1

2.4K 142 171
                                    

İnternet

" O kadar güzel olacak ki anlatamam. Sonunda ya! Sonunda aynı okulda olacağız!" Ellerini çırparak konuşuyordu. Aynı zamanda yatakta oturarak zıplıyordu.

"Seni bizim sınıfa alırız sonra beraber otururuz, evlerimizde yakın yani okula beraber gideriz geliriz. Bazen okuldan sonra dolaşırızda offf muhteşem olacak!"

Evet okulumu değiştiriyordum. Naklimi aldıracağım okulun hem puanı hemde anlatım biçimi (eski) okulumdan daha iyiyidi. Eylül de buna seviniyordu.

"Bak bugün günlerden cuma bizim 2 günümüz var! Öncelikle üniforma için benim tanıdığım dükkana gidiceğiz oranın malları daha iyi daha sonra kuaföre gidip saçlarını yaptırıcağız bu okul eski okulun gibi saça karışımıyor hatta boyatırız! Her neyse daha sonra..." Eylül böyle konuşurken telefonuma bildirim geldi.

Mesaj Furkan dan dı.

Furkan: Mel' duydum ki okulu değiştiriyor muşsun? Lütfen kötü bir şaka de :/

Ben: Hayır gerçek. Ama bu konuşmayacağımız anlamına gelmez

Furkan: Hayırlı olsun ne diyeyim

Ben:<33

Geri Eylül'e baktığımda hala plan(lar) yapıyordu.

Telefonuna bakarak "Bak! Zarada indirim varmış. Gratiste Aynı şekilde okul başlamadan önce indirim yapmışlardı. Pull&bear a bakmıyorum bile orası baya pahalı."

"Sanki zara değil" dedim. Halıya yatarken.

"İNDİRİM VARMIŞ DEDİM YAAA!"

"Allah aşkına en fazla ne kadar indirim olabilir ki?" Dedim göz devirerek.

Sırıtarak "yüzde 50" dedi. Ondan sonrasını tahmin ediyorsunuzdur zaten.
Koşarak bizim eve gittik oradan yalvar yakar annemden para alınca koşarak durağa gittik. Durakta beklerken Eylül kafamızda fiyatı oluşsun ve en kötü ihtimalle mağazada biter diye online dan bakıyordu.

"İnternetim sana feda olsunn" diyerek bakmaya devam ediyordu.

Ben mi? Ben tabiki bakamadım. Çünkü ay başı, iki günde internetimi bitirdiğim için tüm ay internetsiz gezerdim. Bu yüzden az kola bitirmedim değil.

_______

Elimizdeki poşetlerle sırıtarak kapıdan çıktık. Mevsimlik alışveriş yapamadık tabi ama ben 2 tane bol kesim örgü ceket ve biri zebra desenli diğeri ise bol kesim mavi kot şeklinde iki pantolon aldım.

Eylül ise indirimde diye bir tane sweat 2-3 tane tişört 3 tanede pantolon almıştı. Biraz daha paramız olsaydı daha almak istediğimiz çok şey vardı ama paramız yoktu.

Dışarı çıktığımızda havanın karardığını gördük.
Eylüle e dönerek "saat 2 de gelmemiş miydik?" Dedim

"Eylül ayında bile olsak zaman çabuk geçiyor" dedi saatine bakarak.

"Saat 7 olmuş" diye devam etti kafasını sallayarak.

"Kuaför işi sonraya kaldı" dedim. Durağa giderken.

"Merak etme daha 2 koca günümüz var" dedi heyecanla...

__________

İnternet olayı kesinlikle ben LNMLÜĞMŞÜMIÜMĞL çünkü asla internetim olmaz sürekli arkadaşlarımdan çekerim eheheh

Her neyse uzun zamandır texting yazmak istiyordum

Sanırım bugün üç bölüm atarım

Bölümü beğendiyseniz vote atmayı unutmayınn

Öpüldünüz
💕

GUZELIM| Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin