KALLEŞ MELİSA EYLÜL'Ü SATIP KENDİNE YAKIN ARKADAŞ BULUYOR.
(Medya; dayak yiyeceğini anlayan Melisa)
Yutkunarak Buse'nin geri ayağa kalkışını izledim tam nasibimi alacakken elimden tutup beni çekmeleriyle kurtuldum.
"KOLUM ÇIKACAK!" diye bağırdım.
"Kırılsın mı çıksın mı?!" Diye bağırdı koşarken
Evet haklıydı.
Üçer beşer merdivenlerden inerken düşecek gibi oluyorduk.
"Sen nasıl bir manyaksın? Sence niye kimse ona dokunmuyor?!" Diye bağırdı ve devam etti.
"Kız ikimizi aynı anda HİÇ ZORLANMADAN DÖVER! Kız ege 3.sü!" Diye bağırdı.
"NEĞĞĞ?!" diye bağırdım bende.
Bizi hemen bir köşeye çekip sus işareti yaptı.
Arkadan Buse bağırarak geçtikten sonra derin bir nefes verdi
"Senin dayağından bende nasiplenirdim." Dedi gülerek.
"Offf ne bileyim sen öyle konuşunca bende gaza geldim."
"Sen benim sözlerimle mi gaza geliyorsun? Yapma yanarız" diyerek güldü.
Aslında hiçte serseriye benzemiyordu.
"Uyuşturucu satıyor musun?" Dedim fısıldayarak
"Ne uyuşturucusu saçmalama?! Ben satıcı değil alıcıyım" dedi göz kırparak.
"Belli" dedim. Bende gülerek.
Bizi arka bahçeye çıkardıktan sonra bir grup gibi bir şeye götürdü. Ahu da oradaydı. Futbolcu sarı çocuk falan da vardı.
"Bu kız senin için dayak yicekti" dedi Alp
"Ha-ha" dedim göz devirerek
"Beraber yeriz" dedi Ahu acılı bir şekilde gülümseyerek. Canım ona sarılamak istedi ama nasıl bir tepki vereceğini bilmediğim için bir şey yapmadım.
Ahu ayağa kalkıp bana sarıldı. "Bana destek olduğun için teşekkür ederim" dedi kulağıma doğru. Sesi çatallaşmıştı.
Yaşadığı şey cidden çok kötüydü.
"Gül" dedim bende ona
"Belki acını hafifletmez ama iyi hissettir" diye devam ettim Alp'e bakarak...
Aynen kanka şu durumda gülsün Allah'ın gerizekalısı
ĞBKĞJLÜJLÜMOMKÜŞMPĞÜYaa ben dedim Alp bad boy olmayacak diye bad boy dayak yer gibi olur mu?!?! LNÜÜPLĞÜÜÖÜŞLM
REKLAMLARRRR
Bunu da ben yazdım LNNĞMMLLMÜŞÖŞÜÖ bunun kurgusuna gerçekten güveniyorum eğer bilimkurgu/Fantastik şeyler ilginizi çekiyorsa size öneririm. Pişman olmazsınız ( ꈍᴗꈍ)
neyse
Bölümü beğendiyseniz vote atmayı unutmayınn
💕ÖPÜLDÜNÜZZZZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GUZELIM| Yarı Texting
ChickLit-tamamlandı- °°°°°° Neredeyse her okulun itiraf sayfası olur ama ya bunun ucunu kaçırırlarsa? Melisa'nın naklini aldırdığı okulda, daha iyi eğitim alacağı için seviniyordu. Hem yakın arkadaşıyla aynı okulda olacak hemde okul sayesinde iyi bir üniver...