ÖZEL MÖZEL DİNLEMEDEN KAPI DİNLEMELER... TACİZCİLİĞE GİRİŞ BÖLÜM 1Yanıma gelen biri sessizce "Gül" dedi.
Kaşlarımı çatarak ona baktım."Salak gibi ağlamayı kes ve gül! Böylece insanlar canının acımadığını görünce susacak!" Bunu her ne kadar sessizce söylemiş gibi olsada sesi beynimde yankılanmıştı. Ona baktığımda buğday tenli açık kahve saçlı orta boylu bir kız olduğunu gördüm.
Elimdeki telefonu Eylül' e göstererek "Offf otobüs şöförünün ani kıvırmalarıyla midem A-CA-YİP bulanmıştı HAHAHHAHA daha sonra bulduğum ilk tuvalete girip kusmaya başladım ama ne kusma bildiğin organlarım çıktı birde ne göreyim erkekler tuvaletiymiş! AHAHAHA" diye gülmeye başladım Eylül'de dahil beni izleyen herkes şaşırmıştı. Hatta bir kaç kişi çevreyi terk etmişti. İşe yarıyordu!
İnsanlar kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakıyorlardı sırıtmaya başlamıştım.
Onlara artık istediğini vermeyecektim.
Sınıfa girdiğimde şişman, saçları ensesine kadar olan bir çocuk gülerek "Melisa sen misin?" Dedi
"A-ha" dedim göz kırparak böylece gönderiyi takmadığımı gösteriyordu.
3. Ders ziliyle yerlerimize oturduk. Hoca geldiğinde ayağa kalkıp kendimi tanıtarak iyi bir yılın geçmesini umduğumu söyledim falan derken hoca dersi anlatmaya başladı.
Kapının çalmasıyla herkes kapıya bakmaya başladı içeri bana gülmemi söyleyen kız gelmişti.
"Kusura bakmayın geç kaldım" dedi ama hiç mahçup gibi durmuyordu.
"Tamam geç yerine!" Sağ omzuna taktığı çantasını sağ eliyle tutup gözlerini kısarak yer baktı ama tek boş yer, benim arkamdaydı.
Çantasını duvar kenarına koyup diğer tarafa oturdu. Kapı tekrardan çalmıştı hoca sinirle kapıya bakıp "gir!" Dedi
İçeri Alp girdi
"Hadi len ordan" dedim kendi kendime o da mı bu sınıftaydı?"Müdür Melisa yı çağırıyor" dedi hocaya bakarak.
"Tamam Alp cim Melisa kalk!"
"Melisa kalk dedim!" Hoca 2. Tekrarı söyleyene kadar benden bahsettiğini anlamamıştım.
"İyide ben daha yeni geldim müdürlük ne işim var ki?"
"Kustun ya ondandır" dedi ensesine kadar saçı olan şişman çocuk.
"Ha-ha" dedim göz devirerek.
"Ee peki madem" dedim çantamı elime alarak.
Alp hızlıca çıkmış kapıyı açık bırakmıştı. Bu havalar neydi?!
Arkasından gittim.
Ellerini cebine koymuş beklerken "Gördün mü?" Dedi
"Neyi gördün mü?" Dedim kafamı sallayarak
"Seni ispiyonlayanı"
"Ne bileyim ben? O ara klozeti zor görüyordum onu sana sormalı"
"Haha yok bende görmedim" dedi ufak bir kahkaha atarak
Biraz yere baktıktan sonra "Müdür seni bekler" dedi ve asker işareti yapıp gitti.
Kapıyı tıklatarak içeri girdim. "Melisa Çağlayan değil mi?"
"Evet"
"Tamam geç kızım otur şöyle"
Dediği yere oturdum
" Kızım senin kaydını alamadık bu yüzden önceki okulunla konuşman lazım. Yoksa yok yazılırısın. Bu 1 hafta falan sürer eğer sorun değil dersen sen bilirsin ama boş yere yok yazılmak istemiyorsan konuş derim"
"Teşekkürler efendim" dedim ayağa kalkarken
O bilgisayarına dönünce bende kapıya yöneldim. Dışarı çıkıp sınıfa doğru giderken fısıltı duymaya başlamıştım.
Bu fısıltılar bir sınıftan geliyordu camdan içeri bakınca sınıfın boş olduğunu gördüm bir de sağ taraftan bakınca içeride iki kişi olduğunu gördüm. Soldan gözükmemek için oraya geçmişlerdi.
Konuşmalarını istemeden merak ediyordum.
Kapıya kulağımı dayadım.
"Ahu'yu artık bitirmek istiyorum! Bitir şu işi!"
"Merak etme. Onunda sırları var"
Bu hikayeye başlarken nasıl bir şey yapacağımı bende bilmiyordum ama artık kafama oturmaya başladı sonu bile ayarladım eheheh
Sizi sıkmamak için bölümleri kısa tutuyorum🥺
Eğer bölümü beğendiyseniz vote atmayı unutmayınn
ÖPÜLDÜNÜZZZZ
💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GUZELIM| Yarı Texting
ChickLit-tamamlandı- °°°°°° Neredeyse her okulun itiraf sayfası olur ama ya bunun ucunu kaçırırlarsa? Melisa'nın naklini aldırdığı okulda, daha iyi eğitim alacağı için seviniyordu. Hem yakın arkadaşıyla aynı okulda olacak hemde okul sayesinde iyi bir üniver...