15😡

1.1K 41 12
                                    

Pas pajtimit me Feniksin tim dola nga tualeti dhe pas meje Felix. U nisa per te banaku kur degjova Beatrisin qe po bertiste dhe po rrihte nje vajzë,e afer tyre qendronte Lykas qe po mundohej ti ndante. Ndalova dhe po i shikoja me vemendje.
Po ata cfare po bejnë??-me pyeti Felix i cili qendronte afer meje
Ku ta di unë ndryshe i lashë e ndryshe i gjeta-ja ktheva.
Tii q* roptë kurvv ske per tju afruar me more veshhh-po i bertiste asaj vajzes teksa i terhiqte floket.
Beatri..-i foli Lukas por ajo e nderpreu
Ti qepe ti pusho do flasim me von bashk kurse ti-ju kthye me nje shikim djalli vajzes mu largo nga rrezja e shikimit-e urdheroi dhe vajza iku duke qar.
A mund ta di cfare ndodhi-i pyeta duke u ulur aty ku ishin edhe djemt-po ti pse qesh??-pyeta Oskar pasi pash qe po i binin dhembet nga te qeshurat
Hahaha mbarovaaaa hahaa o zottt hahaha-po thonte duke qeshur ai
Bera nje pyetje gocaa-thash pak e acaruar pasi asnjë spo me kthente pergjigje,Kamila dhe Kai po shikoheshin si te ishin gati per luft kurse beatrisa po nxirrte flak nga syt e tym nga veshet
Ja se ta shpjegoj un-foli Oskar-ne po rrinim duke pir kur Beatrisa ngrihet e vjen drejt ex-it hahaa pasi ne prerin e tij ishte ulur ajo vajza dhe po kercente e ky spo bente gje por thjesht e shikonte dhe kaq hahaha-tha dhe filloi te qeshte.
Seriozisht Beatrisaa??-i thashë-po ti Kamila nuk e mbaje dot-e pyeta shumë e acaruar pasi lanë nam
O zott kush flet qe vec per nje shikim te ben per ne spital e jo me te shikonte nje kurv ne prerin e Felix-tha Kamila
Uhhfff-shfryva pasi e dija qe kishte te drejtë.
Mua me leje por po iki me mjafton kaq aventur per sot-tha Oskar
Nga do vesh?-e pyeti Kamila dhe pashë qe syte e Oskar u ndricuan dhe jo joo joo mos me thuaj qe ky e pelqen Kamilën
Shtepi,do porosis pizza dhe do i ha duke parë filma pse?-i shpjegoi ai me detaje.
Do vi dhe unë naten vajza-tha dhe u cua e iku me Oskarin
Kurse Kai piu me fund goten qe kishte ne dorë dhe u largua.
Ne te dy kemi shumë per te folur bashkë-i tha Beatrisa Lukas-shihemi neser Popi-me tha dhe me perqafoi
Wtff cfare ishte kjo?-pyeti Felix qe gjate gjithë kohës kishte qendruar i qetë
Ku ta di unë kto jan 35 minutshet e Beatrisit dhe kur e kap kjo qendroi larg se si dihet si e kap me te qeshur,me kenge apo me sherr-i thashë dhe pash qe me afroi afwr vetes.
Ikim dhe ne te dy?-me pyeti
Dhe pyet ikim te shtepia ime pasi mami eshte tek tezja dhe Noah ka shkuar te takoj te dashuren-i thashë dhe ai buzeqeshi.

Si ne shtepin tate-i thashë pasi hym brenda dhe mbylla deren.
Shtepi e bukur-tha
E kemi dizenjuar me babin-i thash teksa hiqja takat
Perse u paralizove per 1 vit?-me pyeti dhe u cudita nga e dinte pasi nuk i kisha thenë.
Kur u be aksidenti kisha marrë shumë demtime si unë ashtu edhe babi. Te dy ishim ne gjendje kritike kurse mami,motra dhe vellai me pak. Babi ra ne koma per 3 muaj por nuk ia doli dot kurse unë kisha marr shumë demtime ne shtyllen kurrizore madje doktorri i shpjegoj mamit se mundesia qe unë te beja femijë do te ishte e vogel pothuajse fare-i shpjegova dhe se kisha ven re qe un ndodhesha ulur tek ai dhe qe po qaja.
Qetesohu jetë do besh beba shumë ne rregull? Do te gjej doktorret me te mirë ne botë vetem qe ti te jesh mirë pastaj edhe nqs nuk do te kemi beba mua me mjafton qe te kam ty por edhe procesin e berjes se bebave sdo ta lem pas dore,dite per dite nate per nate cdo orë e min do ta provojm deri sa ti te mbash bebat e mi te barku jot-me tha duke vendosur kokën tek qafa ime dhe doren te barku.
Pse sikur mos ta nisim qe tani??-e pyeta
Rri mirë syjeshile mos me provoko pasi nuk do mundem te ndaloj dot me-m tha dhe qesha
Kush te tha qe po tallem-i thashl perseri dhe ngriti kokën duke me parë ne sy.
Sigurt nuk dua te pendohesh me pas??-me pyeti
Ehaaa lere fare se me iku qejfi tank sa pyetje qe ben un them po ti thua jo lere fare-i thashë per ta ven ne lojë
Joo jetë nuk e lë pasi tani me erdhi mua qejfi-me tha me mori ne krahë dhe un qesha.
Ose e di cfare merr shum kohë derisa te vem tek dhoma dhe me hodhi ne divan
Se ke seriozisjt apo jo?-po nqs vjen dikush
Nuk vjen jo asnjë se iua thyej brinjet nje nga nje-tha ai dhe hoqi kemishen dhe pantallonat.
Sigurt-i thashë por ma mbylli gojen duke me puthur.
Ëhë shumëë-mu pergjigj dhe me hoqi hoqi bluzen qe mbaja veshur.
Ku shkon pa recipeta ti syjeshile?-me pyeti nervoz
Por ti e pe sesi ishte bluza nuk mund te vishej me recipeta-ja ktheva
Uhhh ti me nxjerr nga binaret mua-mermeriti por un e degjova dhe filloi te me puthte gjokset dhe mes tyre duke vazhduar deri poshte te barku,me nje dorë shtrengonte njerin gjoks kurse me tjetrin mundohen te hiqte xhinset e mija.
Seriozisht Abigeil per sot i kishe len ti vishje te gjitha rrobat e ngushta te mundeshme?-me pyeti pasi nuk po ia dilte ti hiqte xhinset e mija.
Qesha me padurimin e tij dhe e ndihmova te mi hiqte.
Shyqyr-tha por kur pa sesi i kisha veshur xhinset mbyllli sytë mori frymë thellë dhe foli-Abigeil mirë recipetat po mbathjet nuk i vishje dott?? Ku shkon keshtu mojjj e di sa shpejt jua lehteson punën njerzve keshtu??? Mund te toleroj pa recipeta por pa mbathje kurrë,vetem nqs jemi bashkë jam dakort ama herë tjeter joo-tha teper i acaruar dhe un thjesht buzeqesha pafajsisht kurse ai hoqi bokset.
Felix a nuk eshtr pak i madh miku yt?- e pyeta unë pak ne siklet
Hahahaa pamerak dashuri se e nxë mikesha jote te gjithin dhe jo vetem qe do te dalë por edhe do teproj-tha duke qeshur dhe u pozicionua siper meje.
Me thuaj nqs do te ndaloj-tha dhe nje dhimbje therse me pershkroi te gjithë trupin.
Felix-thashë duke kercitur dhembet nga dhimbja dhe ai me puthi
Edhe pak jeta ime-me tha ai dhe un e kafshova atë ne qafë aq me shumë dhimbje kisha aq me shume e kafshoja dhe i cirrja kurrizin.
Nuk e kisha venë re qe kisha lotuar deri kur Felix me puth syrin dhe lelin lotin e renë.
Je shumë e embel dashuri-tha ai i cili po levizte shumë ngadalë brenda meje-je shumë e ngushte dhe e lagur beb-tha perseri dhe me puthi ne qafë.
Pas disa minutash nuk po ndieja me dhimbje edhe pse e dija qe do ta kisha kur kjo gje te mbaronte dhe doja qe ai te leviste me shpejt.
Felixx-i fola
Po dashuri je mirë apo jo?-pyeti
Ëhëë por leviz me shpejt-i fola
Fjala jote ligj per mua mbreteresh-tha dhe filloi te leviste shpejt por edhe me kujdes.

Isha ne qiellin e 7 dhe po ndieja sikur do pelcisja ishte hera e disat qe e benim per ate natë dhe ishte mrekulli. Kembet e mija nuk po mbanin me po dridheshin si xhelatinë dhe kuptova qe po vija.
Fenikss-bertita
Bashkë jeta ime bashkë-tha ai
Jashte apo brenda-me pyeti
Jashtë Felix jashtë-i thashë dhe ndjeva qe erdha ateherë ai doli jasht meje dhe u derdh siper meje.
Ishte hera e parë qe kam bere dashuri dhe jo seks-tha Felix dhe u shtri siper meje-ke dhimbje-me pyeti
Kam kur leviz por tani jo-ja ktheva dhe fillova ti prekja floket.
Do te te them dicka e di qe do te kesh dhimbje pak me shumë por pranon te qendroj pak brenda teje nqs do?- me pyeti me ndrotje-nuk dua te te lendoj prandaj-shtoi prapë
Ncuq se kam problem mund te qendrosh madhe mos pyet fare-i thashë dhe ai u fut me kujdes perseri brenda meje.
Vetem mos levis pasi edhe nje raund tjeter do ta bente me te dhimbshme situaten-tha ai duke qeshur
Haha jo pamerak por me kthe mua siper teje se keshtu ma mora frymen-i thash dhe ate beri-tani me lerë te fle se jam e lodhur-thashë perseri
Normale sa herë erdhe ti-tha Felix
Fenikss zipp sqepin-i thash dhe vendosa kokën te kraharori i tij kurse ai me puthi tek koka.
Naten diamanti im-me.tha dhe me perqafoi fortë dhe gjumi na mori te dyve mua nen melodin me te bukur qe zemra e tij bente dhe ate me aromën e tij te preferuar.

Hajooo ja ku jam perseri me pjesen e 15 e cila esht flakë fare.
Meq pjesa qe shkoi per aureljana7 nuk i pelqeu thash ti dedikoja nje pjes ashtu sic i do vet ajo😂😂😂😂prandaj kjo shkon per ty aureljana7. I hope u pelqej😂😂❤❤❤❤❤

Vote,share dhe commente sa me shumë plizz.

Love youu💟❤

Zjarri I HakmarrjesWhere stories live. Discover now