HERCAİ VE ONUN AŞIĞI OLAN YAŞLILAR
(Medya; Melisa'nın babaannesi Hercai izlerken)
*3 hafta sonra*
"Melisa!" Dedi sinirle annem.
Koşarak odadan çıktım
"He ana?" Dedim yanına gelirken.
Annem sigara içiyordu?!?
Elindeki sigarayı iyice içine çekip dumanı yavaşça verdi.
Ve ağzından şu kelimeler döküldü "Babaannen geliyor"Ufak bir kahkaha atarak anneme baktım. Annem ise beni öldürecek gibi bakıyordu. Annem babaannemi hiç sevmezdi. Babaannem de inadına yapar gibi her yıl bizde 1 hafta kalırdı. O hafta aralığı şimdi olacakmış.
"Tamam ben odama geçeyim" dedim sırıtarak.
Tam dönerken annem bağırdı " Kaçma! Evi temzliyeceğiz o karıya fırsat veremeyiz!"
"Anne benim işim vard-"
"KES!" dedi
Tamam
Tırstım.
Ahhh ablam benim, burada olsan ne güzel yardım ederdin...
"Derin bir temizlik yapıcağız! Ben sigaramı bitirene kadar bir şeyler atıştır dünden kalan bezelye falan var, ye onu" dedi eliyle buzdolabını işaret ederken.
Yemeği yedikten sonra temizliğe başladık . BİRDE DİP KÖŞE TEMİZLİK!
_________
"Hoşgeldin babaannemm" diye bavulunu aldım. Yazmasını boynuna atarak "Hoşbulduk benim en sevdiğim torunum Helinimmm" dedi.
"Babaanne ben Melisa" dedim bozularak
Arkasını dönüp beni süzdü "Haklısın helinim saçını maymun gibi boyatmaz." Dedi.
"Ya babaanne!"
"Ama kızım, kızma şimdi ama bizim köyün delisine benziyon kulaklar delik saçın yarısı gırmızı yarısı siyah cık- olmamış" dedi eliyle 'yok anam yok' der gibi
"Helin nerede?" Dedi eve bakarken, annemi öpmeden geçmişti sözde görmemiş gibi yapacaktı.
Annem sinirle gözlerini devirdi.
"O üniversite için şehirdışına gittiya babaanne" dedim 158393937 kiloluk bavulunu taşırken.
Arkasını dönüp "DİKKATLİ TAŞI! İÇİNDE TEREYAĞ VAR!" Dedi. Daha sonra tatlı bir ses tonuyla "Oğluşum için, çok zayıflamış bu aralar" dedi. Son cümleyi anneme bakarak söylemişti.
"Ha! Helinim babaannesinin canı,gülü... Hercai'nin tekrarını aç izliyim." Dedi
" BABAANE BEN MELİSA! ve babaanne o final olmadı mı?" Dedim.
"Tekrarı dedim kızım" dedi sanki ben aptalmışım bakışı atarak.
"Birinci sezonu aç, birinci sezonda çok ağladıydım bi daha ağlıycam" dedi elini yıkamak için banyoya giderken
"Anne ilk yemeğini yeseyd-" diye annem söze devam edeceği yerde sözünü keserek
"Tokum ben!" Diyerek bağırdı.Annem, odasına giderken sessizde olsa "Zıkkım ye" demişti.
______
Babaannemin istediğini açıp giderken
"Sigara yak bi de!" diye bağırdı."İyi de babaann-"
"Sus! Bu bölüm çok acıklı" dedi. Sigarayı yakıp ona verdim. Odama gittiğimde telefonuma gelen bildirime baktım.
0537*******: Ben sevgi nedir bilmezken, sevmeyi sende öğrendim.
0537*******: Güzelim...
ALLAHIM SONUNDA ANONIMI HİKAYEYE KATABİLDİM
ALKIŞLAYIN BENİ!
Offf bu arada babaanne çok iyi değil mi MÜŞMŞÜKPKPÜĞKPÜPK
Son olarak bazıları Melisa'nın saçının nasıl bir şey olduğunu sormuş
Bu kızın saçlarının arasında da kırmızı olduğunu düşünün.
Evet düşündünüz mü? Melisa'nın saçı öyle
NEYSEE
Bölümü beğendiyseniz vote atmayı unutmayınn
💕ÖPÜLDÜNÜZZZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GUZELIM| Yarı Texting
ChickLit-tamamlandı- °°°°°° Neredeyse her okulun itiraf sayfası olur ama ya bunun ucunu kaçırırlarsa? Melisa'nın naklini aldırdığı okulda, daha iyi eğitim alacağı için seviniyordu. Hem yakın arkadaşıyla aynı okulda olacak hemde okul sayesinde iyi bir üniver...