Ufff ore ku jan keta femij??-pyeste e shqetesuar Abigeili
Syjeshilja ime cfare ke?-pyeti Felix i cili hyri ne sallon me djalin e tij 1 vjec ne krahë.
Femijet jan vonuar shumë sot Feniks. Po filloj te behem merak-tha ABigeili dhe Felix e puthi ne buzë.
Do te jen mirë-i tha ai dhe brenda u degjua nje zhurm e madhe te qeshurash.
Si e rrahe ëëë sa mirë ia bere hahavav-degjohej Axel djali Abigeilit
Po shumë mirë-tha tere nerva Melodia vajza e Lukas dhe po shikonte Damian binjakun e Axel i cili kishte bere sherrin.
O zott po kjo gjendjee??-bertiti Abigeili
Cfare keni katranosur-ju tha serioz Felix
Asgjë Damian rrahu njr djalë qe ngacmoj Solanën-tha Jameson djali Kai.
Kush ishte?-foli Felix me nerva
E rregullova unë bab mos ki merak-i tha Damian dhe Felix e pa te birin krenar.
Solana ku eshte?-pyeti Abigeili
Ne kuzhin shkoi-tha Melodia
Erdhet mo budallenj e ju princeshat e xhaxhit?-tha Kai dhe vajzat qeshen e djemt rrudhen vetullat
Me hater o xhaxha nuk shkon keshtu-tha Adrieli djali Lukas.Ateherë,Abigeili me Felix kishin 4 femijë. Trenjakët dhe nje djalë tjeter. Damian 7 min me i madh se Axel dhe Solana Aurora,e cila mbante dhe emrin e gjyshes se saj,ide e Abigeilit dhe ishin 20 vjec dhe djali me i vogel Zayn 1 vjec.
Kai kishte nje djalë dhe nje vajzë binjak. Dior Zara dhe Jameson 20 vjec dhe tashem Kai dhe Kamila po prisnin nje vajzë tjeter pasi Kamila ishte 9 muajshe shtatzanë.
Lukas me Beatrisen kishin 4 femij. Adriel i cili ishte 19 vjec,Melody e cila ishte 18 vjec dhe binjakët Enzo dhe Selina 9 vjec.
Aleksandri dhe Amy kishin dy vajza binjake 19 vjece Ivy(Ivi),Leonora dhe nje djalë 20 vjec Jaxson
Noah dhe Solis kishin vetem dy djem Ansel 18 vjec dhe Leonardo 17 vjec.
Unë po shkoj ne dhomë o ma kur te behet dreka me flisni pak-i tha Abigeilit dhe e puthi ne ballë.
Vajza po ne cdo bejmë?-pyeti Melody
As nuk ia kam iden-u pergjigj Solana mr nje kavanoz para me cokokrem
Solana Aurora Sovetskaya sa here te kam thenë mos te hash nutella kur nuk ke ngren drekë?-i tha Abigeili serioze dhe Felix i shkeli syrin e Solana qeshi.
Shumë herë-tha duke qeshur ajo
Pse qesh moj??-i tha Abigeili por e ndieu veten te leht dhe pa qe Felix e kishte marr ne krah.
Leri te rinjt syjeshilja imee por kujtohu pak qe ke nje plakush per tu marr se ja ke varur fare-i tha Felix e ju drejtua dhomes
Sa te mir qe jan-tha Dior
Sa dua te gjej nje njeri qe te me doj ashtuuu-tha Ivy duke fshir lotet imagjinar
Ehaaa hani mut kot haniii shikoni aty te beni naj cop paraje aty e te rroni si mbret ce doni dashurin-tha Leonora dhe Jameson u lendua nga keto fjalë.
Te drejt ke moter-i tha Solana
Uhhhhh sa me dhemb koka przz ika ne dhomë unë do fle-tha Melody dhe iku ne dhomë. Duke ikur ne korridor dera e dhomes se Damianit u hap dhe ai doli e sapi pa Melody buzeqeshi.
Kukull pse sje poshte me te tjeret ti?-i tha ai dhe ajo buzeqeshi
Doja te flija pak se me dhembte koka-tha Melody dhe syt e tij moren nje shikim shqetesimi
Pse ?? Je mirë apo jo?? Do te bejmë nje vizit?-i rreshtoi pyetjet ai dhe ajo u vendos ne siklet
Khmm jo ne fakt khmm khmm ëmmm kam disa probleme vajzash-tha Melody dhe u skuq kurse ai u clirua e buzeqeshi.
Si thua te te sjell cokollata?-i tha Damian dhe ajo qeshi
Pooo te lutemm-tha Melody e ai buzeqeshte kur shikonte atë teksa buzeqeshte ne atë menyr.
Me prit te dhoma-i tha Damian dhe e puthi ne ballë dhe kjo puthje percoi disa morrnica ne trupin e saj,buzet qe i digjin flakë e shkrinin fare por vetem ideja qe ajo ishte si nje moter per te e lendonte shumë. Kurse atë e lendonte shum ideja qe duhet ta shikonte si moter atë kur nuk kishin asnjë lidhje gjaku dhe ai e donte me shpirt. Por kjo bised u degjua dhe nga dikush tjeter.
U fut ne dhomë u nderrua dhe po priste per cokollatat gjr qe svonoi shumë pasi dera u hap dhe brenda u fut Damian.
Erdhaaa-tha ai dhe ajo qeshi
Jupii-ju pergjigj Melody e filloi te hapte cokollatat e ti hante kurse ai e shikonte me dashuri dhe po tundohej shumë qe te mekatonte.
Ne djall,te dua Melody-i tha Damian dhe e puthi ne buzë Melody kurse ajo ngeli ne shok ishte puthja e saj e parë dhe sdinte si te puthte prandaj la atë te dominonte dhe te shijonte momentin i vinte mirë qe ai kishte te njejtat ndjenja per te. U shkeputen dhe po merrnin frym rendeshem.
Mendon se do na lejojn?-pyeti Melody
Edhe sikur te thon jo nuk te le kurr-tha Damian dhe ajo qeshi
Zonjush dreka gati-tha njera nga sherbetoret qe u fut brenda
Erdhem-i tha Damian dhe ajo doli kurse ai e puthi perseri Melody.
Ikim poshtë pastaj do vi te fle me ty-i tha Damian dhe Melody u gezua
Ok-tha dhe dolën bashke zbriten ne kuzhinë
Baboo-tha melody dhe puthi Lukas ne faqe.
Ca projekti kemi per neser Solana?-pyeti Ivy
Ëëëë me dukey se mbi tokën a ku ta di unë-tha Solana duke ngren pasi Felix kishtee bere cmos qe femijet ti fuste ne nje shkollë dhe ne nje klas
Kir se dini per cfare veni ne shkollë?-pyeti Aleksandri
Kot sa te marrim diplomen dhe pastaj te bejmë lekë duke menaxhuar bizneset tuaja-tha Leonora qe pervec paras dhe qejfit mendja si rrinte askund tjeter
Te drejt ka/bravoo-tha Ivy dhe Solana njekohesisht
Femijë nga do te veni sot?-pyeti Kamila
Shtepi mam-i tha Jameson
Doni te na perzeni ëëëë apo jo hallë?-i tha Ansel me buzeqeshje djallëzore
Qepe ore trap-ja ktheu Noah e te tjeret qeshen
Po ti teze do besh naj femij tjeter-i tha Ivy Solis
Shohim e bejmë per momentin mirl i kam-u pergjigj ajo qetë.
Pasi mbaruan dreken te gjith shkuan te shikonin filma dhe pas filmave te gjithë ran per te fjetur pervec tij. U fut ne dhomën e saj dhe u shtri anash saj ne krevat.
Ëmmm Damiann-tha ajo e buzeqeshi
Fli kukull ketu jam sot-i tha ai dhe fjeti gjumë me te.
YOU ARE READING
Zjarri I Hakmarrjes
ActionHap sytë,idiot. sikur s'ka sy kafsha-bërtiti një vajzë e gjatë,brune,me trup të mirëformuar dhe sytë ngjyrë jeshile e cila nga shtyrja për pak sa nuk përfundoi në pishinë. Me një inat të paparë përplasi derën e zyrës duke dalë jashtë për të shkuar p...