20😑

879 40 2
                                    

Kishte kaluar 2 dite nga zenka e Kamilës dhe Abigeilit e ato nuk kishin folur aspak me njera tjetren. Beatrisa ishte munduar ti pajtonte por sia kishte dal mbanë dhe ishte dorezuar.

Os ku ta vendos kete kutin?-pyeta Oskar. Kisha 2 dite qe qendroja te Oskar qe pas zenkes me Abigeilin dhe jam penduar shumë per cdo fjalë qe i thashë pasi nuk i meritonte por dua me te vertet shumë te zbuloj se cfare eshte duke fshehur Oskar dhe pse eshte i fiksuar pas meje. Nje gje e di qe ka te beje me ate vajzen ne foto por cfare se kete nuk e kuptoj.
Vendose siper tek rafti librave nqs e arrin dot-ma ktheu
Shkova tek dhoma e tij dhe me pak mundim e vendosa kutin por nje e bertitur nga Oskar me beri qe te trembesha dhr kutita te rrezohej bashk me disa gjera te tjera.
Booom-bertiti Oskar dhe filloi te qeshte
Po pra poo shumë per te qeshur-i thash dhe mora gjerat qe ranë poshtë dhe fotografit e asaj vajzes qe pashë ate dite po prapë ne foto ishin perseri aty por ketu ishte dhe Oskar ku kishin dal ne foto ne shumë menyra.
Kush eshte kjo e pyeta dhe ai ishte mese serioz.
Do te shpjegoj gjithcka-tha serioz ai dhe u ul ne krevat kurse un tek kolltuku dhomes.
Lorna-tha papritur ai
Huhh-thash unë pasi nuk kuptove asgjë
Vajza ne foto quhet Lorna. Eshte ose me sakte ishte e fejuara ime e cila me braktisi kur kisha me shumë nevoj. Ishte nje dite shumë e ftohtë dimri...

Flashback
Lorna ke 5 orë aty brenda dil se po na presin-po i bertiste Oskar nga poshtë
Erdhaaa te thash 5 min po ste durohej ty-bertiti ajo duke zbritur shkallet.
Mos me bertit mua more vesh-i tha Oskar duke i futur duart poshte fustanit dimeror-po sikur mos te vemi fare e festojm bashkë duke mos fjetur-tha prapë ai duke qeshur dhe duke e ledhatuar neper qafë.
Ahhh joo uhh Oskar ndalo,do te shkojmë pasi vetem 2 muaj kemi qe e beme fejesen dhe sdua te le pershtypje te keqe te mami jot. Leviz tani-tha ajo duke shtyr Oskar dhe duke folur me autoritet.
Ufff as gruan time spo me lenë rehat ta shijoj-tha duke shfryr ai dhe u nisen per tek shtepia e Abigeilit pasi do te benin nje darkë familjare per festat e fundvitit.

Lornaaa mireseerdhe shyqyr qe erdheee-bertiti e entuziasmuar Avigeili
Popiii-thirri Lorna dhe e perqafou fortë,keto te dyja shkonin me te vertet shumë mirë.
Boll boll se ma hengre te teren gruan tha Oskar duke qeshur dhe shkoi e perqafoi Abigeilin
Ik ti ikk ate bej na lere ne femrat ne qejfin ton-tha Popi e cila e shtyu oskar jashte dhomes.
Prit ta puth dhe gruan-tha ai dhe e puthi Lornen ne buzë plot pasion.
Ik tani Os me vonë jam e jotja-tha Lorna
Ëhëë ama mbaje mend kete qe the-i tha Oskar dhe e puthi ne ballë me pas iku ne sallon ku ndodheshin dhe pjesa tjeter e familjes.

Kishin kalur ne kuzhinë sepse ishte shtruar darka dhe te gjith po pinin e po hanin ushqimet e shijshme qe vete zonja e shtepis kishte gatuar.
Kishte kaluar 3 orë qe nga mbarimi i darkës dhe Oskar akoma po vazhdonte te pinte.
Os boll pive-i tha e shqetesuar Lorna
Jo jam mirë-po thonte Oskar por qe nga pamja sdukej hic sikur ishte mirë.
Oskar e kam sriozisht mjafton-i tha ajo duke i hequr goten nga dora-them se duhet te ikim tani-tha perseri Lorna.
Por flini ketu sot,jemi te gjithë-tha ne merak Maria e ema e Abigeilit.
Jo tet edhe Os eshte i dehur do marrim nje taksi pasi unë sdi ta ngasë makinën dhe neser vjen e merr Oskar-shpjegoi Lorna
Nqs do ju coj unë dhe rri tek juve sonte e neser vi me taksi-tha Abigeili
Pse jo nqs mami jot eshtr dakort..-por u nderpre nga maria
Cfare dakorti po thua nqs ajo do le tju shoqeroj-tha me buzeqeshje mami Abigeilit.
Pasi i takuan te gjithë me rradhë hipen ne makinë dhe u nisen.
Kishin arritur deri ne gjysem te rruges kur Oskar u cua nga gjumi fhe filloi te fliste percart.
Oooo Abigeil,princesh-po thonte ai fhe ato te dyja po qeshnin-dashuria ime e jetes te dua shumëëë je vetem e imjaa-tha ai prapë
Edhe un te dua Os por fli-i tha ajo duke u munduar ta qetesonte atë
Do flee po..rr pasi te sqaroj ca hesape-tha ai dhe popi e pa nga pasqyra Lornen qe cfar po fliste ai.
Pse te pa ai tyy??-pyeti Oskar
Kush os?-tha Lorna
Ai cunii tek shtepia qe takove te pa sikur do te hante prandaj..ktheu..ne shte..pi se do ta rr...ah-po thonte ai gjysma gjysma
Ca shtepie po flet ne jemi afer shtepis tende tani-tha Abigeili
Ktheuuu te thashh-bertiti Oskar
Oskar nuk do kthehemi asgjëkundi por qetesohu-tha e shqetesuar Lorna
Jooo do kthehemi-tha Oskar dhe u ngrit para duke vendosur duart ne timon dhe duke e rrotulluar duke bere qe makina te humbte kontrollin.
AAAAAA OSKAR NDALO MOSSSS-bertiti Abigeili
OSKARRR ULUUU CFARE PO BENË AAAA NDALOOOO-bertiti Lorna por frenat e dores te cilen e ngriti Oskar per te ndaluar i dha doren e fundit. Ajo beri qe makina te fluturonte ne ajer dhe te rrotullohej disa herë duke perfunduar permbys ne kanal.
Ishte i shtrir ne asfalt i pavetedijesshem per cka kish bere nga mungesa e rripit kishte dal nga xhami kur makina ishte rrokullisur ne asfalt kurse ato te ngecura ne makinë. Njera e vdekur e shtypur nga pesha e makines,tjetra e vetedijshme por e pamundur te dalë jashte nga makina me aq fuqi sa i kishte ngelur filloi te kerkonte telefonin per ndihmë.
A..ll.oo..nje..ak..s...dee....nt..k..aa ndo...dh...urr...ne..."xxx"..ju..lute...-ishin fjalet e fundit qe tha pasi cdo fuqi ju pre

End of flashback.

Cfare ndodhi me pas?-e pyeta
Ufff me pas..-filloi të tregonte gjysmen e historis dhe unë po e degjoja me vemendje.

Zjarri I HakmarrjesWhere stories live. Discover now