30🍫

925 43 3
                                    


Po prisnim ne ankth jashte salles dhe po lajthisja komplet kur deyert u hapen dhe te gjithë vrapuan drejt doktorrit.
Cfare ndodhi?-pyeti Maria
Ateherë operacioni pacientit mbaroi me sukses tani do ta kalojn ne dhomë duhet te qendroj nje javë nen mbikqyrjen ton. Te shkuara-tha doktorri
Po Abigeili,pacientja tjeter?-pyeta unë.
Ndodhet akoma ne operacion,nuk mund te jap me shumë shpjegime per te pasi nuk jam unë doktorri qe e ka marr persiper si rast. Me leje po largohem edhe nje herë te shkuara-tha dhe u largua.
O zot shpetoje vajzen time-degjova Marian te thonte.
Kaluan 10 min kur disa infermiere filluan te hynin e te dilnin nga salla me mxitim.
Cfare po ndodh pyeta i shqetesuar njeren prej tyre
Shiko zotri me duhet te nxitoj-tha ajo dhe e kapa per krahu me nerva
Felixx ndalo cfar bën-tha Kai duke ardhur drejt meje por e shtyva
Te pyeta kthe pergjigje TANIII-i thash duke bertitur me sa kisha ne kokë dhe ajo u tremb.
Po humbasim pacienten zotri,duhet te nxitoj-tha e friksuar ajo dhe e leshova e ajo iku me te katra
Nuk mundet jo jooo. NUK MUND TE ME LERËËËË-bertita dhe lotet filluan te dilnin nuk mundesha dot me.
Zonjë-degjova Kai te thonte dhe pash qe Marias i kishte renë te fiket.
Kam nevoj per nje infermier ketuu,URGJENTTT-therriti Lukas dhe disa infermier erdhen dhe moren Marian.

Doktorresh mjafton perndryshe do ti thyeni kraharorin nga forca e tepert. Nuk ka me shpresa skemi cfar bejm me-tha nje infermiere pasi doktorresha kishte hipur siper ne krevat dhe po i bente masazhin e zemres.
Do te thyhen shumë zemra aty jashtë-tha duke zbritur nga krevati doktorresha dhe duke par me keq ardhje Abigeilin
Ora e vdekjes 15:30. Filloni procedurat e nevojshme-tha doktorresha dhe doli jashtë.

Ba-tha Abigeili duke qar-nuk mund te te le-i tha ajo
Do te me lesh nqs do qe ti takosh prapë ata qe do. Ti mundesh-i tha i ati
Por tani jam me ty dhe atje ti nuk do jesh o baa-i tha ajo duke qar akoma me shumë
Kush tha qe sjam vogelushja ime. Unë jam aty tek zemra jote dhe gjithmon do te jem aty-i tha duke drejtuar gishtin tregus nga zemra e saj.

Dyert e salles u hapën perseri dhe doktorresha doli por me nje ndryshim ne fytyren e saj nuk dallohej asnjë shenjë lumturie por thjesht nje shikim i dhimbsur pushtonte fytyren e saj.
Cfare ndodhi? Abigeili? Si eshte ajo?-pyeti Felix me nje frym dhe te gjith ishin ne pritje te pergjigjes por moren thjesht nje ulje koke.
Bera aq sa munda,me vjen keq. Nugshellime!-tha ajo
Aaaaaa jooo-uleriti Beatrisa dhe u plandos ne shesh duke qar
Beatrisss-i tha Lukas i shqetesuar por qe nga ana tjeter po qante.
Nuk eshte e vertet jo joo eshte faji imm-bertiti Kamila
Jo jooo nuk ke faj qetesohuu Kamila-i tha duke qar Kai.
Kurse ai,ai kishte qendruar ashtu i me zemer te thyer por jo i dorezuar.
Jo nuk mund te me lerë dhe ajo. Vetem ajo jooo-tha ai dhe hyri brenda ne sallë
Zotri nuk lejohet aty brenda-i tha doktorresha dhe e ndoqi nga pas.
MOSSS GUXO TA PREKESH. MOSS I FIK APARATURAT ZHDUKUU-bertiti Felix me nje ze qe te fuste tmerrin qe me plot gojen mund te thoje qe ishte vet djalli ne ato momente.
Zotri nuk lejohet ketu ju lutem dilni-i tha nje infermiere.
THASH ZHDUKUUUU-i bertiti dhe ato dolen jashtë.
Syjeshilee e bukura imeee,mos me lerë-i tha dhe filloi ti bente masazh tek zemra.
Eja per mua bukuri,te pergjerohem mos me lerë edhe ti.-i tha duke qar Felix

Syjeshile eja per mua degjonte ajo
Felixx-tha me ze te ulet
Shko po te presin-i tha i ati
Por ti..-tha ajo por u nderpre nga nje ze tjeter.
Ai ka te drejt. Duhet te shkosh. Mos e lere vetem djalin tim-i tha me buzeqeshje ajo
Djalin tend??-tha abigeili-pa prit pakk ti jee Aurora,mami tijj-tha me pas Abigeili
Ajo jam por duhet te shkosh. Ai ka nevoj per ty me shumë se cdo kush tjeter-tha Aurora.
Do te takoj perseri babi?-pyeti Abigeili
Mbase 1 dite tjeter por jo tani. Te thashë nuk eshte akoma koha jote dhe ajo e perqafoi
Te dua ba-i tha Popi
Edhe unë vogelushja ime,kotelja ime bukur. Shko tani ai po te pret-i tha i ati.
Kujdesu per te-i tha Aurora duke buzeqeshur dhe kjo ja ktheu buzeqeshjen dhe u drejtua drejt zerit te tij.

Hajde te lutem-po i lutej Felix duke bere masazh akoma
Zotri duhet ta lini-i tha doktorresha e cila i kishte syt me lot pasi ishte prekur nga ajo situat
Jo..joo..ajoo..do..te..vij-tha Felix dhe u ul ne pllaka duke qarë.
Iku ashtu sic ajo me la. Ikuu-tha Felix dhe nje zhurm u degjua tek aparaturat pasi akoma nuk i kishin shkeputur prej trupit te Abigeilit dhe Felix u ngrit ne kembë dhe pa syte e saj te bukur.
Fe..li..xx-tha ajo dhe ra pa ndjenja.
O zott syjeshilee,Abigeill-tha Felix dhe e puthi ne ballë kurse doktorresha kishte ngelur e shtangur ne vend nga kjo mrekulli pasi raste te tilla ishin jashtezakonisht te rralla.
Me fal duhet ta kontrolloj-i tha Felix dok dhe ai u largua pak por se leshoi doren e saj.
Urime pacientja e kaloi rrezikun-tha doktorresha dhe syte e Felix shkelqyen-do ta nxjerrim ne dhomë dhe do te qendroj disa dite ne spital. Te shkuara dhe mund te dilni pak tani ju lutem-tha doktorresha dhe Felix e puthi ne buzë Abigeilin dhe doli jashte me nje buzeqeshje vesh me vesh dhe teper i lumtur.
Ajo eshte mirë djema. Syjeshilja ime u rikthye nuk me la vetem bertiti Felix dhe te tjeret e pan te habitur pasi po qante por jo me nga dhimbja por nga lumturia.
Cfare po thua Felix-i tha Lukas
Praa ajo eshtr mirë ajo eshte gjallë-tha Beatrisa kurse Felix pohoi me kokë.
Faleminderit zottt-tha Beatrisa dhe perqafoi Lukas kurse Kai puthi Kamilën.

Cfare ndodhi-pyeti Maria e cila sapo erdhi
Ajo eshte mirë. Abigeili nuk na la eshte mirë.-i thash dhe ajo me perqafoi-ti si je?-e pyeta
Shumë me mirë pas ketij lajmk-tha-Cfare ndodhi tani-shtoi Maria prapë
Sapo e vendosen ne dhomë dhe po i bejnë kontrollimet e fundit-i thashë dhe nga dhoma doli doktorresha.
Ateherëë,pacientja e kaloi rrezikun urime. Sot lejohet vetem nje person. Nuk duhet te lodhet shumë dhe per momentin ndodhet nen e efektin e qetesuese pasi të zgjohet do ta kontrollojm perseri. Te shkuara-tha doktorresha dhe u largua.
Zonjë,futuni ju unë do te pres ketu jashtë do ta shikoj neser-i thash Marias pasi me te vertet mund te jem i dashuri saj por ajo eshte nena e saj dhe gjerat ndryshojn pak
Ne fakt mirë do te ishte te shkoje ti pasi mesa di unë kam 2 femij ne spital edhe tjetri ka nevoj per sherbim-tha duke qeshur lehtë ajo-sot po qendroj tek Noah pasi u zgjua dhe duhet dikush ti shpjegoj situaten.-tha ajo dhe mesa kuptova po me jepte lejen per te qendruar me Abigeilin
Praa-i thash ne form pyetjeje
Hyr ti -tha dhe u largua per tek Noah
Djema ikni dhe ju-ju thash cunave dhe ata pranuan. Dhe pasi ikën ata unë u futa brenda. Nuk ndihesha mirë kur e shikoja ate ashtu te semur dhe unë skisha mundesi te beja dicka por gjeja qe me gezonte ishte se ajo ishte mirë dhe jashte rrezikut per jeten.
U ula ne kolltukun afer saj dhe mbeshteta kokën ne doren e saj. Pas disa minutash ndjeva qe syte po me mbylleshin dhe ne fakt nuk kishin faj po beja tre dite pa gjumë dhe u ngrita hoqa kepucet dhe u shtriva anash Abigeilit me kujdes se mos e lendoja,e afrova afer vetes me kujdes,vendosa kokën ne qafen e saj dhe lashë gjumin te me merrte ne aromën me te mirë qe mund te kerkoje dhe me personin me me vlerë per mua.

Heyyyy❤❤

Shpresoj qe tju pelqejjj🌹

Plizzz beni pak vote,comment sa me shumë dhe share.😢🍇🍇❤

Love juuuu❤💜

Mwahhh💋🐚🐚

Zjarri I HakmarrjesWhere stories live. Discover now