7🍫

1.1K 53 2
                                    

Kishim gati 1 orë qe udhetonim dhe ate e kishte zenë gjumi. Dukej kaq e qete dhe e bukur saqë doja ti puthja cdo cm te fytyres.
Pas 15 min arritem dhe fika makinën.
Syjeshile erdhem-po i flisja qe te zgjohej dhe filloi te hapte sytë. Dukej fiks si ata bebat kur i zgjon nga gjumi.
Ku jemi ketu-pyeti
Dil dhe shikoje-i thashë

Ndjeva dikë te me fliste dhe ekuptova qe ishte Felix,dhe si duket me paska zenë gjumi.
Ku jemi ketu- e pyeta pasi vendi qe kisha perpara ishte nje mrekulli e vertet pemë te gjata,nje shelg te cilat deget e tij vareshin ne liqenin e bukur i cili ishte si nje kristal i paster dhe ngjyra jeshile mbizoteronte.
Dil dhe shikoje- tha Felix
Dola nga makina dhe u afrova tek liqeni,i cili ishte nje mrekulli cdo gje nen ujë dallohej teper qartë.
Pervec meje dhe mamit tim kete vend nuk e di askush tjeter-foli Felix qe as nuk e kisha ndier qe ishte pranë meje.
Uhmm-thashë e hutuar akoma
Isha rreth 10 vjec kur e zbulova kete vend-foli perseri dhe si duket po mundohej te me thoshte dicka prandaj e lashë te fliste.
Nje dite isha vetem me mamin ne shtepi,Kai dhe ajo nuk ishin ne shtepi pasi kishin dal me babin kurse unë isha i denuar pasi thyeva dicka te rendesishme ne zyren e babit. Kisha gjithë paraditen qe qendroja ne dhomën time i merzitur kisha luajtur me te gjitha lojrat madje kisha gjetur dhe lodra qe se dija qe i kisha por perseri nuk kisha cfare te beja. Diku nga dreka mami im futet ne dhomen time me nje shportë te vogël ne dorë dhe me thotë ta ndiqja dhe ate bera e ndoqa. Dolem nga shtepia,la shporten ne bagazh dhe pasi me siguroi mua u nisem. Nuk kaloi shumë dhe ndaluam ne nje vend magjpses,në nje vend ku vetem ne libra i kisha lexuar dhe parë,dhe kur kthehem nga mami pashë qe kishte shtruar nje mbules te vogel ne bar ishte ulur edhe vet dhe po nxirte disa ushqime nga shporta. Me i lumtur se kurrë vajta e perqafova dhe e putha ne faqe pastaj fillova te luaja neper bar.

Flashback:
Felix eja te hash dicka-degjoi te emen ti filste
Erdha ma-ju pergjigj i lumtur Felix
Pasi u ul ne bar dhe filloi te hante pyeti te emen.
Pse me solle ketu-e pyeti ai
Sepse unë kur jam e merzitur vij ketu dhe ti ishe i merzitur biri im-ju pergjigj e ema me butesi.
Edhe cfare pastaj mund te kishe ardhur vetem ashtu sic doli dhe babi dhe me la mua ne dhomë-i tha vogelushi
Shpirti im babi te do shumë dhe ate gje e beri qe ti te kuptoje gabimin qe bere jo se nuk te do,pastaj si mund te vija unë ketu vetem kur personi qe dua me shumë ne bote eshte i merzitur? Pa me thuaj pak-i tha e ema me dashuri-unë nuk mund ta shikoj dot ate surratin tend te bukur te merzitur prandaj doja te te ktheja buzeqeshjen-i tha perseri ajo duke qeshur.
Pra un jam shumë i rendesishem per ty apo jo?-pyeti vogelushi me gishtin te koka duke bere sikur mendonte
Po je-u pergjigj Aurora(mamaja e Felix)
E di cfare qe sot e tutje ky do te jetë vendi jonë sekret i lumturisë-i tha Felix-por te premtoj mami se nje dite edhe unë do te sjellë ketu personin me te rendesishem ne jeten time,qe do ta dua ashtu sic me do ti mua ma-tha perseri Felix
Patjeter dashuri por nqs do ta sjellesh ketu duhet edhe ta duash dhe te kujdesesh keshtu sic kujdesem unë per ty-tha Aurora
Po mami te premtoj,te dua shumë-tha Felix dhe ju hodh ne qafë.

End of flashback.

Kishte degjuar cdo dhe ishte perlotur po ashtu dhe ai. E vetmja gje qe ajo mund te bente ishte qe ta perqfonte dhe ate beri.
Ishte dita me e bukur e jetes time,dhe qe ate dite mami me sillte gjithmon njeher ne muaj ketu deri ne moshen 16 vjecare-foli perseri ai duke shtrenguar syt.
Pasi beme gati shporten,hipem ne makinë dhe u nisem. Ishim shumë mirl deri diku po kendonim se bashku kur papritur mami filloi ti jepte gaz me shpejt dhe me tha telefono babin menjeherë. Isha i hutuar dhe po veproja mekanisht pa e ditur se cpo beja.

Flashback:

Po shkonim perseri tek vendi jon sekret dhe ishim duke kenduar kur papritur mami uli volumin dhe rriti shpejtesin.
Telefono babin menjeherë-foli Aurora
Mora telefonin dhe telefonova babin kur ai e hapi mami ma mori menjeherë nga dora dhe filloi te fliste.
Po me ndjekin 2 makina te zeza,po bejnë gati 20 min-i tha babit
Rrit shpejtesin,mundohu ti shmangesh dhe me dergo lokacionin menjeherë-degjova ti thoshte. Pasi mbylli tel i nisi lokacionin dhe filloi te ngiste makinën me shpejt.

End of flashback.

Isha ne shok dhe spo kuptoja asgjë se cfare po ndodhte vetem kur nje makin e zez del para nesh duke bere keshtu qe mami te frenonte.-tha Felix i cili kish filluar te qante tashmë-mbaj mend qe mami thjesht me buzeqeshi dhe me tha"Mos u tremb ne rregull cfare do lloj gjeje qe te ndodh un do te jem gjithmon me ty nqs sdo te jem afer teje fizikisht dije se unë do te jem perjet ne zemren tende" dhe me puthi ne ballë,faqe,sy dhe mori arom tek floku im para se ata ta terhiqnin zvarrë nga makina duke e perplasur ne tokë gjithashtu edhe mua. E ngriten ne kemb dhe e vendosen perballë meje dhe i thanë"zgjidh veten apo atë kopilin tend" dhe pa u menduar dy herë zgjodhi veten e saj pa e pasur idenë se cfare do ti benin"lereni ate te shkoj zgjidheni me mua cfaredolloj gjeje qe keni" i lutej ajo por ata jo qe sedgjuan por i than qe"ti zgjodhe ate por ai eshte deshmitar qe keshtu nuk ka cna duhet". Nje dhimbje therese pushtoi trupin tim dhe ndjeva te lagej nga dicka e ngroht qe si dukej ishte gjaku im dhe rashë ne tokë papasur fuqi te levizja as gishitin e vogel. Degjoja ulerimat e mamit tim qe qante e cirrej por qe ata qeshnin dhe pasi e lanë te vuante mirë e mirë-ndaloi shterngoi nofullat nga nervat dhe po qante ne heshtje.
Shhhshhh jam ketu-i thas duke e puthur tek qafa dhe perqafova akoma me fortë dhe si duket u qetesua
Pasi e lan te vuante mirë e mirë-filloi te fliste prapë ngadalë-e qelluan ne kokë pa meshirë,aty sikur u keput dicka prej shpirtit,zemres sime,aty syte e mi u mbyllen dhe nuk e mbaj mend se sa qemdrova ashtu por gjeja e fundit ishte zeri babit tim qe uleriti emrin e mamit me te madhe.

Flashback:

Nxitoo me shumë duhet te arrijmë ne kohë-bertiste Ivan(babai Felix)
Pasi mberriti zbriti nga makina me shpejtesine e rrufes duke thirrur emrin e te birit dhe te gruas qe dashuronte. Por pamja qe pa e beri te tretej i gjithi per se gjalli.
Jo jo jo jooo nuk eshte e mundur kjo gje nuk ka ndodhur-bertiste Ivan
Felix Auroraaaa JOO te lutem zot me thuaj qe eshte genjeshter-filloi tu lutej Ivan zotit me shpresen se gjithcka nuk ishte e vertet.
Jo te lutem cohu e bukura ime nuk mund te me lesh-filloi ti fliste Aurores pasi i mori kokën ne preher-te lutem cohu mos me lerë te lutem. Te premtoj do heq dorë nga gjithcka vetem cohu-fliste ai
Shef djali ka puls-foli njeri nga rojet-duhet te nxitojm ta cojm ne spital-tha perseri roja
Aurora ime me la. Duhet te kisha ardhur me shpejt. Me fal te lutem me fal. Te dua do te te dua deri ne pafundesi. Aaaaaaaa AURORAAAAAA JOOOO- bertiti Ivan

End of flashback.

Dhe pas kesaj thjesht mbaj mend qe u zgjova ne spital pas 2 muaj e gjysem ne koma,mora vesh per vdekjen e mamit dhe shum gjera te tjera. Praa,kjo eshte historia ime syjeshile-tha ai duke fshir lotet dhe me puthi tek koka epo isha nen perqafimin e tij akoma.
Pra unë jam nje person i rendesishem per ty- e pyeta qe te ndryshoja situaten e krijuar

I kisha thenë cdo gje asaj pervec punes se mafias dhe pas cdo fjale qe thoja ajo me perqafonte dhe puthte.
Pra un jam nje person i rendesishem per ty?- me pyeti ajo duke buzeqeshur.
As vete se kam kuptuar se si por po je nje person i rendesishem per mua. E di qe me ke terhequr qe ne heren e parë qe te pash?-e pyeta-me ngelën ne mendje syte e tu jeshil lere me pastaj kjo aroma jote e cokollates. Dhe me plot bindje e them se kam ndjenja per ty sepse nqs sjanë mdjenja nuk e di cmund te jen tjeter-i thashë.
Epo te tregohem e sinqert dhe un kam nje pelqim per ty-tha me gjysem zeri dhe u skuq dhe qesha nga regaimi i saj.
Ateherëëë si thua ti vëmë ne provë keto ndjenjat tona-i thashë
Mos po me propozon gje qe te lidhemi ti muaa-me tha
Nqs quhet ashtu po atehrë po te propozoj-ju pergjigja- Pranon?-fola prapë
Epooo se di duhet-filloi te fliste dhe pastaj qeshi-po pranoj me kenaqesi madje-u pergjigj.
U lumturova shumë dhe fillova ta rrotulloja ne ajer.

Hellooo pjesa e 7 per sot.
Vote comment dhe lini mendimin tuaj per pjesen.❤❤🍫

Love youuu💜💜💜

Zjarri I HakmarrjesWhere stories live. Discover now