13.Mattheo McLaggen

454 24 4
                                    

Mattheo szemszöge:

Harmadik óránk Sötét varázslatok kivédése volt. Lucius,és Rodolphus az oldalamon léptembe a sötét terembe.
A fiúk tőlem leszakadva mentek el. Lucius,Narcissát füzzte,míg Rodolphus beprobálkozott az idősebb Black nőrvénél....

Nem,tagadom szemre való,lányok!

Bár nem csak szemre valók!

🪐⚜🐾

Az óra már rég elkezdödőtt,amikor halk ajtó nyitodás zavarta meg gondolataimat. Hátra nézve egy aprócska lányt láttam meg,aki az ajtóval szerenycsétlenkedett.
Majd óvatosan,próbálta törni az utatt magának.
Végül előttem lyukadt ki.
Egy fejjel alacsonyabb volt mint én.


-Bocsánat,bocsi!-probált utat törni ma

-Ne,segítsek?-kérdezte megilledelmesen. Nyakán apró pihék jelentek meg,forró leheletem hatására.

Megfordult,egyik Griffendéressel találtam szembe magam.

-Ohhh,Szia......-hangja elcsuklot. Idegeségében haját kezdte el birizgálni.

-Mattheo,Mattheo McLaggen!-csokóltam kezet.

Arcába pír szökött.

-Vienna Nerina Potter! De csak Vienna!-mosolygot.

Ahoz,képes hogy Griffendéres,nem rossz!
Talán egyszer-kétszer belefér!

Sirius lépett a lány möggé,majd tolta el tőlem.Miközben,szúros szemekkel méregetett engem.

🪐⚜🐾

Átváltozástan óra,a nagyterem felé vettem az irányt.

-És Cissy olyan kedves és figyelmes! Persze az se elhanyagolható tény hogy elégé dögös!-hangoztatta újra-és újra Lucius!

-Csak egyszer is kuss ba tudnál lenni,Lucius!?-kérdezte Rodolphu Lastrangel!

-Ohh,ezek szerint nem sikerült Bellánál??-kérdezte rosszindulatuan a szőke hajú fiú,melletem.

Otthagyva őkett,sétáltam előre a nagyteremhez.

Amint beléptem az ajtón,tekintettem meg akadt Regulus Blacken,ahogy mosolyog Viennára.......

Gyorsléptekkel,ültem le a fiú elé,így megszakítva a szemkontantust.

-Helló,Regulus! Várlak ma beszélni a Mardekár helyiségében......

A fiú,fintorogva,de bólintott egyett.

Nagymozdulatokkal feláltam a helyemről,csupán egy almát vettem fel.

Asztalok közt járva,néztem még hátra,pont jókor.

Regulus,és Vienna egymásra nézve beszélgettek,szavak nélkűl......
A fiattal Black sarj a fejével,felém bökött,mire a lány követte a mozdulatott és tekintette megálapodott rajtam. Végig nézve engem,hatalmas mosolyra húztam a számatt. Mikor vissza vezete a zöldes-barnás szemét,mélyen fúrtam a tekintetemet,az ővéiben. Majd kacsintva,kisétáltam.

🐾⚜🪐

-Mit akarsz Viennától??-nézett szúros szemekkel Reg,miközben szemöldökét rancolta.
-Áhhhhh,megvan Regulus gyenge pontja!

-Ugyan,kedves barátom! Semmi rosszat!-legyintettem egyett!
-Nem csak,téged és az ostoba báttyádat összeugrasztani. Illetve megszerezni a lányt!

-Helyes,nagyon helyes! Mert ha bántod,komolyan.......-kezdet fenyegetőzni a másodikos fiú.

-Akkor mi lesz tökmag?? Egy ével idősebb vagyok,mint te!-böktem mellkason!- És nekem több esélyem van velle lenni,mint neked!-szúrtam oda,mielőtt leléptem volna!

🪐⚜🐾

-Szóval..... Matt!-nézett rám Lucius.-Mi lenne ha......-hagyott egy kis szünetett,ami inkább volt kínos, mint hangulatt növelő.-Ha az összes aranyvérű lányt lekapnánk,egy-egy éjszakára?-vonta fel a szemöldölét.-Naaa?-nyújtotta a kezét.

Mindig is tudtam hogy Lucius,sunyi. Mindig azon az oldalon állt ami kényelmesebb volt neki. Ez a terv,roppant mód gonosz volt.
Összetörni a lányok szívét?

-Mi lesz a tét?-mosolyogtam.-Hisz nem lenne jó móka,ha nem lesz benne tét!

-Hmmm!-gondolkozott hangosan.

Hát.....látszik Lucius,hogy nem te vagy a legélesebb kés a fiókban. Sőt még a kanalak közt is keresni kell.

-Aki a legtöbb lányt kapja le,az lesz a kvidics kapitány?-vettete fel az ötletett Rodolphus.

-Ez egy remek ötlet,Rodol!

🐾⚜🪐

Kivánatos lányok:

•Larissa Abbot
•Emmeline Vance
•Hestia Jones
•Marlene McKinonn
•Dorcas Meadowes
•Amelia Bones
•Vienna Potter

Sunyi mosolyal néztem össze a szőke hajjú fiúval.

------------------------------------------------------------

Sziasztok olivabogyóim!

Huuu! Komolyan mondom,ez a rész szerintem nagyon jól sikerült! (Muhahahaha)

Köszönök minden pozitív visszajezést!
( Waoh! Több mint ezren olvastátok a "könyvemet"!)
( Waohhhhh)

Pálcát emel /* Helen mccrory ( Narcissa Black-Malfoy)

Legyen csodálatos napotok!

Vienna PotterWhere stories live. Discover now