Sirius Black szemszöge:
Elköszöntöm a Potter családtól majd táskámat,vállamra csapva indultam meg a fekete ajtó felé.
Vállamfelet még átnézve,már csak a kiskék kocsit láttam.
Huuuuu!
Menni fog Sirius! Csak nyomd le azt a nyomorult átkozot kilincset.Biztattam magam.
Majd magammal megbeszéltek szerint cselekedtem.
A fekete fenyő ajtó nyikorogva nyilt ki,ezzel is azt jelezte,hogy valaki haza ért.
Bevágva magam mögött az ajtótt. Megcsapott az igazi Black érzés.
Hideg,sőtétség,félelem,talán ezekel a szavakkal lehetne legjobban jellemezni a házat.
A ház csak úgy zenget drága családom hangjától. Kiabáltak,veszekedtek ,egyszóval mindenki szidott mindenkit.Ohhhh,igen! Otthon édes otthon!
-Áhh! Végre hogy hazaértél!-hallotam meg anyám hangját.-Mi tartott ennyi ideig? Biztos azzal a Potter családdal voltál.-hangja csak úgy visszhangzot a nagy térben.
Megszeppenve áltam előtte.
-Mit áldogálsz ott? Nincs jobb dolgod?-szidot le anyám egyből.-Menjél fel a szobádba,te aranyvér áruló.-küldött el.
Gyorsan összekapva magamat,szedtem is a lábamat az emeletre. Nehogy több időt töltsek emellett a nő mellet.
Hátam mögött még elhangzott néhány szidalom,de már nem foglalkoztam vele.
Csak a cél érdekelt ami most az volt,hogy szobámba legyek. Minél hamarabb.Ami sikerült is.
Waoh! És csak anyámmal találkoztam.
Ajkaimon egy aprób mosoly jelent meg.
Boldog voltam,hogy nem kellet családommal lenni. Ezzekel a megsavanyodott társasággal akik azt hiszik,hogy Aranyvérűek jobbak és többet érnek mint bármelyik varázsló vagy boszorkány!-Szánalmas!-zsörtölődtem magamban,mikor átléptem szobám küszöbét.-Miért nem vagyok inkább Potter?
-Mert akkor nem tudnád majd elvenni Viennát?-hangzott el a szobámba egy hang. Egy hangosabb,és egy kicsit se férfias sikoly hagyta el az ajkaimat.
-Csönd legyen odafent!-kiabált fel anyám.
Megforgattam szemeimet. Majd vissza fordultam a "támadomra" aki megijesztett.
-Ohhh,ne haragudj! Nem tudtam,hogy hugom ennyire....ennyire....
Mit szoktak a mugglik mondani?-Idegbeteg,idióta,nem normális?
Csetintett egyett a nyelvével a férfi
-Haaa,igen! Idegbeteg!-mosolygot Siriusra,a fiú egyik kedvenc rokona.-Alphard!-mosolygot Sirius a nagybáttyára.
-Pontosan! Az egyetlen és megisméhetetlen Alpahard Black!-vonta szoros ölelésbe a fiút.
-Hogy-hogy itt vagy?-dönyögte bele a fiú a férfi ingjébe a kérdést,ugyanis még mindig összeölelkezve áltak az ifjú Black fiú szobájába.
Sirius nagyon szerette Alpahardot. Ő és Andromeda voltak azok a rokonok akik nem itélték el az embert származása miatt,most legyen szó arról,hogy esetleg muggli vagy félvérű legyen az adott varázsló. Mármint nem csak ők voltak,persze,akik nem voltak elszállva maguktól,de a többiek már nem éltek.
-Hát karácsony van,kölyök!-szólalt meg hosszú hallgatás után,Sirius anyjának öccse.-Jövök vajsört és Lángnyelv Whiskyt inni!-borzolta össze unokaöccse haját.-Illetve téged megmenteni!
YOU ARE READING
Vienna Potter
FanfictionBarna hajú,sőtétzöld szemű lány,aki a Potter család nevet viseli. Nevén szólítva: Vienna Potter! Ismerős a neve? Nem? Akkor bemutattom James Potter húgát! A Tekergők oszlopos tagja,ki jobban-rosszban kiáll családja mellett. A tanulmányi évei alatt,s...