12.Mardekár hercege

460 18 0
                                    

Futva érkeztem meg Sötét varázslatok kivédése órára.
Félve bújtam el egy fiú mögé. Egy fejjel biztos hogy magasabb volt mint én,így nem igazán láttam semmit.

-Bocsánat,bocsi!-probáltam utat törni magamnak,kevés sikerrel.

-Ne,segítsek?-kérdezte hátam mögött egy fiú. Leheletét,éreztem a nyakamon. Drága férfi parfüm volt rajta.

Megfordulva,egyik Mardekárossal találtam szembe magam.

-Ohhh,Szia......-hangom elcsuklot. Idegesévembe hajamat kezdtem el birizgálni.

-Mattheo,Mattheo McLaggen!-csokólt kezet.

Arcomba pír szökött.

-Vienna Nerina Potter! De csak Vienna!-mosolyom nem akart eltűnni az arcomról.

Bambulásomból,két kéz térített vissza.
Puha,mégis magabiztosan tolt el engem Mattheotól.
Dühöngve fordultam szembe,"elrablómmal".
Felvont szemöldökkel néztem rá a Black fiúra.

-Ez miért csináltad?-tettem csipőmre a kezem.

-Aranyos vagy,mikor mégres vagy!-mondta könnyedén,majd közelebb hajolt.-Nem szimpi nekem ez a beképzelt ficsúr.-mondta félvállról,majd ott hagyott.

Engem,és a kérdő tekintetemet.

🐾🪐⚜🍪

Párolt rizst szedtem tányéromra,mikor valaki lehupant mellém.

-Tényleg beszélgetek Mattheo-val?-kérdezte izgattottan Marlene.

-Igen! Egyszerűren,csak segített hogy lássak valamit az órán! Ennyi az egész.

Én itt lezártnak tekintettem az egész Mattheo-s ügyett. Viszont egy bizonyos Mardekáros lány,nem így látta.

🐾🪐⚜🍪

Lassan sétáltam a folyósan,a mai teendőim juttotak eszembe.

Szóval akkor...... SVK-n a expecto Patronum-ot kell át vennem! Utána levelet kell írni anyának! És végül beszélgetni, Androval.

⚜🪐🐾🍪

Kényelmesen helyezkedtem el levél iráshoz. Egy pillanatig törtem a fejemet,hogy mégis mit írjak.
Aztán végül úgy döntöttem hogy a "majdnem" igazat.

Levél:

Kedves édesanyám-és apám!

Október vége van,azaz hamarosan találkozunk! Illetve lesz a Black családnak a bálja,amire Regulus elhívott. Izgatottan várom már,hisz mégis csak egy Black-bál!
A suliban minden rendben! Rendesen tanulok,és irom a teszteket!
James,pedig...... James!
Ohh,igen! Mint iderült Jamie teljesen oda van Lil-ért! Tudjátok a vöröshajű lányért! Nagyon vicces ahogy probál bevágodni nála!
Viszont itt abba is hagyom az irást!

Vienna

Sóhajtva,hajtottam össze,majd raktam el biztonságos helyre!

🐾🪐⚜🍪

Lassan,és fáradtan sétáltam a bagoly házhoz. Megkerestem a kisállatomat, Zarát! Egy sima erdei fülesbagoly,viszont teljesen a szivemhez nőt.
Óvatosan,mégis erősen kötöttem lábára a levelet,majd elmondtam a címet.
Huhogót egyet,majd elszált a naplemengében!

Néhány pillanatig még néztem utána,majd egy fáradt sóhajt kísérve indultam el a lépcsőkhöz.
Miközben kettesével szedtem a lépcsőfokokatt.

🪐🐾⚜🍪

Egy titkos sarkon ültünk Androval!
Csendben hallgatam ahogy már órák óta,Ted Thonksról beszél!

Nem titok náluk hogy ők azok akik a Roxfort után,együtt lesznek.
Hisz a vak is látja azokat a lopott pillantásokat. Illetve ahogy beszél Andro Tedről a pupillája mindig kitágul. Barna szeme átváltozik egy fekete,csillagokkal teli éjszakává.

Egyszer én is szeretnék ilyen szerelmes lenni!

-És képzeld el hogy elhívott hétvégére a Faluba! Olyan aranyos,azok a zöldes szemek,és ahogy mosolyog!-mondta teljes csodálattal.-Olyan izgatott vagyok!

Erősen megszorítottam a kezét,biztatás képen.

-Na,és.............Izgulsz már a Black bál miatt?-tette fel a számomra már kínos kérdést.

_________________________________________

Sziasztok olivabogyóim!

Újabb részt hoztam! Remélem nagyon,hogy majd tetszeni fog!
( Köszönöm azoknak akik írtak a könyveim alá!) Illetve megköszönök bármi féle visszajelzést,a könyvel kapcsolatban!

Legyen csodálatos napotok!

Vienna PotterDonde viven las historias. Descúbrelo ahora