52

885 44 5
                                    


Kenga me siper,thjesht perlë🌟

Kishin kaluar kater dit qe nga zenka e Felix dhe Abigeilit dhe te gjithë ishin te merzitur sidomos Felix,i cili ishte me i penduar se kurr per cdo fjalë qe kishte thenë atë ditë. Merzitej e pendohej akoma me shumë kur nuk e gjente ne dhomën e tyre duke fjetur gjithmon kur shkonte ne mengjes heret tashmë nje rutin e tij.

Isha ne zyrë duke lexuar disa te dhena qe ndodheshin ne usb. Gjatë gjithë kesaj kohe kisha zbuluar shumë rreth Tij dhe kisha marr shumë informacione te tjera te rendesishme. Jam afer me afer se kurr dhe nuk mund ta le me te me iki jo kete herë. Pavarsisht sado qe mundohesha te perqndrohesha tek letrat qe po lexoja nuk ia dilja dot,pasi ne mendje me qendronte syjeshilja ime. Tek fjalet qe i thash dhe si per dreq jam penduar shumë,nuk doja por as nuk e kuptova se si ato fjalë dolen nga goja ime. Po shikoja qe isha i lodhur dhe kisha nevoj ta shikoja atë dhe meq ajo nuk qendron ne dhomën tonë besoj qe do te jetë ne sallon me te tjeret,prandaj ika per ne sallon.
Hyra ne sallon dhe pash qe po me shikonin cuditshempor kjo spo me interesonte gjeja e vetme qe doja tani ishte ajo,te shikoja syt e saj te bukur por nuk po e shikoja askund
Ku eshte Abigeili?-pyeta dhe pashë qe Kai buzeqeshi me ironi
Ku eshte Abigeili? Pyetje e bukur Z.Felix. Por kete pyetje beja vetes jo neve pasi si i dashuri i saj duhet ta dish se ku eshte-tha Kai tere ironi
Nuk po e gjej dot prandaj pyeta. Nuk eshte as ne dhomë e as ne kuzhin-thashë qetë por brenda meje kisha nje ndjenje te keqe
Normale qe nuk e gjen dot pasi nuk ndodhet me shtepi. Ka ikur-tha Beatrisa dhe unë ngela i habitur
Ikur??-pyeta unë
O zot jep mend aty ku ska ajo ka kater dit qe ka ikur dhe ti tani s merr vesh qe ajo nuk eshte ne shtepi. Seriozisht FELIXXXX-bertiti Kai tere ironi dhe nuk i vija faj pasi faji eshte i gjithi i imi.
Ku ndodhet?-pyeta qetë edhe pse ajo ndjenja e keqe sa vinte e shtohej
Nuk eshte punë per ty-ma ktheu kai
Kaii mos me acaro me teper por fol-i thash me nerva por ai nuk ktheu pergjigje.
Zotri tek dera ndodhet nje djal kerkon tju takoj. Me tha se quhej Noah-degjova njeren nga sherbyeset te thonte dhe Noah eshte vellai Abigeilit.
Fute brenda-i thash dhe brenda u fut Noah i cili dukej shumë i shqetesuar.
Noah heyy-i tha Beatrisa dhe e perqafoi
Pershendetje te gjithve. Urime Kamila-tha ai.
Ulu Noah do dicka per te pirë?- e pyeti Kai
Faleminderit por jo. Ne fakt kam ardhur per Abigeilin-tha ai
Ore se tan qe u kujtova a sduhet te ishit ne Franc ju?-i tha Kamila dhe unë u cudita
Cfare france thua?-e pyeti Noah dhe dukej qe ishte konfuz
Para tre ditesh Popi na shkr se do te shkonit ne Franc si familje dhe nuk do te perdorte telefonin prandaj nuk donte ta shqetesonim-tha Beatrisa dhe unë tani po shqetesohesha me te vertet shumë
Jo ore cfare thoni?? Cfar france?? Hera e fundit qe e pashë Abigeilin ka qenë para tre ditesh. Mora vesh per zënken midis jush-tha ai drejt meje dhe un ula kokën-por me doli nje punë dhe u detyrova te iki. Kisha gati nje jav punë por cdo gje u anullua duke bere qe te kthehesha me shpejt. Sot u ktheva dhe po vi direkt nga apartamenti juaj,i cili dukej sikur nje luft te kishte ndodhur aty. Abigeili nuk ishte dhe e vetmja gjë qe gjeta nga ajo ishte telefoni i saj i cili ishte i thyer-tga ai dhe na tregoi telefonin qe ishte therrime therrime.
Cfare do te thuash qe ajo nuk ishte aty?-pyeta serioz
Qe nuk ishte Felix,gjeja e vetme qe di eshte qe komshinjt kan degjuar disa te bertitura por me pas asgjë dhe nuk kanë parë asgjë-tha ai dhe e dija shumë mirë qe dicka i kishte ndodhur
I bie qe ajo eshte rrembyer-tha Kai
Dhe po ben tre ditë ne doren e tyre-tha Lukas dhe pa drejt meje dhe e dija shumë mirë se cpo mendonte. Te jesh tre ditë e rrembyer nuk eshte pak dhe me shuml mundesi me kaq ditë perfundon e vdekur vetem nqs kan ndonj plan. Por jo ajo eshte gjallë e ndiej.
Cfare rrembimi thoni??-pyeti Noah
Ti e di cfare jemi ne Noah dhe njerzit si ne kan armiq...-po thoja por ndjeva nje grusht te ngjeshej me surratin tim
The se do ta mbrojeee. The se sdo ti ndodhte as gervishtja me e vogel-me bertiti Noah dhe Lukas po e mbante mbrapa,kishte te drejtë ne cdo fjalë qe thonte.
Qetesohu Noah te lutem-i tha Beatrisa dhe e perqafoi
Felix-thirri Aleksi dhe unl ktheva kokën nga ai
Cfare do Aleks-i thash ter nerva duhet te zbuloja se kush ka marr syjeshilen time dhe pse nuk di asgjë unë.
Po te marrin me kamer,eshte Augusti-tha ai dhe unë u nisa per ne zyrë me vrap e te tjeret pas meje. Hyra ne zyrë dhe shkova menjeherë ne tavolin,u ula ne karrige dhe hapa laptopin.
Ma kalo lidhjen ketu-i thashë dhe ai atë beri. Sapo e kaloi e hapa dhe perballë mu shfaq surrati i atij bastardit.
Helloooo,bye bye. Sa shumë tu desh per ta hapur mo plak.-po thonte ai
Cfare do August?-e pyeta serioz
Prit ore direkt ne tem ky. Po cfare benë? Si je? Punet si te ven?-po pyeste ai dhe po me acaronte nervaT
AUGUSTTT-i bertita dhe te tjeret po qendronin ne qetesi e po degjonin
Ufff nuk ke pik humori. Epo mirë dalim ne tem ateherë. Si e hengre dhe ti me plak ëë?? Re ne dashuri-tha ai dhe unë sa vinte dhe nervozohesha-. Si i ke punët me te dashuren? Mirë besoj. Por me shumë cuditem se si mendove se nuk do ta merrja vesh se ti ke thembren e Akilit. E di eshte e bukur si femer,edhe si karakter eshte bomb. Por smë pelqen qe eshte kaq e eger shtriga-tha ai dhe zmera ime filloi te rrihte me shumë sec duhej. Po i lutesha zotit qe mos te ishte ne dorwn e tij por duhej ta mbaja veten.
Cfare do te thuash? Unë skam te dashur-i thash neutral edhe pse po vdisja nga meraku dhe nervat.
Si ske te dashur?!?!-tha ai duke bere si cuditur-nqs ske te dashur kjo kush eshte ateherë?-pyeti ai dhe ktheu kameren drejt nje muri dhe me pas tek ajo. Ishte e lidhur ne nje karrige,mund te dalloheshin shumë mirë qe e kiahin rrahur pasi kishte te nxira dhe gjak neper trup. Teksa shikoja ate ashtu ishte sikur te vdisja perseri e perseri ne menyrat me te keqija torturuese.
Pra Felix kush eshte kjo ore?? Se mos kemi kap te gabuaren dhe gjynah ikën dem gjith kjo bukuri-tha ai dhe degjohej qe po qeshte plera
Cdo gjë e ke me mua jo me të-i thash dhe po shtrengoja nofullat nga nervoza e tepert
Sikur se njihje mor plak?-tha Augusti dhe vazhdonte ta mbante kameren drejt saj.
AUGUSTTTT DO TE Q* ROPT TE THASH CDO GJE E KE ME MUAA LERE ATËË-i bertita dhe ai qeshi e e ktheu kameren nga vetja.
Jooo akoma joo. Nuk e kam marr akoma ate qe dua-tha Augusti
Cfare do?-e pyeta
Emmm se di vallaj se di e harrova-filloi te tallej ai
August Armaturov boll u talle por fol-i thash po fillonte te me acaronte nervat por e vetmja gje qe po duroja ishte syjeshilja ime.
Ne fakt po mendoja qe te nxirrja jashtë saj atë kopilin qe ka ne bark por e lashë per vonë. E dii qe sipas doktorreshes shtatzania e kesaj eshte nje mrekulli?? Nqs do ta kishte me tjeter person do ta rrisja si femijen tim por ce do e ka me ty-po thonte Augusti kurse unë kisha ngelur i shtangur nga ajo qe kisha degjuar. Ajo ishte shtatëzanë. Syjeshilja ime ishte shtatzanë me mua o zott i madhh. Kete do te me thonte dhe unë.
Aloooo Felixooo alooo ushnjaa. Aha pordhi ky,mbase kjo te sjell ne vete-degjova ate te thonte e me pas degjova nje ulerim qe me keputi shpirtin
Aaaaaggghhhh-degjova zerin e saj te bertiste dhe te qante
Hee u kthjellove-me tha bastardi
AUGUSTTTT MOS GUXO TA PREKESH MËË-i bertita
Po po aty mbahu ti,unë kam ne mendje ta shijoj njeherë me ka mbet fiksim. Sidomos me limon e shampanj-tha ai me buzeqeshje djallëzore dhe sytë e mi u erren nga inati
MOS LUAJ ME FATIN BIR BUSHTRE.-i thashë me zerin e djallit
Ahaa shohim, kotelk mojjj do i flasesh Feniksit tend?? Do sdo-e pyeti ai atë dhe ktheu kameren perseri nga ajo.
Uhh e kemi lodhur shumë,ngrijani kokën-urdheroi Augusti dhe njeri prej tyre i ngriti kokën. Ishte duke qar e vogla ime,kishte rrath te zinj poshtë syve,te cilet i kishte te kuq,kishte te cara ne buz dhe syt e saj te bukur nuk e kishin me atë shkelqimin e tyre.
Abigeil,e bukura ime,e vogla ime,syjeshilja ime-po i thoja por lotet nuk arrita ti mbaja dot me dhe fillova te qaja-do te nxjerr qe aty te betohem. Ty edhe bebin ton-i thash dhe ajo filloi te qante me shumë
Mos ma bej gocen per te qar o trap-tha ai bastardi
Te dua mirë mos e harro-i thash dhe ajo vetem qante e nuk fliste. Doja te thonte vetem nje fjalë te vetme doja te degjoja zerin e saj.
Te ka marr inat me duket-thonte duke qeshur plera
Ed..he..u..në..te..d..ua...nu..k...es..h...fa..ji...jo..tëë-tha ajo me ze te mekur dhe isha gati te vdisja ne vend.
Oooooo cfare drame dashurieee. Romeo dhe Zhulieta ne aksion ecc atyyy. Them se mjafton e pe te pa folet u pelqyet kaq mjafton. U cmalle besoj?? Per mendimin tim me mirë mbaje mend sic ka qen me perpara dhe sic eshte tani e keto quaji fjalë te fundit se nuk i dihet asnjëherë-tha Augusti dhe mbylli face call. U ngrita me nerva dhe shkova ne dhomë. Perplasa deren dhe fillova te shikoja rreth e rrotull por cdo gjë dukej bosh pa te bosh. Hyra ne banjo hapa rubinetin e ujit e fillova te shpelaja sytë me ujë te ftohtë. U mbajta tek lavamani me duar dhe po shikoja veten ne pasqyr.
ESHTE I GJITHI FAJI IM,ESHTE VETEM FAJI IMM-bertita dhe gjuajta me grusht pasqyren. Gjaku filloi te shperndahej kudo dhe dora filloi te digjte por nuk u mjaftova me aq fillova ta godisja akoma,perseri e perseri derisa pasqyra ishte cop cop. Po merrja frym thellë dhe pash qe doren e kisha si mos me keq dhe dhembte si dreqi por doja te ndieja dhimbje akoma,akoma me shumë ashtu sic ka ndier ajo per tre dit rradhazi pasi kaq eshte pak shumë pak. Hapa nje sirtar qe ndodhej poshtë lavamanit dhe mora alkolin por pashë dhe dicka tjeter qe me beri te ndihesha akoma me keq. Ishte testi i saj i shtatezanisë dhe ishte pozitiv. Po qaja nga lumturia dhe nervat. Do te behesha baba,do te behesha baba nga femra qe doja,nje meekulli e vogel do te vi ne jetë dhe unë buk e di a do jem ne gjendje ta mbroj apo jo. Nuk e mjekova fare doren por u ngrita,hyra ne dhomë mora njeren nga bluzat e saj dhe u shtriva ne krevat tek jasteku i saji. Perqafova bluzen dhe i merrja erë kurse ne doren tjeter mbaja testin e saj te shtatëzanisë dhe e shikoja i penduar qe nuk e degjova atë,i penduar qe nuk e mbajta premtimin qe do ta mbroja,i penduar qe u futa ne jeten e saj dhe ia shkaterrova,e shikoja i penduar per cdo gjë qe kisha bere deri me sot.
Te betohem Abigeil qe do te ndreq cdo gjë dhe ti do te jesh mirë sebashku me femijet-thashë para se gjumi te me merrte sebashku me makthet e tij.

Zjarri I HakmarrjesWhere stories live. Discover now