Bölüm - 3 "Mutasyon"

46 9 3
                                    

Öğlen saat 14:20'de Muhammet uyanır ve salona gidip oturup dün gece olanları düşünür. Psikolojisi yerle bir olmuştu. Dayanamayıp silahlardan birini alıp kafasına sıktı. Ve herkes patlayan silah sesine uyanıp salona giderler. Yerde ölü bir şekilde yatan Muhammet'i görünce şok olurlar.

Ömer: Ne yapıcaz olum?
Ebubekir: Of bilmiyorum bilmiyorum.

Ambulans çağırıp Muhammet'i yıkamaya götürürler. Yıkarlar kefenleyip tabuta koyarlar. Cenazesini hemen halledip geceye hazırlanırlar. Çünkü saat 19:38'dir. Ekipmanları tamamlayıp otomatik silahları açıp beklerler. Saat 20:00'da bütün evlerin kapısı kapanır, ve ölüler saldırmaya başlar. Ekip korunmalıdır fakat etrafı gezip yardıma ihtiyacı olan var mı yok mu diye bakmalıdırlar. Komuta Ebubekir ve Mehmet Ali'de olduğu için her söylediklerini itirazsız yaparlar.

Mehmet Ali: Ömer, Uğur siz tesislere gidin birşey olursa telsiz aktif haber verirsiniz.
Ömer: Şunları bazen öldüresim geliyor ya.
Uğur: Niye lan?
Ömer: Her boku biliyolar diye komuta onlarda.
Uğur: Kanka sakin ol! Bak en çok oyun oynayan benim ve çok taktiğim var ağzımı açıyo muyum?
Ömer: Üf tamam be. Lan noluyo orda?

Gördükleri şey ölülerin saldırısına uğrayan bir erkekti. Hemen yardımına koşarlar. Ölüleri öldürürler ve toz olurlar çünkü bu ölüler 2 kez ölmüşlerdi 3.'de ise toz oldular.

Ömer: İyi misin? Bana bak! İyi misin?
Uğur: Ömer?
Ömer: Dur bi! İyi misin? Ses versene!
Uğur: ÖMER!
Ömer: NEE? Hasss. Hey Memo, Memo!
Mehmet Ali: Alo, noldu bi sorun mu var?
Ömer: Ölüler etrafımızı sardı!
Mehmet Ali: Nerdesiniz?
Ömer: Okulun ordayız çabuk gelin!

Hiç vakit kaybetmeden motorlara binip yanlarına giderler. Yardım edip kurtarırlar. Ama Ömer ile Uğur'un kurtardığı adam ortada yoktur. Ararlar ama çok geçtir, çünkü o adamda arada kaynayıp ölmüştür. Aynı gruplar tekrar dağılır. Ömer ve Uğur itfaiyenin oraya gider. Ebubekir, Mehmet Ali ve Rüveyda ise köy içine gider. Ölüler etraftadır ama görüş mesafeleri sadece 1 metre olduğu için onları görmeyip saldırmıyorlar. Ömer bir anda tabancayı çekip Uğur'u vurur. Uğur ölür ve 1 dakika sonra ölü gecesine dahil olacaktır.

Ömer: Alo, Memo nerdesiniz?
Mehmet Ali: Köy içindeyiz ne oldu yine?
Ömer: He yok bişey. Burası temiz yanınıza geliyoruz.
Mehmet Ali: Tamam. Bekliyoruz burda.
Ömer: Tamamdır. Olum siz bittiniz! Sizi öldürüp Rüveyda'yı da kendime saklıyacam! Hehehe.

Ömer yanlarına gider.

Ebubekir: Uğur nerde?
Ömer: İtfaiyeden su içicem dedi.
Ebubekir: Olum manyak mısın? Niye yanlız bırakıyosun çocuğu?

Ebubekir büyük bir hırsla hızlı adımlarla itfaiyeye doğru gider. Mehmet Ali ve Rüveyda'da onu takip eder. Ömer bir anda Rüveyda'yı boynundan sıkıp kafasına silah dayar. Rüveyda çığlık atar ve Mehmet Ali'yle Ebubekir arkasına döner. Ömer'e silah doğrulturlar.

Ebubekir: Ömer ne yapıyorsun olum sen? Saçmalama lan!
Ömer: Sus lan! Her şeyi siz biliyosunuz, her boka biz koşuyoruz. Yeter lan bıktım!
Rüveyda: Mal gelmeseydin o zaman! Bebek gibi evde otursaydın.
Ömer: Sus kız! Seni öldürmek istemiyorum, daha neler yapıcaz seninle.

Derken Ömer'in arkasından birisi taşla kafasına vurur. Bu Uğur'du.

Uğur: Gerizekalı.
Ebubekir: Uğur? Kardeşim, iyi misin niye bıraktı bu mal seni?
Uğur: Bırakmak mı? Olum beni öldürecekti lan.
Rüveyda: Öldürmek mi?
Uğur: Aynen bildiğin öldürecekti.

O sırada güneş hafiften kendini gösterir, ölüler yine koşuşmaya başlar. Ama bu kez kaçamayıp 3. kez ölen bir sürü ölü vardı. Neyse Ömer'i sırtlayıp eve götürüp bağlarlar.

Ebubekir: Eee anlat bakalım nasıl öldürecekti bu seni, ve nasıl kurtuldun?
Uğur: Şimdi itfaiyenin orda bir anda silahı çıkarıp ateş etti üzerimde de zırh varya...
Rüveyda: Ne zırhı lan? Bize niye vermedin lan?
Uğur: Ya özür dilerim ama napim unuttum. Beni biliyorsunuz. Neyse sonra olayı anladım zaten mecbur ölü taklidi yaptım. Sonra uzaklaşınca ara sokaklardan koşup saklandım. Olası bir durum için yani. Zaten sonuçta burda gördüğünüz gibi.
Mehmet Ali: Vay be. Unutmadan şu zırhlardan bize de ayarlar mısın reis?
Uğur: Ayıpsın. Alo Mervan şu bizim zırhlardan 3 tane ayarlasana. Heh sağolasın hadi görüşürüz.

Ömer bir süre sonra uyanır. Ekip bunu fark eder ve döve döve sorgularlar. Ama sonuç alamazlar. En sonunda Ömer'i gece vakti ölülerin önüne atıp ondan kurtulmaya karar verirler. Ona zarar veremezler çünkü çocukluk arkadaşlarıydı. Ama bu zamanda tek bir ihanet edene birdaha asla güven olmaz. Neyse zaman su gibi akıp geçer ve saat 19:50 olur. Ekip yine hazırlanıp otomatik silahları açar. Ama geçen gecelerden daha fazla otomatik silah vardı. Çünkü Uğur'un oyun ekibi online turnuvalara katılıp gelen paralarla daha fazla otomatik silah üretiyorlar. Saat 20:00 olmuştur ve gece başlamıştır. Fakat o da ne? Ölülerde bir değişiklik var! Hepsinin boyu 2 metre uzamış, görüş açıları 1,5 metre olmuş ve hızlanmışlar. 3. geceyi atlatan her ölü, geçen her gecede bu şekilde mutasyona uğrar.

Rüveyda: Noluyo lan?
Ebubekir: Olum oyun mu oynuyoruz lan?
Uğur: Geliyolar kaçın! Bizim sığınağa çabuk!
Ebubekir: Ömer ne olacak olum?
Mehmet Ali: Bırak orda gel.
Ebubekir: Hakkını helal et Ömer. Ama sen kaşındın!

Geceyi Uğur'un sığınağında geçirirler. Ekip çok yorgun olduğu için uyuyakalır. Saat 13:00'a kadar uyurlar. Uğur'un oyun ekibinden bir tane arkadaşı arayıp uyandırır. Çıkıp yemek yerler ve sonra alışverişe çıkarlar. Eve gelip bir sonraki gece için dinlenmek zorundadırlar. Uğur yatmadan önce Mervan'ı uyarır.

Uğur: Mervan eğer birşey olursa hiç düşünmeden bizi uyandırın!
Mervan: Tamam kanka.

BÖLÜM SONU

Ölü Geceleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin