U lodha kur do mbaroj ky operacion-tha Beatrisa.
E vertet kan kaluar 5 orë-tha Kai dhe ne ate moment dyert e sallës u hapen dhe doktorresha doli.
Si eshte abigeili?-pyeti Felix
Ateherë operacioni shkoi shumë mirë dhe gjendja eshte e stabilizuar. Pacientja humbi shumë gjak. Do te na duhet nje donator pasi plumbi ka prekur melçin...-po shpjegonte doktorresha kur Felix e nderpreu
Do ta jap unë do bej cte jet e nevojshme-tha Felix
Shiko te kuptoj zotri por duhen bere analiza se a i pershtatet melçia pacientes apo jo-tha doktorresha
Nuk po e kuptoj kete punën e transplantit un? Po ai qe do jap melcin si do jetoj pa te?-pyeti Lukas
Haha ne fakt zotri do te merret vetem nje pjesë e melcis jo e gjitha por gjithsesi keto punë jan tonat-tha duke qeshur leht doktorresha-e vetmja detyr e juaja eshte qe te beni analizat qe te shikojm a i pershtatet apo jo,normale kush do qe te jete donator pasi nqs ju nuk doni jemi te detyruar te kerkojm nje person tjeter. Pastaj problemi tjeter eshte edhe se si do te reagoj trupi pacientes ndaj organit te ri prandaj duhet bere kujdes i paparë. Pacientja do kaloj ne reaminacion dhe nuk eshte e lejueshme qe te futet njeri. Te shkuara!-tha doktorresha me mirësjellje dhe u largua.
Do ti bejmë te gjithë analizat pa perjashtim-urdheroi rrept Felix
Felix,bir e kuptoj qe shqetesohesh per te por jo te gjithë mund te duan te bejnë transplantin. Leri te zgjedhin vetë.-i tha Maria duke i vendosur doren ne shpatullë.
Cfar po thua tet ajo eshte motra jonë normale qe do e bejmë nqs pershtatemi-i tha Beatrisa
Po Beatrisa ka te drejt znj.Maria-i tha Kai
Epo cfare po presim hajde shkojm dhe i bejmë-tha Maria por Noah e ndaloi
Pa prit pak,mami nuk ke per te bere asgjë ti do ta bejmë ne-i tha Noah
Je ne terezi ti oree. Eshte vajza ime dhe do bej cte jete e mundshme per te-tha Maria autoritare
O ma te thashë jo. Te lutem,mirë ne rregull beji analizat por nqs pershtatet melcia e tjeter kujt ti ske per te bere gje ne rregull?-i tha Noah
Mirë mirë sikur po te pyes shumë unë ty. Ta kam bere un ty kokën djalë dhe jo ti mua,po hec leviz tani se zura te rraha me shapk ne mes te spitalit-tha Maria dhe te tjeret qeshën
Sado ne amerik te jetosh ti ma prap ne origjin kthehessh,tipikee shqiptare-tha duke vazhduar para e duke shfryr Noah.Pasi kryeva te gjitha analizat qe duheshin,pyeta se ku ndodhej salla e reaminacionit dhe ika per atje pasi te tjeret kishin akoma punë. Po shikoja nga xhami syjeshilen time dhe cdo pjesë e zemres time u be therrime therrime si rera ne plazh kur e pashë ate te rrethuar me tuba dhe te zverdhur komplet. Doja ti ledhatoja floket e ti merja erë,doja shumë ta puthja e ta prekja dhe te shikoja syt e saj jeshil dhe te bukur qe shkelqejn shumë por smundesha,e kisha kaq pranë dhe nuk mundesha ta prekja dhe kjo gje me cmendte tej mase.
Bro-tha Kai duke me nxjerr nga mendimet e duke me hedhur nje xhaket supeve-do te ftohesh keshtu sic je veshur dhe pastaj do te me bertas mbreteresha se pse ste kemi mbajtur mirë zotrote-tha me buzeqeshje Kai perseri.
Nuk me gjen gje jo-ja ktheva duke parë nga xhami syjeshilen
Po pra se je prej guri tii e a thu ste gjen gje-tha me tallje perseri kai.
Do te behet mirë perseri apo jo?-po mendoja unë dhe si duket kisha menduar me zë te lartë
Eshte femer e fortë,shumë me e fort nga cduket. Ka kaluar me teper se kaq dhe ja ku eshte me e fort se kurrë,e bukur sa me ska dhe me moskokëcarse se asnj herë tjeter-tha ai dhe un po veshtroja me kujdes atë.
Nuk mund te jetoj dot pa te Kai. Mund te thuash qe po para se te vinte ajo si jetoje. Ne erresir jetoja Kai,ne erresir pa pikë drite,pa dashuri e ngrohtesi por vec ftoht e zymtesi. Asnjë nga buzeqeshjet e mia nuk ishte reale apo e qeshur me shpirt,ishin te gjitha fallco. Por qe kur Abigeili hyri ne jeten time,nje drite u shfaq ne fund te tynelit,nje fije shprese u shfaq qe ai shpirti i gezuar e i lumtur ishte po prapë aty,e nuk ishte shuar pergjithmon. Eshtë i vetmi person qe me ka bere te qesh me gjithë shpirt pa patur nevoj te vesh ate masken e lumturis fake apo te buzeqeshjes fake. Qe pas vdekjes se mamit eshte i vetmi person qe me beri te besoj ne dashuri perseri-i thashë dhe ndjeva qe disa pika lot me kishin lagur fytyren por i fshiva me pjesen e jashtme te dores.
Te kuptoj bro,asgjë nuk ishte e lehtë pas vdekjes se mamit. Mbase mund te dukesha se nuk me interesonte shumë apo se nuk kuptoja por eshte krejt e kunderta. Kuptoja cdo gje por thjesht nuk doja ta besoja realitetin e hidhur-tha Kai
Ku janë te tjeret?-pyeta per te ndryshuar tem pasi e pashë qe u merzit.
I binda bashkë me Noah te shkojnë ne shtepi pasi ishin te rraskapitur -tha ai
Po ti pse nuk ike?-e pyeta i shqetesuar pasi ishte dhe i plagosur e duhej te pushonte.
Nuk doja te te lija vetem-tha ai dhe shkoi te ulej por e ndalova
Nisu ne shtepi jam un ketu-i thash rrept
Harroje Felix po ec luajm Free Fire mos te na zer gjumi-tha ai dhe u ul ne stol
Free caaa?? Ca mutin thua oree? Po ec lëvize bythen ik ne shtepi dac fli dac bej seks me Kamilën ti e di. Vec ik e pusho-i thash
Zot bire mareee,nuk di lojen legjendare te vitit ti trapp Free Fire kukuu naneee ca behet.-filloi po ankohej si plakat e vjetra.
Nuk merrem me lojra unë ore skam koh dhe ti e di shumë mirë-i thashë.
Dhe tani qe po e mendojj me mirë po pranoj ate oferten e 2 me Kamilën qe keshtu po iki hajt naten e mirë-tha dhe erdhi me perqafoi.
Best Brother Forever-tha dhe iku.
Debil-i thashë e u ktheva nga syjeshilja ime dhe nje infermiere doli nga dhoma ku ajo flinte paqesisht.
Me fal 1 min te lutem-i thash infermieres.
Po zotri-tha ajo
Mund te futem pak brenda?-i kerkova me mirësjellje.
Nuk lejohet zotri me vjen keq-tha ajo perseri.
Shiko kam nevoj ta shikoj. Vetem pak-i thash perseri
Eshte xhami aty,shikoje qe aty-tha infermierja dhe po me acaronte nervat me te vertet.
Kerko cfare te duash vetem me lere te futem-i thashë serioz me pas dhe pash qe po mendohej.
Cfare te dua?-tha me dyshim
Po-i thash i vendosur
Pra ti do te me jepje cdo gje vetem per tu futur aty brenda? Pse? Nga ta di qe duhet te te besoj? Mesa di unë ky eshte korruptim-tha ajo
Po mund te jete korruptim,po do te jepja cfare te doje sepse per ate bej cdo gje po te jete nevoja dhe sepse kam nevoj ti ndiej aromen-i thashë dhe pashë qe po mendohej perseri
Shiko ketu tii oferta vec njeherë vlen dhe nuk je infermierja e fundit ne kete spital ka dhe te tjera-i thashë rrept dhe me inat.
1000 mij euro e jemi ne rregull bashk-tha dhe wawww si ka mundesi qe su cudita
Dakort-ja ktheva
I sigurt qe do japesh 1000mij euro vetem per tu futur e per te parë ate vajzen?-tha ajo
Shumë i sigurt-i thashë,pastaj 1000mijë euro per mua sjan asgjë lere pastaj nqs i shpenzoj per syjeshilen time qe zere se eshte falas.
5 min-tha dhe e pashë me inat.
10 min-dhe bera te hyja brenda por me ndaloi infermierja
5 perndryshe me hap probleme-tha ajo
Shiko ketu tii nuk po ti jap kot paratë unë ty por po ti jap per dicka prandaj qepe gojën e rri urtë nqs sdo te akuzohesh per ndonj gje-i thash me buzeqeshje djallëzore dhe ajo u zverdh.
Ne..rr..egu..ll 10 min-tha dhe u largua kurse unë u futa brenda
Syjeshile erdha unë.-i thash kur u ula dhe mora doren e saj dhe ja putha- E mendoja ndryshe takimin ton kur te ktheheshe nga shqiperia me romantik dhe jo keshtu.-po i thoja por spo merrja asnjë pergjigje dhe kjo me coptonte krejt zemren-e di Kai dhe kamila u pajtuan dashuri,unë me vellain tend u takuam. Ufff sesi po me duket Abigeil unë flas dhe asnj pergjigje,sikur po flas me vete. Dua te shikoj syt e tu te bukur Abigeil,dua te degjoj zerin tend dhe jo zhurmen e pajisjeve. Me mungojn puthjet e tua beb po bej nje javë e gjysem pa i ndjerë buzet e tua,pa ndier prekjet e tua qe me shtojn jeten. Do doja te te kisha ne krahet e mi tani,te perqafuar sebashku dhe duke u puthur,unë duke marr frym tek qafa jote e ti duke me ledhatuar floket-po i thoja dhe afrova kokën tek qafa e saj i mora erë aq sa mushkrit sme mbanin me dhe i lash nje puthje.
Zotri duhet te dilni tani-tha infermierja me te vogel.
Ne rregull,dola.-i thash dhe se kuptova se kur kaloi koha kaq shpejt-jeta ime tii ben mirë te zgjohesh shpejt pasi kemi nje bast ne te dy. Ti poshte meje dhe unë siper teje e me pas ti nje javë ne shtrat ne pamundesi per te levizur-i thash djallezisht dhe e putha ne buz por seshte njelloj kur ajo mi kthen puthjet.
Zotri duhet te dilni ju lutem-tha infermierja perseri. Dhe u nisa per te dal jashtë.
Sa per...-filloi te fliste ajo
Do i kesh ne llogarin bankare brenda brenda 24 oreve-ja ktheva dhe ajo u largua duke qeshur si budallqe. Por seshte se me intereson shumë tani,i vetmi person qe me intereson ne keto momente eshte vetem ai engjell qe ndodhet shtrirë dhe unë smund te shikoj dot syte e saj...Heyyyy helooo🍇🍇🍇
Andddd🌸
See you soon...☀☀🍑🌹🌹
YOU ARE READING
Zjarri I Hakmarrjes
ActionHap sytë,idiot. sikur s'ka sy kafsha-bërtiti një vajzë e gjatë,brune,me trup të mirëformuar dhe sytë ngjyrë jeshile e cila nga shtyrja për pak sa nuk përfundoi në pishinë. Me një inat të paparë përplasi derën e zyrës duke dalë jashtë për të shkuar p...