnod!-nyavajgott a fiú.
De azért egy "te is hiányoztál,anya!" elmorgot az orra alatt.Miután elbúcsúztunk az anya-fia párostól. Tovább mentünk.
-Hallod Vi!-szólított meg a báttyám.-Haza szállítjuk ezt a magányos farkast!-mondta hatalmas vigyorral az arcán.-Ne haragudj Remus!-nézett hirtelen a Lupin fiúra.
Amaz csak legyintett egyett.-Viszont én most megyek!-mondta a farkas fiú.
Szomórú tekintettel fordultam Remus-hoz.
Majd egy hatalmas ölelésben részesítettem.
-Hiányozni fogsz!-súgtam a fülében.-Te is nekem,Vi!-súgta vissza majd,elengedett.
Oda lépett a Potter,Black duóhoz majd "férfiasan" búcsúztak el.
*Férfiasan= Mind a három fiú agymást ölelve,sírás szélén állva állnak.*
Majd ezek után márcsak mi maradtunk.
-Vi!-hívott becenevemen Jamie.-Hol voltál a vonaton? Mert miután felkeltem,nem voltál sehol!-kérdezet rá a vonatos incidensre.
A kérdés és az emlék áradat miatt arcom felvette,az enyhén paradicsom színt.
-Pisiltem!-mondtam gyorsan azt ami eszemben jutott.
-Pisiltél?-kérdezet rá Jam.
-Igen,James Fleamont Potter! Pisiltem!-mondtam nyugottan viszont még így is hallható volt az idegességem.
-Miért nem mehetek ki egyedül mosdóba?-néztem rá,és közben egyik szemöldökömet felhúztam.
YOU ARE READING
Vienna Potter
FanfictionBarna hajú,sőtétzöld szemű lány,aki a Potter család nevet viseli. Nevén szólítva: Vienna Potter! Ismerős a neve? Nem? Akkor bemutattom James Potter húgát! A Tekergők oszlopos tagja,ki jobban-rosszban kiáll családja mellett. A tanulmányi évei alatt,s...