4

1.2K 102 137
                                    

KUSMUK MELİSA

(Başlıklar kadar saçma bir şeyim yok bu arada LNLLİLÜNŞÜKŞÜM en yakın zamanda değiştiricem)

"Kızım kalk geç kalacaksın!"

Annemin sesiyle gözlerimi açıp ayağa kalktım. Aniden ayağa kalktığım için gözlerim karamaya başlamıştı. Bende geri oturdum. Biraz daha iyi olunca saate baktım.

7.45!

YARIM SAAT ÖNCE EVDEN ÇIKMAM GEREKİYORDU!

Hızlıca üstümü giyindim. Ellerimle saçlarımı tarayıp mutfağa koştum ağzıma üzüm atıp koşarak tekrar odama gittim çantamı ve anahtarımı alıp elimde ayakkabılarıla kapıya koştum.

Hızlıca ayakkabımı giyip merdivenleri kullanarak aşağı indim hayır asansörü bekleyemezdim.

Annem yeni ehliyet aldığı için onunla gidemezdim bu yüzden otobüsle gitmeliydim. Koşarak otobüse dur işareti yaptım.

Otobüsün sağ çekmesiyle hızlıca bindim

"Kızım bu taksi değil!"

"Haklısın amca üzgünüm okula geç kaldım."

"Amca için fazla gencim!"

"TAMAM ABI SÜR ŞU ARACI!" dememle otobüs hızlı bir kalkış yaptı. Arkamdaki direğe çarptım. Arkamı dönüp koltuğa bakacakken yer kalmadığını gördüm. Gittiğimiz yol çok kötüydü bu yüzden tüm yolcular havaya hoplayarak gidiyorduk. Ayaktaki tek kişi bendim ve direğe tutunmaya çalışırken dengemi koruyamıyordum.

"Amca ahirete mi gidiyoruz Azrail misin sen?! Yavaşla biraz!"

"AMCA DEĞİL ABİ VE SEN DEMEDİN Mİ GEÇ KALDIM DİYE?!"

"Tamam amca haklısın. Ayğh abi"

Amca sabır çekerek sağa kırdı aniden kırdığı için tüm yolcular sağ tarafa doğru gitti bende sol taraftan sağ tarafa zor tutunarak geçtim.

Sonunda otobüs ani fren olarakta olsa durdu. Bende hızlıca aşağı indim. Akşamki tatlı tekrar ağzıma gelir gibi olmuştu. ALLAHIM KUSACAKTIM!

Ağaca tutunup nefes almaya çalışıyordum.

Tekrar okula doğru koşmaya başlamıştım.  Kantinin yanından geçerken ağır sucuk kokusunu da almıştım! Midem resmen ağzıma gelmişti. Öylesi böylesi yoktu! KUSACAKTIM!

En yakın tuvalete girip klozeti açıp kusmaya başladım! Daha sonra biri saçımı yukardan tutmaya başladı diğer eliyle de bana peçete uzatıyordu. Peçeteyle ağzımı silip sifona bastım. Saçımı düzeltip mahçup bir şekilde özür dilemek için arkamı döndüğümde bu kişinin ALP olduğunu gördüm

Ve ağzımdan o sihirli kelimeler döküldü
"S1ktirrr"

Bu arada medya ne alaka demeyin hoşuma gideni koyuyorum (◕ᴗ◕✿)

Bölümi beğendiyseniz vote atmayı unutmayınnn
💕

ÖPÜLDÜNÜZZZZ

GUZELIM| Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin