25

854 47 5
                                    

Ishte duke pritur ne ankth per nje telefonat nga ajo apo ata,pasi kishin kaluar 24 orë dhe Abigeili spo behej e gjallë.

Isha shtrirë ne divan dhe po rrija isha shumë e merzitur,por po prisja cunat pasi thanë qe do te vinin ne shqiperi dhe qe unë sduhej te dilja nga shtepia por te sigurohesha mirë. Kisha kontrolluar te gjitha kanalet televizive dhe asgjë spo me pelqente pasi te gjitha kishin vec nje gje lajmee dhe o zott tmerr,shumë te merziteshme aq te merzitshme saq filloi te me zinte gjumi por papritur degjova disa trokitje ne derë qe me ben edhe te gezohesha se mos ishte Abigeili por edhe te friksohesha pasi djemte me than te mos ja hap deren askujt.
Dreq-thashë kur degjova telefonin tim ku po telefononte nje numer qe sishte i regjistruar dhe e mbylla me shpejtesi.
E bukura imeee,Beatriss nqs je brenda te lutem hape deren jam unë-degjova zerin me te bukur ne botë qe fliste me kujdes.
Lukass-thashë dhe nxitova te hapja deren-o zottt Lukkk-thashë perseri dhe e perqafova fort
Jeta ime-tha dhe me puthi ne buzë me nje butesi te paparë.
Boll boll se na i shpifet juu-tha Felix duke na ndarë
Ouu qetesohu broo,ste ndalon njeri ty te puthesh kunaten-i tha Lukas
Mos e tepro Lukas seshte koha tani-tha me nje seriozitet te madh Kai dhe u fut brenda me Felix me pas unë me jeten time.
Ku e ka shtepinë Oskar?-pyeti Kai dhe syte e tij vlonin nga inati.
Se kam parë asnjeherë Kai keshtu-i thashë me ze te ulet Lukas
Pjesa e erret e tijj-tha Luk dhe me puthi ne faqe.
Adresen e shtepisë Beatrisa-tha Felix
Ëmmm khm khmm apshuu umkhmmm-fillova te beja sikur po kollitesha
Bukuroshe je mirë??-tha i shqetesuar Lukas
Ëhëë thjeshtt umm.ummm nuk e dii-thashë duke kruar kokën
Cfare dreqin?-tha Kai
Si nuk di beatriss??-bertiti Felix
Felix ben mirë te mos ta ngresh tonin e zerit me te ska faj ajo-i tha serioz Lukas duke dal para meje
Ejj dashuri qetesohu-i thash Lukas dhe eputha mes shpatullave-te kuptoj Felix gjithashtu dhe ty Kai porr nuk di asnjë vend ketu vetem zonën ku kemi shtepinë-i shpjegova Felix
Uff ne rregull me fal Beatris thjasht mungesa e saj me cmend-tha Felix dhe e perqafova.
Do jete mirë me beso-i thashë dhe ai ma ktheu perqafimin.
Telefono Aleksin dhe thuaj te gjej vendodhjen e Kamilës-tha Felix pasi u shkeputem nga perqafimi
Seshte e nevojshme-tha Kai dhe telefoni dikë
Me nis vendodhjen e Oskar-tha dhe mbylli telefonin
Ke telefonove?-e pyeti Luk
Dikë ska rendesi tha dhe ne tel te tij erdhi nje mesazh
Ikim e di un ku eshtr -tha dhe u nis per te ikur
Ouuu po unë ketu-ju bertita
Do qendrosh ne shtepi-tha Lukas dhe me puthi tek koka
Ti sje ne rregull me duket do vi oree boll qendrova ne shtepi-i thash me ton te lartë
Jo Beatris-tha perseri
Po dhe pikë hajde tani-i thashë unë.
Beatris do qendrosh ne makinë ne rregull-tha Felix dhe un u hodha perpjet nga gezimi
Ne rregull-i thashë
Felixx seriozishtt-i bertiti Lukas
Po hajde tani-tha Felix dhe dolëm jashtë per te makina.

Kueshrirëëë,jetaa imeeee-tha Oskar duke u futur brenda.
Ca mutin doo-i thashë me inat
Jo kete fjalor kusherira imeee-tha perseri ai
Ska cte duhet ty i thashë unë
E vertet tha ai dhe shkoi drejt Kamilës e filloi ti lironte duart.
Aaaaaa-bertiti Oskar nga dhimbja pasi kamila e goditi dhe u mundua te largohej por ai e kapi tek floket dhe nxori pistoleten.
Guxo leviz dhe e qellova-i tha dhe drejtoi pistoleten drejt meje.
Ou ouu qetesohuu ne rregull ketu jam-i tha Kamila e friksuar.
Eja ketu tani-i tha Oskar dhe ajo u afrua kurse ai e hoqi pistoleten nga koka ime dhe ia drejtoi asaj.
Shiko ule atë te lutem-po i lutej kamila
Po patjeter por eja ketu tani-i tha Oskar dhe ajo u afrua duke bere nje veprim qe sdo me shkonte ne mendje kurr. I kapi pistoleten Oskar dhe po mundohej tia merrte.
Cfarr po ben Kamilaaa leree do te lendoheni-i bertita dhe po mundohesha te lirohesha prej karriges por nje zhurmë e fortë na shtangu te gjithve.
Cfare dreqin-degjova Kamilën te thoshte por nuk arrita te shikoja me shumë pasi sytë po me erreshin dhe nje dhimbje therese shpoi barkun tim.
O zottt Abigeill-degjoja Kamilën te fliste por zeri me vinte i mbytur sikur te ishte kilometra larg meje.
Mos i mbyll syte te lutem-degjova nje ze teper te njohur por me pas asgjë vetem erresirë dhe qetesi.

Arritem tek apartamenti ku Ai plera jetonte dhe dhe po ngjisnim shkallet me nje shpejtesi marramendse por nje e shtenë arme me friksoi shumë jo se kisha frikë per veten por per Syjeshilen time,kisha frikë mos asaj i ndodhte dicka dhe ndieja se zemra ime po i tejkalonte rrahjet normale dhe nje ndjesi e keqe me pushtoi tere trupin.
Vjen nga apartamenti Oskar-ishte zeri Kai qe me nxori nga mendimet e mija dhe vrapuam menjeherë.
E ke pistoleten-degjova Kai te me thoshte
Po pse?-i thashë
Hape praa-me tha
Trap sdua te merrem me polici-i thashë-por falendero zotin qe e kam me leje i thashë dhe nxora pistoleten e gjuajta deren.
Merri dhomat me rradhë-me tha Kai dhe fillova te kontrolloja dhomat. Arrita te dhoma e fundit dhe e hapa me shpejtesi por pamja qe pashë me erresoi sytë dhe beri qe zemra ime te ndahej ne mijra pjesë. Ishte syjeshilja ime e rrethuar nga gjaku ne preherin e Kamilës e cila po qante kurse Oskar ishte ne nje cep me nje pistolete ne dorë dhe po dridhej i gjithi.
Abi.gei...ill-thashë dhe e mora ne krahë.
Mos i mbyll syte te lutemm-i thashë por asnjë pergjigje nga ajo.
Ndiz makinën Lukas menjeherë ne spital taniiii-bertita drejt Lukas dhe hipa ne makinë.
Abigeill o zottcfare i ndodhi-tha Beatrisa dhe filloi te qante
Do jete mirë bukuroshe-i tha Lukas dhe i puthi doren.
Syjeshilee,dashuri,jete,shpirti imm mos me lerë vetem te lutem-po i thoja por spo merrja asnjë pergjigje prej saj dhe kjo gje me cmendte,doja te shikoja syte e saj jeshil dhe te bukur qe me qetesoni menjeherë.
Arritem Vella-tha Lukas dhe menjeherë dola jashtë.
Kam nevoj per ndihmëë nje doktorr-bertita dhe nje barrel erdhi dhe vendosa Syjeshilen time.
Zotri nuk mund te futeni ketu ju lutem prisni jashte-tha nje infermiere.
O zott te lutem mos e merr ate te lutem-po thoja me dhimbje ne zemer dhe syte me lot por nuk mund te qaja smund te tregohesha i dobet.
Ku shkoi Lukas?-pyeta Beatrisen
Iku tek Kai. Do jete mirë apo jo?-pyeti ajo duke qarë.
Po do te behet mirë eshte e fortë ajo.-i thashë dhe e perqafova pasi ajo kishte kaluar pak si teper kohet e fundit gjithashtu dhe unë. Shpresoj qe Abigeili te behet mirë pasi nqs asaj i ndodh dicka nuk e di cfare do jem ne gjendje ti bej Oskar dhe cfare do ndodh me mua pasi pa te jam nje hic,nje zemer bosh pa lumturi ashtu sic isha pa qenë akoma ajo pjesë e jetes time.


Zjarri I HakmarrjesWhere stories live. Discover now