6.Lily,Marlene

678 22 8
                                    

A vörös hajú lány helyet is foglalt a melletem lévő ágyon.
Majd nőiesnek nem mondható mozdulattal dúlt hanyat rajta.
Egy ideig csendben nézte a plafont,majd elkezdet valami Muggli dalt duddolni.

Néztem még egy kisideig,majd elkeztem ruhát keresni a bálra. Igaz van még bő 3 háron hónapom,de nem szeretném útolsó pillanatra hagyni.

-Mit keresel ilyen nagy hével?-emelte fel a fejét Lily.

-Ohh,csak egy ruhát!

-Miért?

-Mert,miért ne?-vágtam vissza csipőből.

Nyitotta volna ki a száját,amikor a szobába termet Marlene.

Ohh az én egyik támaszom. Ez a lány tiszta lökött,persze jó értelembe.
Szőke lobonca,tökéletesen passzolt az arcához.
Mindig eper illata volt,amit soha nem tudtam megfejteni hogy-hogy csinálja.

-Sziasztok!-szólt csillingelő hangon.-Lemaradtam valamiről?-kapkodta tekintetétt köztem és Lily között.

-Nem!-szóltam gyorsan,talán túl gyorsan.

-Vienna,ruhát keres de,nem mondja meg miért!-mondta vörös hajú sértetten.

-Oohhh,az mi az ágyadon?-kérdete Marlene.

A mindig ágyon fekvő gyorsan odakapta a tekintettét.

Mikor észrevettem a szándékait,ráugrottam az ágyamra.
De így is késő volt. Megszerezte a meghívót.

Merlinre!

A nemes Black ház

Meghívunk a nemes Black bálra!
Black ház tagjai befogadják egy csodálatos estére.
Öltözéket csak is a sötét színek lehetnek.
A bál Dec.20-án kerül megrendezésre.
17:00-4:00-ig tart.
Vissza jelzését várjuk!
Tiszteletel: Orion Black,Walbugra Black

Olvasta fel az üzenetett. Drága Lily,akit abban a pillanatba nagyon utáltam.

-Na,ne!-esett le az álla Lilynek.-Meghívtak egy híres Black bálra?-Kérdezte meg.

Fejemet hevesen le-fel mozgatva jeleztem hogy igen.

Nos...... hogy miért olyan híres egy Black bál? Had mondjam el.

Egy kismágia történelem!

A Black-ket híres arisztokrata család.
Aranyvér mániával. Mindenkit lenéznek aki nem az,vagy aki máshogy gondolkozik. Mondjuk Sirius!

Mesélte hogy anyja nem egyszer sújtotta Crucio átokkal. Sajnos az sem könnyíti meg a helyzetétt hogy négy testvére van.
Kettő nővére egy féltesvér és egy öccse.

Bellatrix, Andromeda,Sirius (életem szerelme csak erről ő még nem tud)
Narcissa,és végül Regulus.

Na,de vissza a történethez.
Siriust a Griffendérbe osztotta a süveg. Ezzel nincsen semmi probléma,ugye?
Hát......
Eddig az össze Black-ket a Mardekárba osztotta. így ezzel is volt egy "kis" probléma. Arról ne is beszéljünk hogy Lily nem varázsló család sarja. Szegény lányt nem így szokták hívni. Sárvérű.

Igaz mi is Jamessel aranyvérűek vagyunk,mégsem nézzünk le másokat.


Mágia történelem vége

-VIENNA,VIENNA POTTER!-kiállt rám Marlene.

-Igen?-kérdeztem meg.-Hol van Lily?-tettem fel egy új kérdést,hisz a lány nem volt az ágyán. Viszont az én meghívóm meg nem láttam.

Jaj,ne! Lily,drágám kérlek ne!

Rohantam ki a szobából,hogy megkeresem a lányt. Lerohantam a klubhelységbe,hamar meg is talláltam. Pont szembe jött velem,kicsi gömbölyű arca a ugyan olyan színű volt mint a haja. Utána jöttek a Tekergők.

Azaz James,akinek arcáról leolvasható volt hogy mérges rám.
Sirius aki szorosan követte őt, arca zavaros volt. Mégis pár érzelmet letudtam venni róla: Mérges akárcsak a báttyám,szomórú,illetve féltékeny? Az útolsót lehetséges hogy félre néztem,vagy csak annak akartam látni.

Ooohh drága bátyám aki odáig-és vissza van a vörös hajú lányért.

Sirius mellet Remus közeledet. Az ő arcán is lehetett látni hogy mérges!

Mögötük kullogót Peter. Na rólla nem tudok semmit mondani! Dundi kisgyerek,aki mindig Sirius után loholl mint egy kispudli kutya.

Szegényke nem éppen a lányok kedvence.

-Erről nem akartál szólni esetleg Vien?-tartotta kezébe a meghívótt James amitt még nem rég Regulus adott nekem.-Elakartál menni?-kérdezte meg.

Hevesen bólogattam.

-Hát most már nem fogsz! Miért nem szóltál?

-James nemrég kaptam meg!

-Aha,és egyből ruhát keztél nézni!-mondta gyilkos tekintettel,amitől kiráz a hideg. Szúrós szemmel néztem Lily-re.

-Itt vagyok Vien! Ne nézz Lily-re csúnyán. Ha ő nem mondja el akkor nem is akartad volna elmondani?

-James!-forgattam meg zöldes íriszeimet.-Elmondtam volna!

-Igen,miután....-kezdet volna újra szidni de,belé folytottam a szót.

-Igen,miután kiválsztottam a ruhát.....de,elmondtam volna! Sőt te lettél volna a legelső akinek szólók.

Ott állt egymással szembe a Potter testvérek. Csendben figyelték egymást egy darabig,míg végül James feladta majd sóhajtva bólintott.

_________________________________________

Hillihali hallihó olivabogyók!
Hoztam egy hosszab részt! Remélem tetszeni fog!
Ha igen nagyon megköszönök egy votetott!
Legyen szép napod!

Vienna PotterWhere stories live. Discover now