2💙

1.6K 65 11
                                    

Vajza do të futemi në pishinë? Apo do të rrimë këtu si murgesha?-tha Beatrisa e cila ishte një notare profesioniste.
Po nqs do futu. Çfarë bënë akoma në shezllon?-e pyeti Abigail duke qeshur.
Hajde hidhemi në ajër me hedhje të dyfishtë.-tha Beatrisi e cila po mendohej ti gjente emrin hedhjes që do bënin.
Me saltro??!-e pyeti Popi.
Po ashtu. Hajde hidhemi tani.-tha e gëzuar Beatrisa dhr vajzat filluan të qeshnin.
Seriozisht vajza?! Me gjithë fustane veshur do hidheni?-i pyeti Kamila duke qeshur dhe ato të dyja e panë me inat.
Avash se u këpute në bythë!/Avash se këpute mish!-tha Popi me Beatrisën në të njëjtën kohë.
Epo meqë duhet ti heqim,pa merak se i heq unë rrobat.-tha Abigail me buzëqeshje djallëzore bashkë me Beatrisën dhe të dyja hoqën fustanet. Gjithashtu edhe Kamila pas tyre.
Të gjithë sytë ishin nga ato të treja,vajzat më seksi deri tani në pishina.

Nuk e di por vajza me të cilën u përplasa m'u fiksua keq. Është një vajzë e bukur.
Isha duke biseduar me shokun tim të ngushtë Lukas,të cilit më duket se i pëlqeu njëra prej shoqeve së syjeshiles sime.
Një minutë,një minutë... "Syjeshilja ime???" Që kur u bë syjeshilja ime ajo?? Joo,jo nuk është imja dhe nuk ka për të qenë kurrë imja. Nuk merrem me adoleshente që janë më keq se fëmijët nga truri.
Diçka që më bëri shumë përshtypje ishte se nga e dinin shqipen? Ehaa...le ta dijnë nga të duan,nuk më intereson.
Lukas kusj mendon se fshihet pas kapjes së dërgesës në Rusi?-e pyeta serioz ama përgjigje nuk po merrja. Ngrita kokën dhe vura re se ai ishte i fokusuar diku tjetër.
Ej toka po thërret për Lukas!!!-i fola serioz përsëri këtë herë më qetë-A mund ta di se nga e ke mendjen dhe përse po sheh andej xhanëm?-ktheva kokën nga ai po shihte duke parë se ai poshihte nga vajza syjeshile dhe shoqet e saj të cilat ishin me bikini. Bikinit që kishte veshur nuk linin vend për imagjinatë  dhe shumica e meshkujve këtu vëmendien e kishin kthyer tek ajo. Nuk e di por një ndjesi e çuditëshme më pushtoi të tërin dhe ajo ndjesi po më bënte që të nxirrja armën dhe t'ju fud nga një plumb të tërëve që janë duke e parë.

Vajza janë shikime fitoreje,urrejtje dhe xhelozie...i adhuroj këto shikime!!!-tha Popi duke qeshur e dukr parë me kokën lartë çdo femër apo mashkull që po e shihnin.
Ti ke ikur për lesh!-i tha Kamila duke tundur kokën dhe pasi u lye me krem, u shtri në shezllon për tëmarr rreze dielli.
Hajde futemi në pishinë tani!!-filloi të bënte llasticën Beatrisa dhe fytyrën si fëmijë.
Eja atëherë.-ja ktheu qetë Abigeili dhe u ngrit prej shezllonit.
1,2,3...-numëruan sëbashku një kohësisht dhe të dyja u hodhën me saltro në pishinë.
Fantastike!! Hajde e bëjmë prapë!-foli e gëzuar Beatrisa sapo nxori kokën mbi sipërfaqen e ujit.
Prit të marr frymë,debile!-i tha Popi duke qeshur lehtë e më pas filloi të notonte qetë.
Abigeil,telefoni!-thirri lehtë Kamila nga shezlloni dhe i tregoi telefonin.
Erdha!-ia ktheu ajo dhe shkoi me not afër shkallëve dhe në momentin që doli prej uji i shtoi më shumë benzinë zjarrit,pasi ajo e lagur,nën rrezet e diellit ishte një kryevepër-Beatrisa do vish?-e pyeti Popi qetësisht.

Pra syjeshilja ime quhet Abigeil..../Beatrisa....-mërmëriti Felix dhe Lukas në të njëjtën kohë.

Jo. Do të notoj edhe pak.-u përgjigj Beatrisa dhe u zhyt e më pas doli përsëri në sipërfaqe.
Dakort por kujdes.-i tha këshilluese Abigeili duke i dhënë një puthje në ajër.
Ma hëngsh budalle!-ja ktheu shqip Beatrisa duke qeshur ,dhe i nxori gishtin e mesit.
Kismet burrit.-ja ktheu po shqip Abigeili duke ngritur supet dhe u drejtua drejt shezllonit.
I mori telefonin Kamilës dhr pasi pa id buzëqeshi e lumtur dhe e hapi telefonin.
Alo....... po o ma.....mirë jam, mamushii.....ti si je?....çfarë thotë shqipëria??........okej mami ika se jam me gocat,të dua shumëëëë flasim më vonë!-mbylli telefonin dhe  e la mbi tavolinën e vogël e u kthye nga Kamila-Ejj a shkojmë porosisim ndonjë pije?-e pyeti dhr Kamila ktheu vëmendien nga ajo.
Shkojmë.-ju përgjigj dhe u ngrit në këmbë. Rrethuan të dyja nga një shallë plazhi dhe u nisën drejt banakut.

Zjarri I HakmarrjesWhere stories live. Discover now