Σημείωμα συγγραφέα

21 1 0
                                    

Παρακαλώ διαβάστε το ολόκληρο προσεκτικά!

Το δεύτερο βιβλίο της σειράς "Αφιερωμένο σ' εσένα", είναι μία συλλογή 59 έργων εμπνευσμένα από τον πρώτο μου ερωτικό σύντροφο.

Πρόκειται για έργα που έγραψα πριν, κατά την διάρκεια και μετά την λήξη της σχέσης μας, και είναι μερικώς ή εξολοκλήρου αφιερωμένα σ' εκείνον.

Τα έργα χρονολογούνται από Σεπτέμβριο 2019 εώς Αύγουστο 2021, και έχουν τοποθετηθεί στην συλλογή κυρίως με χρονολογική σειρά.

Στην συλλογή περιλαμβάνονται μόνο έργα που έγραψα εκείνο το διάστημα, και έχουν στενή αλληλεπίδραση με το συγκεκριμένο άτομο.

Η γλώσσα των περισσότερων έργων είναι η ελληνική, αν και 6 από τα 59 είναι γραμμένα στα αγγλικά. Παρόλα αυτά, μετά την δημοσίευση του βιβλίου θα ακολουθήσουν επιπλέον κεφάλαια που θα περιλαμβάνουν την ελληνική εκδοχή αυτών, συν κάποια ακόμα έργα.

Η φύση των έργων ποικίλλει, καθώς εμπεριέχονται τόσο ποιήματα,  όσο και στιχάκια και τραγούδια. Επιπλέον, δεν έχει γίνει επιλογή των καλύτερων έργων, αλλά έχουν περιληφθεί όλα στην συλλογή, προκειμένου να είναι μια ολοκληρωμένη σύνθεση και να αφηγείται, με το τρόπο της μέσα από μεμονωμένα έργα, μία ιστορία.

Ακριβώς γι' αυτό το λόγο θα ήθελα να τονίσω ότι τα αρχικά μου έργα, δηλαδή τα έργα που συμπεριλαμβάνονται σε αυτό το βιβλίο και χρονολουγούνται στο 2019 με αρχές του 2020, όπως ενδεχομένως και κάποια ενδιάμεσα, πιθανότατα να σας απογοητεύσουν και να σας αποθαρρύνουν από το να διαβάσετε όλη την συλλογή. Θα σας πρότεινα όμως να της δώσετε μία ευκαιρία, καθώς αργότερα ακολουθούν πολλά, κατά τη γνώμη μου, αξιόλογα έργα. Κάποια από τα καλύτερα μάλιστα που έχω γράψει ποτέ έχουν συμπεριληφθεί εδώ. Πιστεύω λοιπόν ότι σίγουρα αξίζει να τα διαβάσετε, άλλωστε γι' αυτό το λόγο κιόλας την δημοσιεύω.
Η ανάγνωση κάθε κεφαλαίου διαρκεί κατά μέσο όρο ένα λεπτό, επομένως δεν υπάρχει περίπτωση να χάσετε τον χρόνο σας διαβάζοντας κάποια όχι τόσο καλά έργα.

Πριν από κάθε έργο προηγείται ένα εισαγωγικό κεφάλαιο το οποίο περιλαμβάνει τις σκέψεις μου μαζί με ένα επιλεγμένο μουσικό κομμάτι. Η επιλογή της μουσικής έχει γίνει πολύ προσεκτικά, με σκοπό ο αναγνώστης να βιώσει στο έπακρο την εμπειρία κάνοντας μια μεγάλη βουτιά στον κόσμο της ορχηστρικής μουσικής, της κέλτικης και Wiccan μουσικής και κουλτούρας, και γενικότερα της μαγείας. Υπάρχουν κάποια καταπληκτικά τραγούδια και καλλιτέχνες ανάμεσα σε αυτά τα έργα, που σίγουρα αξίζει να ακούσετε. Θα πρότεινα λοιπόν, να αναπαράγετε την μουσική ταυτόχρονα με την ανάγνωση του κειμένου, και αν θέλετε, γιατί όχι να ακούσετε ολόκληρο το playlist στο κανάλι μου στο youtube.

Τέλος, να τονίσω πως ό,τι περιλαμβάνεται γραπτώς σε αυτό το βιβλίο είναι πνευματική μου ιδιοκτησία, και απαγορεύεται η αντιγραφή ή αναπαραγωγή του χωρίς την άδεια μου.

Χαίρομαι πολύ που είστε εδώ,
και ελπίζω να κάνουμε μαζί ένα όμορφο ταξίδι.

Καλή ανάγνωση!

Το Τετράδιο Της Μάγισσας (ΑΣΕ Συλλογή #2)Where stories live. Discover now