Akoma nuk mund ta besoj-tha Kamila.
Pasi kishin marr vesh te verteten ishin ulur ne ballkon dhe po rrinin te lenduara dhe te habitura.
Pse nuk me tregoi?-tha Abigeili dhe mori telefonin
Cfare po ben-i tha Beatrisa e cila nuk kishte folur qe ne momentin qe i kishte marr vesh e deri tani.
Po marr Kai-u pergjigj ajo dhe Kamila e pa
Alo Kai mund ta di ku jeni?.....Mund te flas pak me Felix... Ne rregull tek kjo adres apo jo?... ok erdha-tha ajo dhe mbylli telefonaten.
Ika te vishem-tha AbigeiliNdodhesha ne vilën e Felix pasi mora vesh qe ishte plagosur. Lajmi per sulmin kishte dal ne cdo kanal televiziv dhe shpresoj shumë qe vajzat mos ta ken parë.
Si ndodhi?-pyeta Lukas i cili sapo erdhi ne sallon
Hym sulmuam dhe kur ai ishte pame..-papritur e nderpreu zilja e telefonit tim dhe pashë qe Abigeili po telefononte.Po mbretereshh......tek shtepia e Felix.....per momentin jo por nqs do mund te vish "xxx"... po po ketu miru..-por se mbarova fjalen se ma mbylli telefonin
Cudi foli shum ftoht-fola
Kush foli ftoht-pyeti Felix duke hyr ne sallon
Mbreteresha-ja ktheva
Abigeili-me pyeti
Po donte te fliste me ty por i dhash adresen e shtepis-i thash
Cfar dreqin ke berë-me bertiti Felix-si mund ti japesh adresen e kesaj shtepie e di qe esht me rrezik-bertiti prapë
Donte te fliste me ty oree e di qe lajmi i sulmit ka marr dhen po sikur ta ken marr vesh-i bertita unë
Cfare do te thuash ka marr dhen-pyeti ai i nervozuar
Ka dal ne cdo kanal televiziv-i tha Lukas -por Aleksandri po merret qe ti fshij-tha ai perseri
Ne rregull-tha Felix dhe te dera u degjua zeri mbretereshesErdhem ne adresen qe Kai me dha. Dhe kisha ngelur e mahnitur pasi vetem shtepi qe kjo nuk ishte,ishte nje vilë gjigande dhe shumë e bukur. Kishte shumë roje dhe nqs nuk do e dija arsyen do te cuditesha por tani pasi e di nuk cuditem. U futem brenda pasi rojet na lejuan dhe i ramë deres e cila u hap nga nje grua e vjeter por shumë e mbajtur.
Pershendetje zonjush-na tha ajo
Pershendetje-ju pergjigja me mirësjellje pasi do te ishte e padrejt ti flisja ne menyr te pasjellshme sepse nuk ishte faji saj per ato cka ne na ndodhen.
Ke kerkoni?-pyeti ajo
Mbreteresh-bertiti Kai me buzeqeshje-Ana jan mikeshat dhe e dashura ime-tha ai dhe degjova Kamilen qe tha "tashmë jo më".
Ejani vajza brenda-tha Kai dhe shkoi te puthte Kamilën e cila nuk ja ktheu si zakonisht dhe ai e vuri re.
Ejani-tha ai
Hymë brenda ne sallon dhe sapo ai me pa u ngrit ne kembë dhe erdhi drejt meje. Kurse Lukas drejt Beatrisit.
Syjeshile-tha ai dhe zemra ime ishte gati te dilte prej kraharori kurse syte e mbi gati te shperthenin ne lotë por e mbajta veten.
Duhet te flasim diku-i thash dhe u distancova pak-vetem ne te dy-thashë perseri
Edhe ne te dy/gjithashtu-degjova Kamilën dhe Beatrisen tju thonin djemve
Po patjeter jetë eja-dhe filluam te ngjisnim disa shkallë-Anaa sill te zakonshmen dhe nje pije pa gaz-bertiti ai
Po zotri-tha ajo
Nuk ka nevoj pasi nuk do qendroj gjat-thash-vazhdojm ne-thash me nje qendrim te ftohtë
Mirëë-tha Felix por me shume e tha ne formë pyetje.
Pasi ngjitem shkallet u futem ne nje dhomë qe so duket ishte e tija.
Po mund tani mund te flasim-tha duke ardhur drejt meje por unë u largova.
Cfar ke syjeshile?-me pyeti
Perse nuk ma the?- e pyeta
Cfare jetë-tha Felix
Mos më mos vazhdo akoma Felix pse nuk ma the qe je lider i nje bande mafioze-i thash duke bertitur
E paske marrë vesh?-me pyeti dhe ne sytë e tij pashë frikë
Perse nuk ma the pergjigju pyetjes qe te bera-i thash duke ngritur tonin e zerit
Nuk mundesha kisha frikë se mos te humbisja-tha ai me nje ton pendimi
Sapo e bere Felix me humbe-i thashë me ton më te ulet dhe me pa me nje shikim qe me bente te shkoja ta perqafoja dhe mos ta leshoja kurrë.
E di qe me urren por te lutem mos e bej nuk mund te jetoj duke e ditur qe personi qe dua me shumë me urren,e di gabova duhej te ta kisha then por nuk mundesha nuk mund te te perziej edhe ty ne kete botë te erret doja te te mbaja sa me larg te ishte e mundur-tha ai duke folur qetë por dhe i sinqertë.
Nuk te urrej Felix - dhe ai ngriti kokën duke bere qe te shikoja syte e tij plot shkrlqim por qe u zbeh pas fjalve qe thashë-por jam shumë e zhgenjyer je i pari person qe i dhashë zemren dhe qe lejova te me prekte ashtu sic bere ti,prandaj nuk e prisja qe te zhgenjehem prej teje.-fola lehtë
E di e di dhe me vjen keq do te bej gjithcka qe te me falesh te premtoj-tha Felix
E di por nuk mundem Felix nuk mundem-i bertita-nuk eshte lojë apo shaka cdo gje eshte e vertet. Thjesht ketu mbaroi gjithcka Felix kaq ishte e shkruar mendoj se duhet ti lemë kohë njeri tjetrit te qe te mendojmë me qetë pasi tani ne nerva e siper nuk mund te logjikojm dot-dhe mora per te ikur por ishte nje dorë qe me mbeshteti pasi muri.
Mos te lutem,mos u largo keshtu-tha dhe vendosi kokën tek qafa ime dhe po merrte frym aty-nuk e perbLloj dot te me thuash qe duhet te qendroj larg teje-tha perseri por un fillova te bej perpjekje te largohesha pasi edhe 1 min me tepee nen prekjet e tij do te shkrihesha e tera.
Felix largohu me lerë te shkoj-po i thoja por nuk po me degjonte
Me thuaj qe nuk i ndjen keto prekje,me thuaj qe nuk te rreh zemra kur vendos kokën ne qafen tende,thuaj qe nuk me do syjeshile por mi thuaj ne sy-foli Felix
Mbylla syte dhe mira frymë qetë dhe thellë- me shiko ne sy Felix-i thashë dhe ai ngriti kokën-nuk i ndiej me prekjet,as zemra nuk me rreh me fort si me perparaqekur mira vesh te verteten dhe..dhe nuk te dua me Felix mbaroi kaq ishte-i thashë dhe ndjeva qe me leshoi por pashë dicka qe sdo te doja ta shikoja kurrë. Ishte i plagosur dhe si duket plaga i ishte hapur pasi po i dilte gjak.
Largohu,ik Abigeil-tha ai me tonin e zerit pak te ngritur dhe atë bera dola por kur mbylla deren mu duk sikur edhe nje pjesë e zemres time u mbyll ne ate dhomë.
Kur po zbrisja shkallet pashë qe Beatrisa ishte gati ne te qarë dhe Lukas nuk ndodhje gjekundi kurse Kai me Kamilën ishin duke bertitur te kopshti jashtë.
Beatris-i thash dhe shkova e perqafova
Te lutem eja ikim nuk qendroj dot me ketu-tha ajo dhe dolem jashtë.
Mbaroi Kai kuptoje unë dhe ti nuk egziston më-u degjua Kamila duke bertitur
Ka egzistuar,egziston dhe do te egzistoj Kamilë nuk e perserisë më-bertiti edhe Kai po ashtu
Epo pac fat ateherë vazhdo mendo keshtu i tha ajo dhe u largua
Je e imja Kamilaa ke qen dhe do jesh nuk ke shpetim nga unë-degjuam Kai qe te bertiste pas nesh.E kishte parandierë qe kjo gje do te ndodhte dhe nuk ishte shumë i cuditur por i lenduar??!! Ishte jashte mase sepse nuk e priste qe ajo te largohej ne ate menyrë.
Po shikonte nga ballkoni kur ajo hipi ne makin dhe u largua dhe iu duk sikur nje pjesë e zemres se tij u largua bashk me te.
AAAAAAGGHHHH-bertiti ai duke rrezuar cdo gje qe i doli para kur mendoi se ajo nuk do te ishte me afer tij gjithashtu pa qe edhe plaga i ishte hapur por per te ne keto momente ishte problemi me i vogel qe mund te kishte tani.Sa per Lukasin ai kishte shkuar ne apartamentin e tij dhe kishte filluar te pinte duke parë fotot qe kishte bere me Beatrisen gjate gjith kohes qe ishin bashkë.
Vetem e imja je Beatris-tha ai dhe e mori gjumi pasi pija kishte bere te veten,gjithashtu dhe lodhja e tepert.Si do te ishte fati i tre cifteve? A do te bashkoheshin prapë bashkë ata?
Haiii ja ku eshte edhe pjesa e 13. Pjesa ju premtua aureljana7 pasi me tha "meq sme tregova qe ke nis his hidh dhe nje pjes tjt"😂😂😂dhe meqe dije skisha mundesi ta postoja e bera sot.
Nga darka do ta keni dhe nje pjesë tjeter.Shpresoj ta pelqeni.
Vote,commente sa me shumë dhe share sa me shumë.Ju duaaa mwahhh💋💋❤❤
أنت تقرأ
Zjarri I Hakmarrjes
حركة (أكشن)Hap sytë,idiot. sikur s'ka sy kafsha-bërtiti një vajzë e gjatë,brune,me trup të mirëformuar dhe sytë ngjyrë jeshile e cila nga shtyrja për pak sa nuk përfundoi në pishinë. Me një inat të paparë përplasi derën e zyrës duke dalë jashtë për të shkuar p...