37

892 47 3
                                    

Kamila me degjo pak-po thonte Kai por nervat i kisha ne kulm dhe spo degjoja asgjë.
Jooo ti do me degjosh mua-i thash dhe e shtyva ne krevat,mbylla deren dhe iu afrova atij
Shiko beb-tha aj dhe u mundua te ngrihej por unë e shtyva prapë dhe i hipa siper.
Praa,do ta takonit nje vajzë ëëë-i thash dhe i cova duart siper kokës dhe ia lidha per krevati.
Wtff Kamila cfare te gjeti?-pyeti i cuditur Kai
Denimi jot jetëë,ta fala qe kishe shkuar me kurva kur nuk ishim bashkë por bashk me kete,u bashkuan dhe u benë nje denim-i thashë dhe Kai gelltiti peshtymen poshte me veshtirsi
Kush te tha beb?-me pyeti ai
E mora vesh vet-i thash dhe po me shikonte me habi.
E mirë me rregul kam bere seks por vec i kam palluar 1 orë apo 2 dhe kam ikur skam fjetur me to pastaj seshtr se edhe ti nuk e ke bere me Oskar-e tha kete te fundit me urrejtje dhe e pash e lenduar.
Me te vertet mendon se e kam bere me te??- e pyeta me lendim dhe pash qe u pendua
Nuk doj...-po thonte ai
Me te vertet mendon se do ta beja me nje person qe se dua dhe do te tradhetoja personin e zemres Kai?? Kete gje ke menduar per mua? Se do te harroja kaq shpejt?po kam fjetur ne shtepin e tij por mes nesh nuk ndodhi asgjë- i thashë dhe ndihesha shumë e lenduar se si personi qe doja ka menduar per mua ne kete menyr.
Smë paske njohur aspak Kai dhe gjithmon ja del te ngulesh thumba me fjal-i thash dhe e lirova kurse ai po me shikonte i lenduar
Me fal beb nuk doja-me tha dhe erdhi afer meje por u stepa pas
Flasim me von. Ose do jem ne kuzhin ose mbase dal do shikoj se cdo bej-i thash dhe dola jashtë. Jam e zhgenjyer shumë prej tij se si ka arritur te mendoj ne ate menyr per mua.
Zonjush do te shkoni diku-tha roja
Po,ne parkun me te afert te mundeshm te lutem-i thash dhe hipa ne makin,kisha nevoj te merrja ajer dhe te qetesohesha.

TI SI GUXONNNN TE PERMENDESH MAMANË TIMEEEE-i bertiti Felix me te madhe,me zerin e djallit dhe syt e kuq si vet djalli. Abigeili e cila kishte mbyllur syt nga frika u cua dhe u mundua ta qetesonte por nuk funksionoi. Lukas i dinte pasojat dhe nuk foli por qendroi i heshtur dhe terhoqi Abigeilin nga ana e tij kurse Aleksandri i cili i dinte pasojat e nervave te Felix u shqetesua per Amy pasi ajo vajzë kishte filluar ti pelqente. Kishte qendruar gjat me te ne te njejten shtepi dhe ishte mesuar me te,ta kishte rreth e rrotull.
SI GUXONNN-i bertiti Felix dhe Amy e cila se priste kete reagim u tremb dhe e gjeti vetem ne tokë pasi Felix e shtyu tutje.
Te dhashë liri shumë dhe e keq perdore,te tolerova ama kete sta toleroj.TI.SJE.ASKUSHI.TA PERMENDESH.NENEN.TIME-po i thonte duke kercitur dhembet dhe duke e shtrenguar fytin e saj me sa force te mundte pasi e kishte perplasur per muri dhe kembet e saj nuk e preknin me tokën.
P..oo..me..mb..y..ttt-po thonte Amy ne veshtirsi duke mos marr frymë. Abigeili po e shikonte e truamatizuar kete skenë pasi nuk e kishte parë Felix asnjëherë ne kete gjendje kurse Lukas po e shikonte me keqardhje Abigeilin qe po e shikonte kete anë te Felix,anën e erret te tij.
Lukas po e vret-tha Abigeili ne panik pasi pa qe Amy ishte bere mavi ne fytyr dhe po reagonte shumë pak.
Sikur e ka per here te parë-mermeriti Lukas-Abigeil me mirë eja dalim-i tha Lukas asaj por ajo nuk levizi.
THUAJ FJALET E FUNDITT ZONJUSH DHE BEHU GATI TE TAKOSH DJALLIN-i tha me ze te ulet asaj.
Felixxx ndaloo te duhet me vonëë do ta vrasesh keshtu-i bertiti Abigeili dhe iu afrua per tia hequr nga dora.
Moss Abige..-tha Lukas por se perfundoi pasi u trondit nga ajo qe pa Felix e shtyu me forcë Abigeilin dhe ajo u rrezua ne pllaka.
Askushhh nuk shpeton nga duart e mija nqs permemd atë.ASKUSHHHH!!-bertiti Felix por ndaloi dhe ktheu kokën kur degjoi emrin e abigeilit.
ABIGEILLL-thirri Lukas dhe shkoi tek ajo me vrap
Je mirë? Te dhemb gjë? Sduhet ti kishe dal para-e pyeti Lukas dhe shfryu.
Dreqq-tha i acaruar Felix dhe leshoi Amy e shkoi tek Abigeili por ju afrua me kujdes pasi kishte frikë mos e trembte me keq.
Abigeil-i tha ai me kujdes dhe ajo e pa me sy ku mund te dalloje qart qe kishte frikë ne sytë e saj-je mirë?-e pyeti Felix
Me fal beb me fal-i tha ai dhe ajo ju afrua e e puthi ne faqe.
Te kuptoj jetë ska gjë,cdo njeriu i ndodhin krizat emocionale-i tha Abigeili dhe i buzeqeshi.
Lukas merre e coje ne bodrum taniii-i tha Felix.
Ne rregull-i tha Lukas dhe ngriti nga toka Amy e cila nuk kishte stabilizuar akoma frymëmarrjen.
I qofsh fal femres qe dua se do ishe me te shumtit tani-i tha Felix ne form kercenimi Amy para se Lukas ta nxirrte jashtë.
Aleks zhdukuu-i tha Aleksandrit dhe ai u largua pa bere ze.
E sigurt qe je mirë?-e pyeti teksa mbante ne perqafim Abigeilin dhe po shkonin ne sallon.
Po jam mirë-i tha ajo duke fshehur faktin qe dora e saj po i dhembte si dreqi.
Me fal Syjeshile,nuk doja kurr ta shikoja kete anë timen-i tha Felix dhe u ul ne divan dhe Abigeilin e terhoqi ne prerin e tij.
Ska gje jetë,te thashë. Pastaj un dua te te njoh Felix si anën e erret ashtu dhe ate te miren prandaj nuk ka problem-i tha ajo me buzeqeshje dhe Felix po e shikonte me dashuri.
Cfare kam bere per te te merituar unë ty??-i tha Felix teksa shikoheshin ne sy.
Nuk e di seriozishttt po ta dija ta thoja-i tha ajo dhe Felix e puthi me pasion.
Si thua a e bejmë nje raund ketu?-i tha ai i eksituar.
Jo se vijnë njerez pastaj jam me ato-i tha ajo duke renkuar lehtë.
Po pseee dua ta provoj se si eshte te besh seks ne divan pastaj sa per periodat ska problem e dashir sepse lejohet te behet seks-i tha ai me buzeqeshje djallëzore dhe filloi ti linte puthje te nxehta afer gjoksit.
Ahh nuk uhhh lejohett-po thonte ajo dhe Felix nxori telefonin.
Alo doja te dija nqs eshte e lejueshme qe te behet seks gjatë periudhes kur je me menstruacione doktorr?-pyeti Felix dhe Abigeili u skuq
Po zotri lejohet,edhe pse per disa femra eshte jo shumë e preferueshme,per disa eshte. Madje sipas pyetsorve te fundit del qe femrat kalojn seksin me te mirë gjatë periodave gjithashtu edhe orgazmen me fantastike qe mund te ken provuar ndonjherë-i shpjegoi doktorri dhe Felix po shikonte me buzeqeshje djallëzore Abigeilin e cila ishte e cuditur nga ato qe kish degjuar pasi Felix e kishte lenë ne viva voice.
Faleminderit doktorr-i tha ai dhe mbylli telefonin.
Ateherëëë si thua jetë-i tha ai dhe i futi duart poshte bluzes
Jo beb-i tha ajo dhe felix beri sikur u merzit
Po psee-i tha ai
Se joo Felix nje eshte e sikletshme dhe 2 e provojmë njeherë tjeter pasi tani kam edhe plagen-i tha ajo dhe ai e puthi.
Nje ska pse te kesh siklet pasi unë kam parë cdo pjesë te trupit tend plus edhe hera jote e parë kishte gjak keshtu zere si heren tende te parë perseri dhe e dyta ne rregull por nuk shpeton nga unë herë tjeter-i tha Felix me buzeqeshje dhe ajo e puthi.
Shohim nje film,ke punë per te bere?-pyeti Abigeili
Jo beb nuk kam ne fakt,-i tha butë Abigeilit dhe e puthi ne hundë-ANAA SILL NJE TAS ME KOKOSHKA DHE PIJE-i bertiti sherbyeses
Zgjidh filmin beb-i tha ai dhe u mbeshteten te dy te perqafuar ne divan duke zgjedhur filmin.




❤ ❤
❤❤ ❤❤
❤❤❤ ❤❤❤

Zjarri I HakmarrjesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang