53

843 44 15
                                    

Ndijeja dhimbje kudo ne trup,me flihej gjumë dhe isha teper e uritur. Shpresoja qe e gjitha kjo te ishte nje enderr por kur hapa sytë me veshtirsi pashë perseri po te njejten derë qe kishte perballë. Kisha tre ditë e lidhur ne kete karrige dhe po tre ditë qe torturimet nuk merrnin fund. Gjeja e vetme qe doja ne keto momente ishte qe femija im te ishte mirë,pasi sikur te humbisja atë per mua do te merrte fund gjithcka,eshte nje mrekulli qe unë jam shtatëzanë dhe sdua ta humbas kete mrekulli te vogel qe po rritet brenda meje.

Flashback

Noah arrite mirë apo jo?-pyeti Abigeili Noah ne telefon pasi ai kishte arritur ne Angli
Po kotelja ime. Ti si je? Ku ndodhesh?-e pyeti ai
Mir jam dhe kam dal-i tha Abigeili
Ahaa ok bej kujdes dhe me duhet te iki tani flasim me von-tha Noah
Okii byee-ja ktheu Abigeili dhe hyri ne nje ndertes gjigande

Pershendetje kam lenë takim me dok.Violen-tha Abigeili drejt sekretares
Po patjeter,emri dhe mbiemri qe keni lenë takimin ju lutem?-pyeti sekretarja.
Abigeil Shehu Sovetskaya-tha Abigeili
Po zonjush doktorresha po ju pret-tha ajo dhe me drejtoi ne zyren e Violes.
Viola pershendetje zemer-i thash Violes sapo u futa. Me Violen jemi takuar ne nje klub dhe qe ateherë mbajtem kontakte
Abigeil ckemi o yll po ce mirë te solli ketej?-pyeti ajo
Uhhh,ti e di qe kemi bere shumë analiza,shumë e shumë gjera te tjera dhe asgjë ska funksionuar qe unë te mundesha te isha shtatëzanë apo jo?-i thashë dhe ajo po me shikonte me habi dhe u ngrit nga tavolina dhe hapi nje raft e mori nje kartel.
Je pacientja ime Abigeil gjithashtu dhe mikja ime,ti e di shumë mirë sa jam munduar qe te bej te mundur qe ti jesh shtatëzanë. Urdhero kjo eshte kartela jote nqs do ta shikosh-tha Viola dhe me drejtoi kartelen por unë ja ktheva mbrapsht
Nuk ka nevoj ta shikoj sepse te besoj ty me shumë se cdo gje por nje gjë nuk kuptoj-i thashë dhe ajo u ul perseri
Cfare?-me pyeti
Si ka mundesi qe ky test thot te kunderten?-i thashë dhe nxora testin e shtatzanis qe tregonte dy vija e ja tregova.
E pamundur Abigeil-tha ajo duke parë testin me nje habi te madhe-cohu menjeherë tani. Do bejmë eko leviz-tha Viola dhe unë u ngrita.
Praa?!?!-pyeta Violen
Abigeil nuk di si te ta them-tha ajo dhe unë u merzita sepse mesa duket edhe testet gabohen.
Nuk ka pro....-po thoja por ajo me nderpreu
Nuk di si te ta them Abigeil eshte nje mrekulliii. Urime je shtatezanë dashuri-tha ajo dhe unë ngela
Por je je e sigurt apo joo-po i thoja me shkeputje e gjysem zeri pasi isha gati te qaja
Jam shumë e sigurt madje jam aq e sigurt sa dua te te them qe urime do behesh me trinjak-tha Viola dhe unë qe po pesoja hap pas hapi nga nje shok lumturie.
Me ne fund o zottttt-thash dhe vendosa duart te barku pa me interesuar qe ishte gjith xhel.
Je tre javeshe dhe gjendja e femijeve eshte shendetshme.-tha Viola dhe unë shikoja ekranin e lumtur-do te degjosh rrahjet e zemres?-me pyeti
Po te lutem-ju pergjigja me e lumtur se kurr e teksa degjoja ato rrahjet e shpejta me dukej sikur zemra ime do te dilte nga kraharori.
Jam shumë e lumtur per ty Abigeil-tha doktorresha dhe u ul ne karrige e unë ne kolltukun e zyres se saj
Te me dish mua -i thash e ajo qeshi
Ateherë do te marresh disa vitamina,acid folik eshte i pari dhe duhet ta marresh me patjeter dhe duhet te ushqehesh shendetshem dhe te levizesh jo shumë por gjysem ore ecje e qetë ne ajer te paster te benë mirë dhe e fundit nuk duhet te kesh shqetesime apo te stresohesh aspak fare. Bej kujdes Abigeil eshte nje mrekulli mos e humb-tha ajo dhe unë po e degjoja me vemendje
Ne rregull. Faleminderit per cdo gjë-i thashë dhe u largova. Shkova menjeherë ne farmaci bleva ato qe me nevojiteshin dhe shkova ne shtepi. U futa brenda,shkova dhe vesha nje kostum sportiv pasi doja te isha me rehat dhe u futa ne kuzhinë ndeza nje muzik te lehtë klasike dhe fillova te bej disa makarona me salcë. Kishte kaluar rreth nje orë dhe unë isha duke ngren akoma kur zilja e deres ra.
Ufff tani e gjeti pizza te vinte qe po ha unë-thashë unë dhe shkova hapa deren por perseri me shpejtesin e drites u mundova ta mbyll perseri por nje dorë e fortë e shtyu deren duke bere qe unë te rrezohesha ne shesh. Ishte nje burrë diku te te tridhjetat tullac dhe shumë tatto dhe pas tij nje tjeter pothuajse ne te njejten moshë por nga pamja ndryshe. Po vinin drejt meje dhe sapo tullaci u ul te me kaptee gjuajta ne kokë me kemb dhe atë tjetrin tek gjuri dhe u ngrita me shpejtesi,mora telefonin dhe sapo do telefonoja Felix njeri nga ata me kapi nga mbrapa me forcë kurse tjetri me mori telefonin.
Me leshooo trapp-po i thosha me nerva por edhe sepse me kishte kapur ne mes me forc dhe kisha frik per bebat
Shhhh nje embelsire si ty nuk i shkojn keto fjal-tha ai qe me kishte kapur e me ledhatoi disa fije floku,e si duket ishte tullaci pasi ai tjetri ishte para meje.
Oooo do telefononte Felix vajza sa keq-tha ai duke qeshur djallezisht
Ëmmm grup me miqt e ngusht-tha ai dhe filloi te ahkruante dicka ne telefon-"heyyy grupi unë jam me familjen per momentin dhe do te nisemi per Francë prandaj ju lutem nuk dua qe te me shqetesoni"-lexoi ai qe kishte shkruar dhe unë bertita.
Aaaaaaa- bertita unë dhe nje shpull me erdhi surratit,ndjeva gjakun ne gojë pasi nje shije metalike pushtoi gojën time.
Merre dhe fute ne makinë shefi e do keshtu sic esht-urdheroi ai qe me goditi
Por si fillim leri nje surpriz atij shker**tes -tha tullaci e filloi te me terhiqte kurse ai tjetri thyeu telefonin e filloi te thynte gjerat neper shtepi.
Pas disa oresh rrugë ndaluam diku ku dicka me dogji mbrapa qafe dhe me pas erresir,kur u zgjova e gjeta veten ketu ku jam tani dhe po benë tre ditë qe vetem po me godasin me cfare te munden.

Zjarri I HakmarrjesWhere stories live. Discover now