28

365 18 1
                                    


Oydu...

Eylül ve Kerim konuşmaya başlamıştı. Ve Eylül yavaş yavaş ona aşık oluyordu.

Gözlerimin önünde...

İçimdeki şey bitmiyordu. Hatta daha da artıyordu. Bunu Eylül'e söylemek istiyordum ama korkuyordum. Öteki taraftan Alp ve Naz... Ahu cidden çok kötüydü. Hayır hangisine yanayım onu bile bilmiyordum.

Anonim ise hala anonimdi. Kendini söylemiyordu. Ve bu artık sinirimi bozuyordu.

Aslında,
Ben onun hakkında hiçbir şey bilmiyordum. Şöyle bir düşündümde onun en sevdiği rengi, sanatçıyı, şarkıyı bilmiyordum. Ama o benim hakkımda her şeyi biliyordu.

"MELİSAAA Babaannen istiyo" annemin bağırmasıyla tavana bakma seansını bitirip, mutfağa geçtim.

"Al" dedi telefonu uzatırken

"Efendim Babaanne?"

"Alo?"

"Ne diyon babaanne?"

"Aloooo??"

" HE BABAANNE SÖYLE SÖYLE"

"NE BAĞIRIYON BANA EŞEK SIPASI!!" telefonu hemen kulağımdan çekip yüzümü istemsizce buruşturdum. Bu karının sesi de çok çatlaktı.

Tekrar telefonu kulağıma yaklaştırınca kapattığını anladım.

Sabır çekip odama geçtim.

Ben:naber it

Eyll: iyi senden

Ben:napion

Eyll: hazırlanıyoö

Ben: ?

Eyll: Kerimle buluşcam

Uzunca mesaja baktım.

Ben: niye daha dün buluştun?

Eyll: sanane melisa?

Donmuş bir şekilde mesaja bakıyordum. Noluyordu buna?

Ben: ne atarlanıyorsun ya? Adam gibi bir şey sorduk?!

Eyll: Sorma Melisa yeter artık! Senin bu saçma salak triplerinden sıkıldım. Her şeyi bir şekilde kerime bağlıyorsun. Taöam sevmiyor olabilirsin ama ilişki senin sevip sevmemen üzerine kurulu değil

Eyll: anlayacağın

Eyll: kerimi sevip sevmemen umrumda değil, benim sevmem yeterli ki seviyoruö

Eyll: yakında sevgilim olucak

Ben: Bana neden açıklama yapıyorsun?

Ben: Al kerimi başına çal

Dedikten sonra sohbetten çıktım. Bu aralar cidden aramız çok kötüydü ve sebebi bendim. Onların olmasını istemiyordum ama böyle istediğim içinde kendimi kötü hissediyordum.

Futkan'a yazmak istedim ama o günkü konuşmadan sonra ona yazamazdım.

Hatırlar mısınız? Çok acil konuşmamız gerek demişti. O gün bana tekrar olup olmama şansımız var mı diye sormuştu

Evet

Furkan yani diğer adıyla benim ex

Ayrılan taraf bendim ama o hep tekrar olabilme umuduyla bekledi. Benim gibi şerefsizler için fazla iyiydi.

Ya da enayi

GERÇEKTEN KENDİMDEN NEFRET EDİYORUM

Rahatlamak için yapabilecek tek şeyim yürürken müzik dinlemekti. Ceketimi alıp dışarı çıktım. Hava kararmaya başlamıştı. Kulaklığımı talıp şarkıyı açtım. Nereye gittiğimi bilmeden yürüyordum. En son yorulup bir banka oturdum. Uzun bir banktı ve teee en ucunda başka biri oturuyordu. Kafamı banka dayayıp gökyüzüne baktım. Yüzümr düşen yağmur damlasını aldırmadım ve aşağı yukarı 5 dk sonra sağanak bir şekilde yağmaya başladı.

Hızlıca ayağa kalktım. Kulaklığımı cebime koyup ayaklanıcakken biri seslendi.

"Hey!" Arkamı dönüp ona baktım. Bankın ucunda oturan çocuktu. Yemyeşil gözleri vardı ama cildi sivilceliydi. Saçları yüzüne düşüyordu. Büyük ihtimal alnını kapatmak için öyle yapmıştı. Dudakları oldulça kuruydu demek ki Roaccutane gibi bir ilaç kullanıyordu.

"İncelemen bittiyse alacak mısın?" Diyerek şemsiyeyi uzattı

"Peki sen?" Dedim şemsiyeyi alırken

"Ben zaten ıslanmışım" dedi gülümseyerek

Deli mi ne bakışı attıktan sonra geri yoluma döndüm.

Arkamı döndüğümde hâlâ aynı yerde durmuş bana bakıyordu.

"Manyak" dedim kendi kendime biraz daha ilerledikten sonra bildirim geldi

U: Aşkımdan sırılsıklam olmuşum...

Oydu...

OBAAAAAAA

Yeter artık bu kadar gizem ya

Melisa cidden çok şerefsiz ıy

Neyse sizi seviyorumm

ÖPÜLDÜNÜZZZZ🦋

GUZELIM| Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin