"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNEEEEEEEEEEEEEE" diye bağırabildiğim kadar bağırdım.
Evet
Tuvalette kalmıştım
"ANNE PEÇETEEE"
"SUS EŞEKSIPASI REZİL OLCAN!" hemen peçeteyi getirio geri gitti.
Evet size bu olayı anlatmasamda olurdu. Saçlarımı topuz yapıp mutfağa geçtim. Güzelinden yemyeşil bir elma aldım.
Onu ısırırken bir yandan da tele bakıyordum.
"Azıcıkta ders çalış ne olur sanki?" Annemin sitemine kulak asmadım.
"Hallederiz" dedim gözümü ayırmadan. Yatağa yatıp tavana baktım. Öylesine bakıyordum. Battaniyeyi üstüme çekip biraz kestireyim dedim.
Geri uyandığımda saat 1 falandı. Mutfağa gittiğimde annem mutfakta bir şeyler hazırlıyordu. Geri odama geçtim. Aynaya baktığımda saçım falan hep dağılmıştı uyumaktan
Ben: Naber cnm
U: İyi senden
Ben: İyi bende napiyim
Ben: Buluşalım mı?
Uzun süre çevrimiçi kaldıktan sonra yazdı sonra tekrar çevrimiçi oldu. Tekrar yazıyor yazısı çıktı sonra yine çevrimiçi oldu.
Ben: Tamam sorun değil buluşmayız
U:aynı yer, saat 6?
Ben: Kabul
Yazdım sırıtarak
Eylül'ün 72927992. Kere kerimle attığı st yi izledim. Bana inat atıyordu. Canım yanıyordu evet ama alışmaya başlamıştım.
Eylül ve Kerim kpnuşmaya başlayalı 3 hafta olmuştu. Ve kerim ne bileyim biraz değişikti.
Alp ve Naz hâlâ birlikteydi. Her neyse o benim değilde daha çok Ahu'nun sorunuydu. Ahu cidden iyi değildi.
Saat 2 idi. Anca hazırlanırdım. İlk güzelce bir duşa girdim. Ardından saçlarımı kurutup düzleştirdim. Boyam tamamen akmıştı. Sarı sarı kalsın napayım.
Daha sonra giyeceklerimi seçtim. Abartılı olmayacak ama basitte kaçmayacak bir şey lazımdı.
Evet, bulmuştum
✨Pantalon✨
Mom jean üzerine beyaz crop giydim. Zincir kolye takıp saçımın kenarlarını ördüm.
Yine sade bir makyaj yapıp saate baktım saat 17.30 du. Ayakkabılarımı giyip yola çıktım.
Oradaydı. Siyah eşofman üstüne beyaz tişört giymişti. O da benim gibi zncir takmıştı. Saçları yine alnını kapatıyordu. Beni görünce kalktı. Heyecanlı olduğu buradan da belli oluyordu.
"Selamm" dedim gülümseyerek
"S-selam" dedi. Gözlerime öyle derin bakıyordu ki nefes alamadım.
"Şey şuraya geçelim" dedim hızlıca oraya yönelirken
Yanıma oturmuştu. Ne o konuşuyor ne ben konuşuyordum. Bacaklarımız değiyordu ama kimse bacağını çekmiyordu.
Onunda heyecanlı olduğu belliydi. Tam o sırada bildirim geldi.
Adminden di
Tüm okul olarak onun artık bu işi bitirdiğini düşünmüştük ama yanılmıştık...
'Ahu, Alp'e aşık. Ama bunu ona söyleyemeyecek kadar korkak. O kadar zavallı durumda ki onun en ufak bir ilgisine muhtaç! Ahaha Alp'in onu seveceğini düşünüyor! Gerçekten zavallı!"
Şaşkınlıkla gönderiye bakıyordum. Yorumlar açıktı ve herkes şok olmuş bir şekilde yorum atıyordu. Dalga geçenler, inanmıyorum diyenler...
"B-benim gitmem lazım" diyerek hızlıca oradan uzaklaştım. Koşarak gitmeye çalışıyordum.
Sonunda evine varmıştım. Kapıyı çalıyordum ama açmıyordu. Daha kuvvetli bir şekilde vurdum.
"Ahu! Yalvarırım aç kapıyı!" Diyerek ağlıyordum
"Hey!" Alp gelmişti. "Çekil oradan!" Dedi
3. Denemede kapıyı kırdı. Kapıyı açtığımız gibi sallanan bacakları görmemiz bir olmuştu.
Kendini asmıştı...
Çığlıklar atıyordum. Alp'e onu kurtar diye bağırıyordum. Hızlıca Ahu'yu aşağıya indirdi.
"Ambulans çağır!" Diye bağırması üzerine ambulansı aradım.
Onu sedyeye koyup hızlıca götürdüler. Arkasından biz gitmiştik. Ağlamaktan bayılacak gibiydim. Kendimi çok zor tutuyordum.
Derin derin nefes almaya çalışırken doktor çıktı.
"Üzgünüm, geç kalmışsınız..."
Bu cümleden sonra bir şey hatırlamıyorum.
Ne yaşadım
Ne yaşattım
Hiçbir şey bilmiyorum
Ama o an idrak ettiğim tek şey
Ahu ölmüştü
Yorumlarınız benim için çok değerli
Vote atmayı unutmayınn
SİZİ SEVİYORUMMMMM
🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GUZELIM| Yarı Texting
ChickLit-tamamlandı- °°°°°° Neredeyse her okulun itiraf sayfası olur ama ya bunun ucunu kaçırırlarsa? Melisa'nın naklini aldırdığı okulda, daha iyi eğitim alacağı için seviniyordu. Hem yakın arkadaşıyla aynı okulda olacak hemde okul sayesinde iyi bir üniver...