10

910 53 100
                                    

ASLA KENDİNİZİ BİR BOK ZANNETMEYİN

(Bu arada medya kavgayı izleyenler)

"Lan! Ne olduğu bile belli olmayan orospu evladı! Sen daha yüzünü göstermeden ne oluyorda milletin özeline giriyorsun ha?! ..." Diye devam ederek benim bile yeni öğrendiğim küfürler etmeye başlamıştı.

Kim mi?

Tabiki Alp

Şaşırdık mı?

Hayır!

Her neyse tabi herkes şok ve biri yumruk yiyor aa o da ne?! Kim bu dayak yiyen? evet!

BUSE

hani şu Ahu ya yorumlarda saydıran

Peki kimden yiyor?

Benden

Dur! Olaylar hızlı gelişti!

Hemen 15 dakika öncesine dönelim

*15 dakika önce*

Herkes şok olmuş bir şekilde telefonuna bakıyordu. İçimdeki suçluluk duygusu arttıkça artıyor ve dayanılmaz bir hâl almaya başlıyordu.

Ahu ortalıklarda gözükmüyordu.

Eylül kulağıma doğru "Sen onu uyarmış olsaydın bile işler değişmeyecekti" dedi.

Yorumlarda ki kızı tanıyordum.

Buse

Bizim sınıftaydı. Arkadaşları ile gülüyorlardı.

"Neye gülüyorsunuz lan?!" Diye bir çocuk ortaya atıldı. Sarışın uzun boylu bir çocuktu, sanırım okulun futbol takımındaydı.

"İşiniz gücünüz yok mu? Dağılın!"

"Ne zamandan beri senden emir alır olduk?!" dalga geçerek söylemişti Buse.

"Bakın bu yaptığınız hiç hoş değil! İnsanların özeli başkalarının ağzına verilmemeli" dedim bende

"Yağ ha ha evet! O duygu iyi biliyorsundur sen!" Diyerek gözlerini devirdi.

"Sen hiç yaşamadın mı?" Dedim Buse ye doğru, nedensizce kendimi suçlu buluyordum.

"Ben sizin gibi işler çevirmiyorum benim utanıcak ne ailem ne de davranışlarım var!" Diyerek altın sarısı saçlarını kulağının arkasına attı.

Sinirleniyordum.

O da bunu fark edecek ki "Ne o?! beni mi döveceksin?!" diyerek bana doğru gelmeye başladı.

"Lan! Ne olduğu bile belli olmayan orospu evladı! Sen daha yüzünü göstermeden ne oluyorda milletin özeline giriyorsun ha?! ..." Diye devam ederek benim bile yeni öğrendiğim küfürler etmeye başlamıştı.
Buse'ye değilde itiraf sayfasının adminine ediyordu tabi.

*ŞİMDİ*

Alp hızlıca ortama giriş yapıp bağırıyordu. Onun gazıyla dibime kadar gelen Buse' bin sağ yanağına doğru yumruk attım.

Burayı size anlatmış mıydım?

HAYIR ANLATMAMIŞIM

Ve o sesi duydum. Bu ses Eylül'ündü

"GERİZEKALI! O BOKSÖR!"

Evet

Dayak zamanıydı.

Dayak atanlar ve yiyenler...
Hayat böyle işler

Medya çok iyi değil mi ama LMÜKÜŞMÜŞÜŞÖÜŞĞMÜ

Melisa'yı aklı başında bir kız yapmak istiyordum kızın geldiği hale bak?!?

Ayy bi şey dicem babaanne bölümü yapcam LNLÜJPÜKLÜKÜŞÜÜŞ
BÖLÜM 12 DE

Neyse

Bölümü beğendiyseniz vote atmayı unutmayınn
💕

ÖPÜLDÜNÜZZZ

GUZELIM| Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin