3💚

1.3K 54 11
                                    

Pasi vajzat u larguan edhe ne u lajmeruam qe do te zhvillohej mbledhja prandaj ikem neper dhoma te beheshim gati per ne mbledhje. Pas disa oresh te gjata por te merzitshme qe sipas babait te tij ishin gjera te rendesishme mbledhja mbaroi dhe ai iku ne shtepi bashkë me Lukas.
U fut direkt ne dhomë dhe shkoi te bente nje dush dhe pas dushit u shtri per te fjetur.

Ku esht Aleksandri?-pyeta nje roje
Ne palester zotri- mu pergjigj ai.

U nisa per te palestra ku ishin te gjith djemt dhe fillova te kerkoja per Aleksandrin. Sapo e pashë i kerkova qe te vinte ne zyrë.

Me kerkove Luk- ma tha sapo hyri n zyr
Lukass moree jo Luk-i thash se di pse por me acaron emri Luk
Mirë Luk...Lukas cfar do?- me pyeti
Dua te marresh informacione per 3 vajza sepse pervec emrave dhe qe dinë te flasin shqip nuk dimë gje tjeter.
Emrat e vajzave?- me pyeti
Abigeil ka dhe nje nickname Popi,Beatrisa dhe Kamila.
Ne rregull besoj se brenda 24 ose 48 oreve i ke ne dor te dhenat- me tha
Ne rregull munnd te largohesh-i kerkova.

"Me zor po pres te te njoh me mirë e bukura ime"mendoi ai dhe filloi te lexonte disa dokumente pune.

Kishte kaluar nje javë qe ate dite qe ishin ne pishina dhe per 3 dite fillonte shkolla pasi per arsye te disa protestave shkollat ishin mbyllur per nje muaj. Gjithashtu Beatrisa ishte ndare nga i dashuri sepse pasi kishin kaluar 2 dite qe kur Popi e pa te pishinat duke puthur nje vajzë tjeter,bashkë me Kamilën e kishin ndjekur dhe bere foto me ate kurven qe ai dilte.

Flashback:
Qelbesira si guxon ai te tradhetoj Beatrisin-fliste me nerva Abigeili ndersa shkonin tek shtepia e Beatrisit bashk me Kamilën.
Mirë ne rregull qetesohu,do tia themi me qetesi sepse ti e di shumë mirë qe ajo preket shpejt-tha Kamila e shqetesuar per shoqen e saj pasi e dinte shumë mire sa e lidhur ishte Beatrisi me ate djalë.

Pasi u futen brenda me celsin pasi secila kishte nga 1 celes te seciles prej shtepive te tyre per cfarëdolloj rasti sic thoshte Kamila pasi ishte ideja e saj.

Erdhem nee-bertiti Kamila- mos me thuaj qe po ben krepaa?- e pyei Kamila
Ëhëë krepa me cokollate,banane,biskot dhe luleshtrydhe- ia ktheu Beatrisi-popii ca ke ti jetë qe je e merzitur?- pyeti Abigeilin
Beatris mund te flasim pak?- i tha- te lutem-shtoi me pas
Mirë ulu te sa te heq dhe kete krepin dhe erdha- i tha ajo

Po ca do flasim? Pse jeni kaq serioze? Ka ndodh dicka??-rreshtoi pyetjet ajo
Ëëë si te ta themi...epo nee kemi 2 dite qe ndjekim Rein dhe zbuluam qe ai del edhe me nje vajz tjeter-dhe nxori telefonin ku tregoi video ku ishin duke u puthur ate dite tek pishinat dhe disa foto te tjera- ate dite qe ishim ne pishina e pashë dhe dyshova i thash kamiles dhe e ndoqem dhe doli qe kishim te drejtë-perfundoi Abigeili.

Syte e saj ishin plot me lot por se dha veten por u cua veshi atletet dhe doli nga shtepia. Dhe vajzat vrapuan duke e ndjekur nga pas.
Shkoi para deres se tij dhe filloi ti binte fortë derisa u hap.
Bebb cfar ben ti ketu?- pyeti Rei
Akoma beb thott,akoma mashtron sy nder syyy AKOMAAA-bertiti-mendon se nuk e kam marr vesh se me tradheton-dhe nxori telefonin duke i treguar fotot e videot e bera
E paske marr vesh dmth-tha me nje buzeqeshje te shpifur n surrat- sa u lirova e di apo joo?se nuk dija si te ta thoja dhe vendosa me mire mos te ta thoja. Por me mirë e more vesh vete qe keshtu jam rehat- pastaj ndryshoi komplet duke u kthyer ne serioz-unë Lorenen e dua sinqerisht kurse ti ishe thjesht nje argetim qe do te perfitoja kenaqesi por qe as ate nuk e mora pasi ti je "zonja ndershmeria" dhe pervec puthjeve nuk jepje gje tjeter prandaj fillova ta kerkoja diku tjeter argetimin dhe rastesisht gjeta Lorenen ku pervec argetimit qe marr cdo nate edhe dashuria qe kam per te sa vjen e rritet prandaj meq u ndam te lutem shumë mos me shqeteso me- i tha keto fjalet e fundit me nje nenqeshje
Pas cdo fjale qe degjonte aq me shumë thyhej zemra e saj ne copa te vogla dhe ashtu me zemer copa-copa doli nga shtepia bashkë me vajzat qe ju këputej zemra kur e shikonin shoqen e tyre ashtu.
Pasi doli nga shtepia kthehet te makina e tij qe ndodhej e parkuar ne rrugë,merr nje gur ne tokë dhe fillon ti thyej xhamat e makines dhe duke ia gervishtur,me pas hap shishen e vogel te ujit qe kishte ne dorë por qe brenda ndodhej benzin dhe e sperkat para makinën dhe i vendos flaken.

Zjarri I HakmarrjesWhere stories live. Discover now