Ishte bere 3 dite qe vajzat ishin ne vilë dhe e them me plot gojen qe vila eshtr gjalleruar,ka marr jete dhe nuk eshte e zymtë. Ndodhesha ne zyr po merresha me shumë dokumenta mbi hotelet,restorantet dhe klubeve te mija pasi me kompanitë mbarova punë. Pashë oren dhe kuptova qe ishte bere vonë duhej te dilja nga zyra dhe te shikoja syjeshilen time. Dola nga zyra dhe u drejtova per ne dhomën time por pashë qe aty nuk kishte njeri dhe tani kuptova qe shtepia ishte shumë qetesi,kontrollova dhomat e djemve por as edhe një shenjë e tyre. Po filloja te behesha merak pasi i telefonova dhe ata nuk u pergjigjen. Shkova posht ne kuzhinë dhe pyeta Anën se ku ndodheshin dhe me tha se ishin ne dhomën e filmave dhe u lehtsova. Si fillim shkova u nderrova dhe u nisa per tek dhoma,pashë qe po shikonin nje film aksion dhe ishin shtrir dy ciftet njeri mbi tjetrin dhe Popi vetem me nje tas me kokoshka para.
Beb pse smë the qe ishe ketu,u tremba shumë-i thashë ne vesh,e u ula dhe e mora afer vetes.
Te them se me trembe se them dot pasi ndjeva aromen tende te parfumit por nuk te thash pasi ishe i zenë-me tha ne vesh dhe ktheu vemendjen nga filmi kurse unë e rrethova me duar fortë.
Ke me dhimbje menstruale?-e pyeta me ze te ulet
Pak fare sepse edhe dy dite besoj do zgjasin-me tha dhe e putha ne kokë,keto dite kishte qenë si mos me keq villte dhe donte te rrinte vetem shtrir,hante vetem embelsira,prandaj jam i lehtesuar qe eshte me mirë.
Filmi ishte i bukur dhe me terhoqi edhe mua dhe po e shikoja me vemendje derisa ne skenë del nje aktor dhe degjoj vajzat qe bejnë "awwww",pashë me vemendje Syjeshilen qe po e shikonte me admirim ate aktorin.
E bukur seshte se ka naj gje kushedi cfare ai qe u marroset pas tij-i tha Lukas dhe Beatrisa ju kthye e po e shikonte me inat.
Ska asgjëëë,ska asgjëë epo ti sje mirë nga sytë me duket shko bej nje vizit-i tha atij dhe u kthye te shikonte filmin duke e komentuar kurse Lukas ngeli i shushatur.
Ai eshte yll m yll,shikoi muskujt,sa i mirë qe eshte ca te duash me shumë nga ai-tha syjeshilja ime dhe e pashë i acaruar.
Normale vajzëë eshte nje Toretto aii-tha Kamila
Po praa-tha syjeshilja dhe nuk durova me por e putha egersisht dhe me inat.
Felixx-tha ajo kur u shkeputem por perseri se lash te fliste pasi e putha prapë eger dhe i kafshova buzen e poshtme fort pasi e leshova
Auchh Felix cfar te zurii- bertiti ajo dhe pashë që nga buzet e saj tashm te kuqe dhe te fryra nga puthja po dilte gjak tek buza e poshtme.
Moss te paskam kafshuar fort-mermerita unë
Po me kafshove,me vrave oree-thirri ajo dhe unë e putha prapë por kete herë butesisht edhe pse ajo spo ma kthente nuk po dorezohesha deri sa ajo ma ktheu.
Me fal beb thjesht se di cmë zuri kur te degjoja te flisje ashtu per tjeter person qe sjam un-i thash dhe ajo buzeqeshi
Ska gjë-tha dhe se kishim ven re qe te tjeret kishin ndezur driten dhe po na shikonin
Prz erdhi dhe kjo ditëë-tha Kai duke qeshur
Se do e kisha parë te madhin,te pameshirshmin Felix Sovetskaya te kerkonte falje dhe te perulej para dikujt sma kishte marr kurr mendja-tha Lukas me gojë hapur nga habia.
Rrusho jam gruaja e tij unë,po ti mbylle gojën se do te futet ndonjë gjë brenda-i tha syjeshilja ime dhe unë qesha.
Qe dmth vec per te perulem dhe askend tjeter-thash unë dhe Abigeili me vendosi doren ne faqe dhe me puthi tek tjetra si te isha femij.
Khm khmm,njerez te dashuruar pak vemndje ketu-degjova Aleksandrin te thonte
Fol-ju ktheva rrept
Ateherë e solla vajzen qe donit,ta coj ne zyr vlla?-mu drejtua mua.
VAJZËË/CFARE VAJZEE/HARROJE QE KAI TE VI ESHTE ME MUA NE DHOMË-degjova vajzat qe than njekohesisht te acaruara dhe qe Kamila mori zvarr Kai dhe iku.
Po coje ne zyrë-thashë dhe Abigeili ktheu kokën me slow motion dhe e nevrikosur drejt meje si vrasese.
Do vi dhe unë me ty-me tha duke shtrenguar nofullat
Shiko asgjë nuk eshte sic-i thashë por ma nderpreu fjalën.
TE THASHËË DO VI DHE UNË FUNDI BISEDES-bertiti ajo-eja se po te pret mos e ler te te pres me gjatë-po thonte me ironi por dalloja dhe xhelozi.
Ne te dy do flasim me vonë se tani ke punë-i tha Beatrisa Lukasit dhe iku
O Beatriss-tha Lukas e me pas shfryu i dorezuar
Po ejani pra cfar prisnii-po thonte Abigeili dhe u nis para.
Nuk flisje dot kur ato mos te ishin rreth e rrotull?-e pyeta me nerva dhe Aleksi mblodhi supet.Po pra do takoj vajzë kyyy ne zyrëë madjee vetem per vetemmm-uhhh po shfryja e inatosurrr ne kulm saq se pash fare personin perballë qe u perplasa.
Ouu me fal faji im/me fal nuk doja tham te dy njekohesisht
Ste kam parë ketej rrotull? E re? Dylan-u prezantua ai me mirësjellje. Ishte i gjatë,me muskuj por jo shumë.floket ngjyr te zez te modeluara mirë sipas kohes moderne. Syte ngjyrë kafe te perzier me jeshile. I lezetshem por smë terheq Feniksi eshte me i bukur.
Thjesht mysafire,Abigeil-i thashë
Gezohem-tha ai
Ne rregull mirupafshim-i thash dhe mora per tu larguar por me ndaloi ai duke folur perseri.
A thua do te shohemi prapë?-pyeti dhe ktheva kokën e pashë por si ktheva pergjigje thjesht vazhdova te ikja.
U futa ne zyrën e Felix dhe u ula tek karrikja e tij e po qendroja kemba mbi kemb duke pritur gje qe sgjati shum pasi brenda hyri Felix i cili sapo me pa ngriti njeren vetull dhe beri nje qeshje qe ta haje fare. Nuk foli aspak por erdhi dhe u vendos pas meje me duart e kryq mbi kokën e karriges. Pas tij u fut Lukas qe u cudit kur na pa ne ate menyr dhe me pas ai tipi qe quhej Aleks dhe nje vajzë qe me duket se ishte ajo qe behej fjalë. Ishte me gjatesi mesatare,esmere,sytë ngjyrë blu te erret,floket e gjatë ngjyr te zeza dhe me fije blu si syt e saj kacurrele dhe nga format e trupit ishte shumë super. Nqs do qendronte mund edhe te beheshim shoqe pasi me pelqeu por nqs i vendos syrin Felix ta harroj miqesin me mua pasi do ti thot ferrit hapu sepse edhe ferri do jete me i butë se unë.
Ateherë-degjova Felix te thonte serioz-Amy Monroe
20 vjece.
Origjina:Spanja
Jeton ne Angli
Babai ish-mafioz dhe mamaja psikologe. Gjithashtu je haker. Ka akoma por keto jan kryesore-i listoi Felix te dhenat e saj
Po ne derë te saktë ke trokitur-i tha ajo me ironi
Unë pyes ti pergjigjesh. Po,jo ose shpjegim-i tha rreptë Felix
Ahaa-iu ju pergjigj ajo dhe pashë qe ai u acarua por e mbajti veten.
Si fillim nga e njeh August Armaturov?-pyeti Felix
E kam degjuar por se njoh drejteperdrejt-ju pergjigj qetë ajo
Si perfundove ne duart e atyre dhe perse donin te te jepnin tek ai bastardi?-pyeti Felix perseri
U gjenda ne vendin e gabuar dhe jo ne kohe te pershtatshme-u pergjigj ajo ne form loje
Nuk po tallem un ketu-foli Felix i acaruar
As unë-tha ajo
Fol saktë me mua mos me acaro per te miren tendee-i tha ai qet por e dija qe ishte gati te shperthente
Sic e di ti jam haker,thjesht shkova ne nje darkë e cila nga pamja e jashtme dukej normale por brenda jo dhe nga kurioziteti e merzitjafillova te eksplorojadhe gjeta nje dhomë te erret dhe u futa aty ku gjeta shumë kompjutera dhee si haker qe jam fillova te kontrolloja dhe hodha ne usb qe kisha me vete cdo te dhenë. Kur dola jashtë me kishin par rojet u mundova te ikja por e kotë me zunë usb nuk e gjeten dot pasi nuk e dinin-tha ajo
Cfar darke?-pyeti Felix
Kusherinj te larget te babit tim,still mafia por naten qe u kapa unë ata u sulmuan pasi dikush ishte tradhetar dhe moren vesh qe unë di te dhenat pasi nuk ishin te dhena dosido dhe walaa rashë ne doren e tyre perseri. Aty degjova dhe per atë Armaturovin,kjo ishte nje arsye pse smë lenduan dhe me mbajten te gjallë-tha ajo
Si fillim hakerat a sjanë djem? Dhe e dyta si ka mundesi qe atje po vdisje nga frika kurse ketu po luan me nervat tona e po birbilos si bilbil??-pyeti Lukas dhe un qesha e ajo me pa me inat.
Si fillimmm femer apo mashkull nuk ka te thot pasi haker behet kushdo nqs do e dyta po isha e friksuar pasi ne fund te fundit jam femer dhe atyre nuk ju besoja pasi e dija qe do perfundoja e vdekur as ne ndonj shtepi publike asgjëkundi sepse do te isha rrezik per ta nqs do te isha gjallë-tha ajo autoritare-edhe tek ju nuk eshte se kam shumë besim por hallii ske cti besh kur ske pulën do hash sorren i thon-tha ajo me ironi.
Kishin kaluar 1 orë qe pas foljes me seriozitet nga ana e saj pasi tani ajo vetem bente lojra fjalesh.
Mjafttt bere lojra fol seriozisht-i bertiti Felix fortë
Qetesohu beb,po e ben qe te acarohesh,e benë per inat-i thashë shqip dhe ai me pa me dashuri.Entonces eres su puta? Por qué no estoy sorprendido?(Pra ti qenka kurva e tij? Pse nuk habitem vallë?)-tha ajo spanjisht dhe pashë qe Lukas kafshoi buzen dhe Felix u acarua.
No necesito ser su puta para acercarme o te vas a la cama,cuando soy su esposa.Uno y sólo para el.(Nuk kam nevoj qe te jem kurva e tij qe ti afrohem apo ti futem ne shtrat,kur jam gruaja e tij. Nje dhe e vetmja per te.)-i thashë autoritare dhe me kokën ngritur si nje zonjë e vertet,e pashe qe Felix po me shikonte me buzeqeshje.
Epoo unë kaq kisha nqs ke pyetje tjeter shko pyet mamin tat Zoti Felix-tha ajo dhe aty mua me ra gjaku ne fund te kembve dhe felix ju erren syt nga inati.
TIII,SI GUXON....
YOU ARE READING
Zjarri I Hakmarrjes
ActionHap sytë,idiot. sikur s'ka sy kafsha-bërtiti një vajzë e gjatë,brune,me trup të mirëformuar dhe sytë ngjyrë jeshile e cila nga shtyrja për pak sa nuk përfundoi në pishinë. Me një inat të paparë përplasi derën e zyrës duke dalë jashtë për të shkuar p...