Saat 19:30'da Ebubekir uyanır, ve herkesi uyandırır. Ebubekir önden hazırlanır, diğerleri hazırlanırken o da elleri arkada ileri geri yürürken planı açıklar.
Ebubekir: Gençler bu sefer ki strateji farklı. Öncelikle kişileri ayırıyorum. Mehmet Ali, Serdar ve Rüveyda, siz merkeze gidip yakın mesafelerle dağılıyorsunuz. Irmak, sende benimle geliyorsun. Bu sefer gelebilecek ölülerin sayısında artış olmasını bekliyorum. Çünkü her ölü artışında ölü gecelerinde havanın daha da kara olduğunu fark ettim. Bununla beraber küçük bir hesapla artış olacağı kanıtına vardım.
Mehmet Ali: Kanka artış olacak madem karşı koymak için ne düşündük?
Ebubekir: Heh beklediğim bir soru. Orasını ben düşündüm. Ölü artışını fark ettiğimde o konu üzerinde yeni şeyler geliştirdim. Otomatik silahlarla uyumlu çipler ve sensörler hazırladım. Bu da silahların çevredeki ölüleri algılayıp o yöne doğru ilerleyip öldürmesini sağlayacak.
Serdar: Peki diyelim ki, silahlar aynı çevreyi algılayıp aynı yere doluştu. O sırada da başka ölüler etrafı yıkıp geçti. Nasıl toparlayacaz?
Ebubekir: Merak etme onu düşündüm. Algılama çipi eklediğimi söylemedim galiba. Bu çipin görevi, bir otomatik silahın gittiği yeri öbür otomatik silahların algılamasını ve hepsinin bir yere doluşmamasını sağlar. Evet sorusu olan?Sorusu olan çıkmaz.
Ebubekir: Güzeeel. Hadi bakalım herkes yerine. BU GECE SON GECE OLSUN!
Ekip dağılıp yerini alır. Ölüler yeni bir mutasyona uğramışlar. Ama garip birşey. Bir tane ölü "Tote Kraft" diye bağırıyor ve 5 tane ölü ona doğru atlarlar. Bu da birleşimi sağlar ve fazla bir büyüklüğe sahip olur. Bunu görünce Serdar telsize sarılır.
Serdar: Ebu? Ebuu?
Ebubekir: Noldu?
Serdar: Hani sen dedin ya "Bu gece son gece olsun!" diye.
Ebubekir: Eeee?
Serdar: O işi unut! Daha çoook zaman var.
Ebubekir: Lan şu işi adam akıllı anlatsana!Mehmet Ali sinirle telsizi alır:
Mehmet Ali: Ya gerizekalı bu ibneler mutasyona uğradı. Biri salak salak bağırıyo 5 tanesi atlıyo üzerine öküz kadar oluyo lan.
Ebubekir: O ne saçma şey lan öyle? Neyse üçünüzde güvenli bir yer bulun saklanın. Bir sorun olunca haber verin.Üçlü grup güvenli yer bulup saklanırlar. Ebubekir ve Irmak ise dolanıp büyük bi sorun var mı diye bakınırlar. Sorun yoktur. Ama anlık gelen "Tote Kraft" sesi ile irkilirler. Arkalarını döndüklerinde karşılarında 3 metrelik bir ölü.
Ebubekir: Anasının...
Irmkçç: Ebuu, ne yapıcaz?
Ebubekir: Bilmiyorum ama hareket etmeyince bişey yapmıyo baksana. Gidene kadar bekleyelim.O sırada Serdar telsizden seslenir.
Serdar: Ebuu? Ebuu? Lan Ebuu?
Ebubekir: Hay senin Ebu'nun ta... Sus gerizekalı ölcem laaan.Telsizden yükselen sesi duyan dev ölü, Ebubekir'e yaklaşır. Ebubekir korkudan gözlerini kapatır hiç kıpırdamaz.
Serdar: Ebuu noldu lan? Ses verin!
Rüveyda: Serdar sus lan bi! Yeter! Belki bi durum var. Bi bekle!Serdar Rüveyda'yı dinler ve susar. Sessizlikten sonra dev, geri çekilir. Ebubekir titreyerek küfür eder. Telsizi eline alıp:
Ebubekir: Lan gerizekalı Serdar. Neden susmayı beceremiyorsun. Ölüyodum laan salak. Neydi bu kadar önemli olan şey anlat bakim.
Serdar: Şeyyy acıktım da "Yemek yemeye gidebilir miyim?" diye sorucaktım.
Ebubekir: Serdar, ben sakinleşene kadar sakın yanıma yaklaşma!Ekip buluşur. Ebubekir biraz daha sakinleşmişti. Saat daha 02:00'dir, gecenin bitmesine 3 saat kalmıştır. Bu 3 saat içerisinde bizim ekibimiz planı iyi uygulamaya bakar. Neredeyse tamı tamına 300'den fazla ölüyü öldürürler. İşleri rahatlar. Eve çekilip iyi bir uyku çekerler.
BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Geceleri
ActionSelim Akgün adlı Bilim Adamı bir formül yaptı. Ve bu formül sayesinde ölüler canlanacaktı. Canlanınca ise dünyayı ele geçirecekti. Ama karşısında sağlam bir ekip vardı. Bu ekibe karşı koymak zordu. Her türlü kazanan yine iyiler oldu...