"Hmeichhe hrang hrang kawp kual in a rei ber ah karkhat vel te a kawp ve a. A ṭhen phei chu nikhat atân chauh te. Hmeichhia rilru hi lo tina ve tawh viau mahse atân hi chuan ṭhahnem tak an awm reng tho"
"Chutiang mi chu ka partner tur a ni hi ka awih thei lo. Ka duh lo e Chim Jeon a ni bawk nen tihtheih ka nei bawk si lo. Kei model thar ve mai ka nia"
"Enge i duhloh vak a. Thiktu tamtak i nei der tawh tih hre ta che. In thlalak ah lah hian in inhmeh dun rem rem mai lehnghal. I hria em Sum hian a vur nasa dawn che Jk i thawhpui chuan. Model hlawh sang lutuk nih kha"
"Ka hria mahse a bulah khan ka awm nuamlo lawm. Jungkook a ang bawk si nuam ka ti hlawl lo"
"Awm thiam zir tum mai rawh. Tunkar i buai dawn sia weeknd ah bazar ang aw" rawn ti teh daih
"Ka hrelo le. Mut ka chak ber ka ring" Ka ti sup a
Rei fe Jimin nen chuan kan in bia a. Kan in biak zawh meuh chuan a lo tlai leh dawrh tawh.
Jungkook chuan min rawn call ta miah lo. Ka lunghnur deuh
Mahse lo lungawilo ve ngawt tûrin tunge ka nih chuan.
Zan tin min phone a, ngaiah ka nei hman emaw ni , a la rei loh nen hian in
Naktuk hun tur ngaihtuah chungin zanmu ka chhing ve leh ta a.
Ka mutui ang phian a.
Ka zing tho chu ka khi var var reng mai. Achhan pawh ka mumang duhthusam a a nawm vang mawle.
Tunge ka hmuh chu in hriat vek mai ka ring....
Ka ngaihtuah let leh ṭhin a tak nise ka tihzia hi
Ka insiam malh malh a, ka in uluk viau bawk.
Nidang aiin ka hman hma a, pawn a ṭhutna awmah chuan ka ṭhu a
Jungkook rawn tlân hun ka nghâk ran.
Ka lo thlir leh dauh dauh thin
Vawiin chu a rawn tlai dawn mawni le
Sana ka en a
A rawn thlen hun pangngai pawh a pêl tawh.
Ka phone mai dawn mawni
Phone tum chuan a number chu ka hmet chhuak a.
Ka inngaihtuah leh phawt
Keihi ka â mi Jungkook Jeon Company CEO hi kei a hnuaia hnathawk ve mai hian min rawn hruai dawn nge tih ka zawt ang maw. Teuh lo mai
Ka mood chu a inthlak thawk a tih theih ang.
Nizânah a tih ziah dân angin min rawn be tawh lo a,. Vawiin ah lah min rawn hruai lo bawk a
Min ning a ni tawh ngei ang. Nge ni a ka duh tih a hria nga min pehhel a tum ni thei mai ngem nilo hriat theih dan tur a nei lo hrim hrim. A nilo ang,. A hruai ziah tur pawn a boss emaw pawh ka nilo a a mah kha ka boss zawk chu nia lo beisei ve vak chu an âtthlâk ka ti leh zawk si....
Ka thaw hak a
Hetiang a awm tûr hi ka nilo.
Ka hna a ka tlai hma in kal vat zâwk teh ang...
Taxi rawn tlân mai an vang angreng phian bawk sia. Ka theih chin chin chu ke chuan ka kal ta sawk sawk a.
Ka khuahar ru phian lehnghâl.
Chak thei ang ber chuan ka theih ang tawk in ka kal a mahse a hunah ka thlen theih pawh ka ring tawh lo...
Ka phone rawn ri a