22.Csajos este 2.0

333 11 3
                                    


A csajos este jól sikerült. Bár az elején csak úgy rohamoztak meg a kérdések hogy most ez az ajtó előtt mi volt!!

-De most komolyan,Vienna!-nézett rám Marlene.-Nem értem hogy mért nem vele mész el a bálba!

Sóhajtottam egyett fáradtan,majd számba dobtam egy kiválasztott édességet.

-Azért mert már Reg-nek ígértem el magam?-feleltem.

A lányok sóhajtottak egyett.

Ezekután kínoscsend lett a szobánkban.
Amit aztán sőtétbőrű lány barátunk törte meg.

-Mi lenne ha üvegeznénk?-nézett körbe Dorcas,csínytalan mosolyal az arcán.

Mar,és én egyből belementünk,viszont szegény Evans lány segítség kérően nézett körbe.-Mi is ez az üvegezés?

Dorcas,Marlene,és én összeneztünk.

-Tudod drága,Lily-m! Az egy játék!-mosolygot a szőke hajú lány.

-Egy nagyon jó játék!-szólt közbe Dor.

Nekem kicsit gyanús volt már hogy a kettő lány úgy mosolyog mintha Merlin második eljövetelét látták volna.
Csendben néztem a szobatársaimat ahogy kettő lány probálja meggyőzni a harmadikat.
Összeakartam rakni a képet,hogy mit,miért csinálják.

Ohhh,ti ördögi nőszemélyek!

Elég fancsali képet vághattam ahoz hogy Lily elkedjen kételkedni.

-Ugye nem akartok semmi rosszba belevinni?

Mar legyintett egyett.-Ugyan már Lily! Úgy ismersz minket?

Nem válaszolt a vöröshajú lány.
Mind a négyen tudtuk hogy miért nem.
Mert a választ mindenki tudta.....

-Igen! Pontosan úgy ismerlek titeket!-kiáltotta el magát Evans.

Drámaian szívemhez kaptam.

-Aucsh! Ez most fájt kedves,Lily!-kezdtem volna a kicsit se túl játszot szepemet.-Ily gorombán viselkedsz velünk! S azt hiszed hogy rosszban sántikálunk?

A válasz,hangos nevetés volt.

🍪🐾🍂⚜🪐

Az este további része jól ment.
Szidtuk a fiúkat,az oktatást, Mar a szüleit,Lily említést tett nővéréről,Dor az Apját szidta amiért elhagyta,én pedig a Báttyámat.

Ilyen este félkettő körül a padlón feküdve beszélgetünk.

-Tudjátok én Kvidics játékos akarok lenni.-hallatszodot Marlene fáradt hangja.

Mind hümmögtünk egy sort,majd csöndben néztük a plafont.

-Én szakács!-motyogta már félálomban Dorcas.

Megmosolyogtatott,hisz nagy esélye van a lánynak. Egyszerűen Merlinien főz/süt. Egyszer volt szerencsém megkostolni egy ilyen emberi süti ételt.
Azt nem tudom hogy a süti volt a jó,vagy Dor,de valami csodálatos volt.

⚜🍪🍂🪐🐾

Másnap reggel:

Lily éjjeli szekrényén az óra hangosan kezdet el:brrrrr,hangot adni.

-Ahhh!-nyögtem fel álmosan.

-Valaki nyomja már ki az a szart!!-mondta félálomba Mar,akinek szőke haja eltakarta az egész arcát.

-Naaa!-néztem rá csúnyán.-Hogy beszélsz?

Vienna PotterWhere stories live. Discover now