James Potter szemszöge:
Karomba vittem a kishúgomat végig a Roxforton.
-Amúgy szerinted mi lesz a kaja?-törte meg a csendet a melletem sétáló fiú.
-Nem tudom,de általában finomat szoktak lenni.
-Igen,általában. Tudod hogy mi nem volt finom?
-Uhhh?-hümmögtem.
-Rakottzöldség!-kiáltott fel.
Elnevettem magam.
Majd eszembe jutott egy kérdés.-Sirius!-álltam meg folyósó közepén.-Nem karácsonyozol nálunk?
Az említett személy megállt majd,rám nézett.
-Lehetséges?
Mosolyognom kellett.
Ilyennkor mindig ezt csinálja.
Ha többi ember között vagyunk akkor adja elő hogy ő a Nagy Sirius Black,és hogy nem fél senkitől.
De hogyha így ketten vagyunk.
Jó ebben a pillanatban még társult hozzánk egy alvó Vienna is,de ha ténylegesen ketten vagyunk,akkor szokta kimutatni hogy mennyire érzelmes és törékeny lelke van.-Persze,hisz anya imád téged! Apa meg mindig szívesen hallgatja a sztorikat amiket mesélünk!
-Nem fogok zavarni?-nézett rám kiskutya szemmel.
-Nem,nem fogsz!-csendült fel Vien hanga.
Nos..... leszőgezném. Nem ilyetem meg csak,úgy hogy a hugom a kezembe volt nem tudtam volna a pálcámért nyulni.
Így.... letettem a földre.-Te komolyan ledobtad a hugodat? Csak mert megijedtél?-nézett rám Sirius.
Kérdésemre várva,segítette fel Viennát a földről ami nekem roppant mód nem tetszet.
És hogy miért is nem?
Sirius úgy nézett az én egyetlen egy hugomra mintha élette szerelmét találta volna meg.
-Nem,csak tudod nincs negyven kezem,hogy tartsam a kicsi sózsákot és még meg is tudjam védeni.
🪐🐾🍂🍪⚜
Nagyterembe belépve megcsapott az étel szaga.
Nagyokat nyelve lépkedtem a padsorok közöt keresve magunknak helyet.
Kiket is rejt a "magunknak"?Szerény személyemet,azaz James Pottert. Viennát,Siriust,Remust,Peter,életelem szerelmét azaz Lilyt,Marlene, Dorcas,és igen kb ennyi a kiscsapatt.
Néha mégcsatlakozik hozzánk Arthur Weasley,vagy Frank Longbottom,vagy Alice bár ő általában a lányokkal szokott lenni.Miután elfoglaltuk a helyünket,neki láttunk az evésnek.
⚜🍪🍂🐾🪐
Vienna Potter szemszöge:
Vacsora után minden diák ment a saját dolgára. Mi is ezt tettük volna a lányokkal,de valaki,mármint valakik ezt nem hagyták.
-Nem jöttök fel beszélgetni?-pillantott James a vöröshajú lányra,s mikor a Lily vissza pillantott báttyám elnézett jobbra gondolva így nem látja senki mennyire zavarban van a lány Pillantásától.
-Miről beszélgetnénk?-kerdezte Marlene izgatottan. Na igen ő benne van mindenben.
-Hát úgy a jövöről. Kell ennél jobb téma?-sandított James felé.
YOU ARE READING
Vienna Potter
FanfictionBarna hajú,sőtétzöld szemű lány,aki a Potter család nevet viseli. Nevén szólítva: Vienna Potter! Ismerős a neve? Nem? Akkor bemutattom James Potter húgát! A Tekergők oszlopos tagja,ki jobban-rosszban kiáll családja mellett. A tanulmányi évei alatt,s...